Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zasłonić chłodnice?? Mixol do ropy.


muchamati2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie odnośnie zasłoniecia chłodnicy. Poniewaz rano mi sie długo nagrzewa to myslałem zeby pół chłodnicy załonic jakąś dyktą, czy mozna?? aha i czy przed chłodnicą w tino jest intercooler?? zebym nie zasłonił intercollera.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy dolac mixolu do ropy??? ile na zbiornik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do chlodnicy to ja zaslonilem cala. Moj Tino potrafi sie rozgrzewac 20km, a z zaslonieta chlodnica to gora 5 km.

 

inter cooler jest po prawej stronie jak patrzysz na samochod od przodu, ma wlot obok halogena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasłonięcie chłodnicy nic nie daje i nie ma nic do rozgrzewania auta. Zimny silnik działa na małym obiegu i dopiero jak osiągnie temperature 90 termostat powoli puszcza wode na chłodnice. Jeżeli tak długo ci się rozgrzewa a zatkanie chłodnicy pomogło wymien termostat 100% jest walnięty.

Co do mixolu to latem jak ktoś chce niech leje, ale jak ktoś widział jaki gęsty jest ten olej w temperaturach -15. Zatanie filtra paliwa murowane, chyba ze bardzo mołą ilośc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mixol lałem kiedyś do zwykłego silnika 1,9 diesel bez turbo w cordobie, ponoć lepsze smarowanie, ale faktycznie jak kolega wyżej napisał przy tak niskich temperaturach to chyba więcej szkodzi niż pomaga, teraz w dci, leje uszlachetniacz STP (niebieski) do diesla i wszystko jest OK!!!, więc moim skromnym zdaniem lepiej uszlachetniacz niż mixol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasłonięcie chłodnicy nic nie daje i nie ma nic do rozgrzewania auta. Zimny silnik działa na małym obiegu i dopiero jak osiągnie temperature 90 termostat powoli puszcza wode na chłodnice(...)

Teoretycznie, bo rzeczywiście - jest mały obieg i duży obieg, ale trzeba wsiąść pod uwage pęd zimnego powietrza o temp (o tej porze roku) kilka stopni poniżej zera, które opływa silnik podczas jazdy, a to skutecznie wydłuża osiągnięcie temp roboczej silnika. Ja przy poprzednich autach bawiłem się własnie w zasłanianie chłodnicy w celu szybszego nagrzania silnika i tym samym wnętrza (zasłaniałem połowę chłodnicy), natomiast teraz klima idzie na okrągło, więc w zasadzie obojętne mi kiedy się zagrzeje,i zacznie palić "troszkę mniej". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...