piotr Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam, mam do was pytanie szczególnie do posiadaczy silnika 1,4 czy podczas zapalania zimnego silnika jak na dworze jest temperatura mocna poniżej 0 to uwarzyliście że rozrusznik dłużej kręci by zapalić. Samochód ma niespełna dwa lata i przebieg ok 40 tysięcy km i zawsze zapala za pierwszy razem ale jak jest mróz to robi to zdecydowanie ciężej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Musisz czytac dobrze regulamin. Żadnej nazwy modelu auta ani modelu. A co do zapalania to tak jak piszesz że w mrozach to dłużej pali.Przynajmniej u mnie też tak jest chociaż auto 10letnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hichu Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Mój ma niecały rok i przebieg około 12000 i kręcę moze odrobinę dłuzej . Na mrozie zawsze rozrusznikowi będzie ciężęj , choćby z powodu że olej w skrzyni biegów jest bardziej gęsty niż w okresie letnim i stawia większe opory . No i dla akumulatora mrózteż nie jest obojętny . Pamiętam czasy jak przy mrozie około -25 jeden z moich poprzednich samochodów / odpalił dopiero za 20 razem , prawie rozładowałem akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.