Gość kszyh12 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Silnik odpala od razu, nawet przy -10 i na początek chodzi jak zegarek. Pochodzi ze 2 minuty, na jałowym biegu przy ok.+2 stopni temperatury zewn. i obroty zaczynają falować, a silnikiem telepie. Dzieje się tak do pełnego rozgrzania silnika, chociaż moim zdaniem i później jałowe obroty nie są idealne. Gdy podczas tej telepawy dodam gazu, to idzie siwy dym z rury. Na dodatek wysiadł przycisk HEAT. Świeci, ale nie zwiększa obrotów. Przepływomierz można odłączyć od elektryki i nie robi to żadnej różnicy. Pompa jest raczej OK, bo sprawdziłem dwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam, to ja mam podobnie w 3,0 odpala bez problemu, pochodzi chwilę i zaczyna falować po obrotach 1000-1500 i skoki. Jechać oczywiście nie chce, ewentualnie poskakałby sobie i idzie niebieski dym. Dzisiaj nawet wziął i zgasł po odpaleniu, mimo że chodziło vebasto i grzało też silnik. Jutro wymienię mu filtr paliwa, bo po takich mykach trzeba i zobaczę co mi na to powie. Mam też zastrzeżenia co do jakości naszego "polskiego" paliwa dieslowego, zamarza dziadostwo w przewodach. Zima jest fajna ale na obrazku no chyba że się trzyma Patrolka w cieplutkim garażu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kszyh12 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Filtr paliwa już wymieniłem. To samo paliwo leję do mojego Daihatsu Rocky i jeżdzi przy -20 i dalej. Zaraz pojadę na komputer. Może coś wyświetli. Chociaż to już tak z ciekawości. W przyszłym tygodniu wstawię mu pompę od GRI i wyp... tę całą elektronikę. Do 3 to chyba nie jest takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 W przyszłym tygodniu wstawię mu pompę od GRI i wyp... tę całą elektronikę. Do 3 to chyba nie jest takie proste. Że co zrobisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kszyh12 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wstawię pompę mechaniczną od poprzedniej wersji patrola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wstawię pompę mechaniczną od poprzedniej wersji patrola Ok , myślałem że piszesz o 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kszyh12 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ok , myślałem że piszesz o 3.0 Do 3,0 to nie jest chyba takie proste. Mam też nowy objaw. To falowanie obrotów i siwy dym trwa przez parę minut, gdy auto stoi na luzie. Gdy pojadę, to jest właściwie niezauważalne. Próbowałem raz i może przez moment coś było nie tak, a teraz muszę poczekać ze 3 godziny coby wystygł i spróbuję jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 ten mróz wykończy nasze auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 ten mróz wykończy nasze auta Spróbujcie poszukać "parafinki" w układzie paliwowym, może również gdzieś podsysać powietrza. Taki biały/siwy dymek dość częsty objaw jak macie do czynienia z "tymi" powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.