Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z rozgrzaniem silnika w patrolu y61 2,8


Gość kszyh12

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik odpala od razu, nawet przy -10 i na początek chodzi jak zegarek. Pochodzi ze 2 minuty, na jałowym biegu przy ok.+2 stopni temperatury zewn. i obroty zaczynają falować, a silnikiem telepie. Dzieje się tak do pełnego rozgrzania silnika, chociaż moim zdaniem i później jałowe obroty nie są idealne. Gdy podczas tej telepawy dodam gazu, to idzie siwy dym z rury. Na dodatek wysiadł przycisk HEAT. Świeci, ale nie zwiększa obrotów. Przepływomierz można odłączyć od elektryki i nie robi to żadnej różnicy. Pompa jest raczej OK, bo sprawdziłem dwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to ja mam podobnie w 3,0 odpala bez problemu, pochodzi chwilę i zaczyna falować po obrotach 1000-1500 i skoki. Jechać oczywiście nie chce, ewentualnie poskakałby sobie :) i idzie niebieski dym. Dzisiaj nawet wziął i zgasł po odpaleniu, mimo że chodziło vebasto i grzało też silnik. Jutro wymienię mu filtr paliwa, bo po takich mykach trzeba i zobaczę co mi na to powie. Mam też zastrzeżenia co do jakości naszego "polskiego" paliwa dieslowego, zamarza dziadostwo w przewodach. Zima jest fajna ale na obrazku ;) no chyba że się trzyma Patrolka w cieplutkim garażu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa już wymieniłem. To samo paliwo leję do mojego Daihatsu Rocky i jeżdzi przy -20 i dalej. Zaraz pojadę na komputer. Może coś wyświetli. Chociaż to już tak z ciekawości. W przyszłym tygodniu wstawię mu pompę od GRI i wyp... tę całą elektronikę. Do 3 to chyba nie jest takie proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu wstawię mu pompę od GRI i wyp... tę całą elektronikę. Do 3 to chyba nie jest takie proste.

Że co zrobisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię pompę mechaniczną od poprzedniej wersji patrola

Ok , myślałem że piszesz o 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , myślałem że piszesz o 3.0

Do 3,0 to nie jest chyba takie proste. Mam też nowy objaw. To falowanie obrotów i siwy dym trwa przez parę minut, gdy auto stoi na luzie. Gdy pojadę, to jest właściwie niezauważalne. Próbowałem raz i może przez moment coś było nie tak, a teraz muszę poczekać ze 3 godziny coby wystygł i spróbuję jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten mróz wykończy nasze auta :(

 

Spróbujcie poszukać "parafinki" w układzie paliwowym, może również gdzieś podsysać powietrza. Taki biały/siwy dymek dość częsty objaw jak macie do czynienia z "tymi" powyżej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...