Szym3k Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam, Pytanko jak w temacie. Dziś Ala miała czyszczony silniczek krokowy i obroty na jałowym biegu utrzymują się w okolicy 900/min. Nie za dużo? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 U mnie na benzynie są i zawsze były (również przed założeniem lpg) na poziomie około 800-850 obrotów (ciężko stwierdzić dokładnie). Na LPG są nieco niższe około 700. Zrób zdjęcie obrotomierza to powiem Ci czy jest tak jak u mnie czy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 U mnie nie zauważyłem różnicy pomiędzy benzyną i LPG obroty oscylują ok. 650-700 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam, Zdjęcia nie zrobiłem bo jakoś nie było okazji. Wskazówka trzyma się zaraz pod kreską oznaczającą 1000 obrotów, więc wydaje mi się, że będzie to 900-950 obrotów. Dodatkowo gdy odpalam silnik na zimno obroty utrzymują się na wysokości 1500, a podczas jazdy (bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny) podczas zmiany biegu (na luzie) obroty na chwilkę podskakują, później opadają i znowu podskakują i przez kilka sekund utrzymują się na wysokości 1500. Ala była już 2 razy u elektryka i dalej to samo (powiedział, że jak sytuacja się nie zmieni to żeby znowu przyjść). Przyznam szczerze, że zaczyna mnie to już męczyć. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego falowania? Silniczek, przepływka i przepustnica były czyszczone, błędu też żadnego nie wywala. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam, Zdjęcia nie zrobiłem bo jakoś nie było okazji. Wskazówka trzyma się zaraz pod kreską oznaczającą 1000 obrotów, więc wydaje mi się, że będzie to 900-950 obrotów. Dodatkowo gdy odpalam silnik na zimno obroty utrzymują się na wysokości 1500, a podczas jazdy (bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny) podczas zmiany biegu (na luzie) obroty na chwilkę podskakują, później opadają i znowu podskakują i przez kilka sekund utrzymują się na wysokości 1500. Ala była już 2 razy u elektryka i dalej to samo (powiedział, że jak sytuacja się nie zmieni to żeby znowu przyjść). Przyznam szczerze, że zaczyna mnie to już męczyć. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego falowania? Silniczek, przepływka i przepustnica były czyszczone, błędu też żadnego nie wywala. Pozdrawiam Napisz jak czyściłeś przepustnicę i przepływomierz? Jaki środek, jak się do tego zabrać żeby nic nie uszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.