Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 1,8 jakie powinny być obroty na jałowym biegu


Szym3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanko jak w temacie. Dziś Ala miała czyszczony silniczek krokowy i obroty na jałowym biegu utrzymują się w okolicy 900/min. Nie za dużo?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na benzynie są i zawsze były (również przed założeniem lpg) na poziomie około 800-850 obrotów (ciężko stwierdzić dokładnie).

 

 

Na LPG są nieco niższe około 700.

 

Zrób zdjęcie obrotomierza to powiem Ci czy jest tak jak u mnie czy więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie zauważyłem różnicy pomiędzy benzyną i LPG

obroty oscylują ok. 650-700 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zdjęcia nie zrobiłem bo jakoś nie było okazji. Wskazówka trzyma się zaraz pod kreską oznaczającą 1000 obrotów, więc wydaje mi się, że będzie to 900-950 obrotów. Dodatkowo gdy odpalam silnik na zimno obroty utrzymują się na wysokości 1500, a podczas jazdy (bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny) podczas zmiany biegu (na luzie) obroty na chwilkę podskakują, później opadają i znowu podskakują i przez kilka sekund utrzymują się na wysokości 1500. Ala była już 2 razy u elektryka i dalej to samo (powiedział, że jak sytuacja się nie zmieni to żeby znowu przyjść). Przyznam szczerze, że zaczyna mnie to już męczyć. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego falowania? Silniczek, przepływka i przepustnica były czyszczone, błędu też żadnego nie wywala.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

Zdjęcia nie zrobiłem bo jakoś nie było okazji. Wskazówka trzyma się zaraz pod kreską oznaczającą 1000 obrotów, więc wydaje mi się, że będzie to 900-950 obrotów. Dodatkowo gdy odpalam silnik na zimno obroty utrzymują się na wysokości 1500, a podczas jazdy (bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny) podczas zmiany biegu (na luzie) obroty na chwilkę podskakują, później opadają i znowu podskakują i przez kilka sekund utrzymują się na wysokości 1500. Ala była już 2 razy u elektryka i dalej to samo (powiedział, że jak sytuacja się nie zmieni to żeby znowu przyjść). Przyznam szczerze, że zaczyna mnie to już męczyć. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego falowania? Silniczek, przepływka i przepustnica były czyszczone, błędu też żadnego nie wywala.

Pozdrawiam

 

 

Napisz jak czyściłeś przepustnicę i przepływomierz? Jaki środek, jak się do tego zabrać żeby nic nie uszkodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...