Gość wojtek30 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Moja alma 2,2 di 2000r nawet na 20st mrozie odpala bez problemu.Ale chodzi mi o to że jak jest gorąca i ją przegazuje na postoju to na śniegu jest czarny osad czasem dość spory,tym bardziej jak się zakopie w zaspie to pod wydechem czarno,motor pali dobrze i na wolnych nie dymi dopiero po dodaniu gazu widać na śniegu czarny nalot podczas jazdy dobrze się zbiera,turbina się włącza i działa,dodam że jeżdżę na bp ultimitet.olej gulf 10w/60 Poratujcie dobrym słowem jak u was.Dodałem fotkę. Edytowane 3 Grudnia 2010 przez wojtek30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 A to nie jest normalne? ja jak wcisne gaz w podloge to zostaje z tylu czarna chmura, moze to to samo co u CIebie? Sprawdze to ze sniegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Jak zobaczysz daj znać na razie dzięki... Edytowane 3 Grudnia 2010 przez wojtek30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Wtryski leja paliwem, ile ci spala? Mam to samo w primerze p11 2.0 td na sniegu zostaje czarna sadza ale u mnie to leciutki nalot, a u ciebie... a moze EGR? Moze filtr powietrza brudny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Ile spala to tak za 150 zł bp ultimitem robię około 620 km,na krótkich trasach,filtr wygląda na czysty ale nie jest nowy,założyłem go bo taki miałem znaczy używkę z anglika od kupla ma tego kupę,a powiedz mi o tym EGR bo sorki nie czaje tego.Ale odpala normalnie nawet w mrozy. Edytowane 3 Grudnia 2010 przez wojtek30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Przecież to normalka, sadze wychodzą nie od silnika tylko z wydechu, widocznie kolego nikt jej nie czyścił rury mozliwe tez że sadze wywala katalizator. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 no to wtryski sa dobre, spalanie zaskakujaco male, a co do EGR to krztusilby sie i zostawial bys za soba kleby czarnego dymu. Ale diesel czasami moze zakopcic, nie musi to nic znaczyc. albo poprostu, jest zima i zawsze jest troche wody w ukladzie wydechowym, i jak depniesz to ta woda wyleci i troche zbierze sadzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Mam pytanko do muchamati2 widziałeś załączoną fotkę,jeśli to normalne to ok ulżyło mi..Dzięki a czy w ogóle się czyści takie tłumiki .pytam tak na przyszłość... Edytowane 4 Grudnia 2010 przez wojtek30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Mam pytanko do muchamati2 widziałeś załączoną fotkę,jeśli to normalne to ok ulżyło mi..Dzięki a jak się czyści takie tłumiki..pytam tak na przyszłość... Po co chcesz czyścić tłumik;p toż nie ma ku temu żadnej sensownej przesłanki. a co do sadzy- norma w dieslu. Przecież nie masz żadnego filtra cząstek stałych, to i się nie masz czemu dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) Moim zdaniem to też normalny objaw tym bardziej przy 10 letnim dieslu, gdzie są na pewno już niewielkie straty ciśnienia w silniku, które oczywiście mają prawo być. Też bym wolał, żeby pow 2700 RPM nie było dymu a spaliny miały zapach floral fiesta, albo ocean breeze Edytowane 6 Grudnia 2010 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jak wyżej koledzy. To normalne. Ja swojego 2,2 di mam już prawie 4 lata i nic złego się w silniku nie dzieje, a i tak na wysokich obrotach kopci na czarno. To z układy wydechowego. Nie ma się czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzycho01 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Po prostu auto z silnikiem diesla dobrze jest przegonić raz na jakiś czas 140-160km/h aby wydmuchało ten syf ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 (edytowane) Po prostu auto z silnikiem diesla dobrze jest przegonić raz na jakiś czas 140-160km/h aby wydmuchało ten syf ..... Święte słowa. Na przykładzie własnej jednostki wiem, że trasa dobrze mu robi. Jak jest za dużo jazdy w mieście/korkach to - nie wiem jak to określić - ale silnik pracuje inaczej, jest mniej kulturalny, w aucie bardziej trzęsie. Jak pojadę nim w trasę tak ze 100-200 km i przycisnę kilka razy czy przejadę długi odcinek na wyższych obrotach to po prostu inne auto, inna kultura pracy, żwawiej wchodzi na obroty. I po roku jazdy nie sądzę, żeby to było subiektywne odczucie. Może czas w końcu wywalić katalizator??? Edytowane 13 Grudnia 2010 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.