Gość kolobambolo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 siema. Wczorahj odpalilem moja primke i cos mnie zaniepokoiło :/ silnik zaczal dziwnie inaczej pracowac niby rowno ale go trzesie . obroty faluja na jalowym biegu i zaczal brzmiec jak boxer ( co jest akurat fajnie :)Ale tak na powaznie to mnie to boli bo nie wiem co jest grane :/ do srodka przenosza sie silne wibracje. Pojechalem do mechanika i powiedzial ze to swiece i kable jesli nie wymienialem. Pojechalem kupilem .Klucza do swiec nie mialem ale wymienilem kable i .... d*pa :/ Samochod na gazie strzela z zaworu bezpieczenstwa. Ma bardzo niske obroty. Na benzynie jakos udalo mi sie dojechac do domu ale zero mocy zero jazdy . NApewno go troche zalało bo benzyna smierdzialo . Wiecie co moglo sie stac ? Moze pomylilem kolejnosc kabli ? Ma ktos jakis schemat? moj silnik do to 2.0 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 czyli jest LPG, ile masz przejechane na instalacji, czy palisz silnik na PB i przełączasz jak się trochę zagrzeje, czy odrazu na LPG??, po przełączeniu idzie odrazu but w podłogę bo szybko trzeba dojechać, czy spokojnie do czasu aż wskazówka od ogrzewania będzie powyżej zera?? 1-3-4-2, albo 1-2-4-3 kolejność zapłonu, zakręć gaz na butli i pojeździj na PB i wtedy zobacz co jest, jak będzie gitt to chyba czas na reduktor od gazu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolobambolo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 czyli jest LPG, ile masz przejechane na instalacji, czy palisz silnik na PB i przełączasz jak się trochę zagrzeje, czy odrazu na LPG??, po przełączeniu idzie odrazu but w podłogę bo szybko trzeba dojechać, czy spokojnie do czasu aż wskazówka od ogrzewania będzie powyżej zera?? 1-3-4-2, albo 1-2-4-3 kolejność zapłonu, zakręć gaz na butli i pojeździj na PB i wtedy zobacz co jest, jak będzie gitt to chyba czas na reduktor od gazu, 2 na instalacji mysle ze z 50 tys jest lekko ja zrobilem 20 a nie wiem ile poprzedni wlasciciel. Silnik zapalam na pb zawsze chwile sobie pochodzi a pozniej jak ruszam to po 2tys obrotów przelacza. nie cisne samochodu nigdy raczej a w szczegolnosci teraz kiedy jest zimno powolutku sobie jade. No tak ale o co chodzi z ta kolejnoscia ? cos jasniej bo same cyferki mi nic nie mowia Dziwne ze na starych kablach jezdzil ale z objawami a na nowych odpala ale na minimalnych obrotach :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 to jest kolejność zapłonu, czyli kolejność podłączenia kabli od aparatu do cykindrów, na kopułce masz cyferki które wyjście do któego cylindra, a jak nie ma to zawsze jest zaznaczony pierwszy jak tyle przelatane, to zrób jak mówiłem, zakręć gaz przy butli aby nie szedł w ukłąd i pojeździj na PB powinno być OK, czyli reduktor do zrobienia,(wymiana membran i czyszczenie), teraz w zimie jak przełączysz na gaz to po dodaniu gazu możesz jeszcze zmrozić reduktor bo płyn nie nadąża go zagrzać, w lecie trwa to moment i dlatego mogło być gitt a teraz niestety, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolobambolo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 czyli jest LPG, ile masz przejechane na instalacji, czy palisz silnik na PB i przełączasz jak się trochę zagrzeje, czy odrazu na LPG??, po przełączeniu idzie odrazu but w podłogę bo szybko trzeba dojechać, czy spokojnie do czasu aż wskazówka od ogrzewania będzie powyżej zera?? 1-3-4-2, albo 1-2-4-3 kolejność zapłonu, zakręć gaz na butli i pojeździj na PB i wtedy zobacz co jest, jak będzie gitt to chyba czas na reduktor od gazu, nie wiem jak to mozliwe ale dzwonilem do mechanika i korzystalem z twoich porad . oboje mowiliscie ze prawidlowo to 1-3-4-2. probowalem na starych przwodach na nowych i nic . KRecil ale nie odpalał. Okazalo sie ze najprostrza metoda okazala sie najlepsza czyli 1-2-3-4 It Works !!!!!!!!!!!!!!!! hehe .Dzieki wielkie i tak mi pomogles. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 hmmm no dość ciekawe, że tak pracuje, w parze idą 2 zewnętrzne i 2 wewnętrzne tłoki, i są przesunięte o 180st, czyli wg tego co napisałeś powinno być tak: zapłon na 1T później na 2T, później na 3T i na końcu na 4T i teraz jak ma być zapłon na 3T po 2T jak ten tłok wtedy wraca?? ale historia zna różne przypadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolobambolo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 sam jestem w szoku ale dziala i burzu elegancko wiec juz sam nie wiem . musze jeszcze po odlaczac kable zeby zobaczyc czy aby wszystkie napewno pracuja. Ale po wymianie i podlaczeniu pracuje równo nie slychac zadnych stukow no jednym slowem dziala poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.