Gość lipek1122 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam mam taki problem ze swoją primerą mianowicie wczoraj przeczyściłem silniczek krokowy oraz przepustnice oba były masakrycznie zapchane no ale do rzeczy po wszystkim silnik odpalał nie spadały mu już obroty wiec pomyślałem ze o za***iście będzie okay ale po chwili zaczęły się wachac pomiędzy 1500 a 2000 podejrzewam że chodzi tu o regulacje obrotów jednak z tego co wyczytałem to Primera P11 1.6 16v 98r nie ma regulatora w stylu śrubki tylko jest to sterowane przez komputer i mam własnie takie pytanie nie wiem gdzie z tym jechać i co zrobić Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago256 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Po każdym czyszczeniu należy robić adaptację. Nie wiem jak dokładnie w tym modelu to wygląda, ale w większości musisz odpalić samochód na benzynie, wyłączyć zbędne urządzenia, poczekać aż samochód zagrzeje się do włączenia wentylatora i wtedy mocno przygazować (w trakcie podnoszenia się temperatury sterownik będzie się "uczył" jak ma regulować dawki). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koper85 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Miałem ten sam problem, po czyszczeniu przepustnicy w tym samym samochodzie tylko że z 96 roku. Byłem przekonany że właśnie ten problem należy rozwiązać przez komputer. Podjechałem do mechanika, a ten wyregulował obroty przez kręcenie śrubką przy przepustnicy, może przez adaptację też można, ale u mnie to podziałało. Znajduje się ona z prawej strony przepustnicy w miejscu gdzie linka gazu dochodzi do przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.