cybpiotr Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Dzisiaj odpiąłem w końcu przepływkę, bo po kolejnym tankowaniu i przeliczeniu wyszło jeszcze gorzej, ale to ze względu na warunki na drogach wyszło mi 9,3 l/100km. Więc po odpięciu i przejechaniu się nie zobaczyłem żadnej nawet najmniejszej różnicy w jeździe. Czytając inne posty na ten temat wnioskuję że muszę ją wymienić. Mam tylko jeszcze pytanie czy sama przepływka może mieć aż taki wpływ na spalanie do ok. 2 litrów różnicy niż inni co podają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zmierz napięcie na przepływce. A nie wymieniaj jej odrazu. Spalanie wg moich możliwosci masz troche duże, ja musze sie postarac zeby dojsc do 8l/100km. Ale po tygodniowym smiganiu po sniegu i znacznym ruchu wskaznika paliwa w baku pewnie i 10 jest w zasiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 podzielam zdanie kolegi voseba. Ja przy miejskiej, krótkiej jeździe w korku przy mrozach -10C mam ok 8l/100. Więcej nie. Pomierz napięcia ostatnio temat był mocno wałkowany są wykresy, PS z manuala, takie małe kompendium wiedzy na temat przepływomierza w QG i YD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybpiotr Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Dzisiaj po przyjechaniu do pracy na rozgrzanym silniku mierzyłem i wyszły mi takie pomiary. 1-czujnik przepływomierza - napiecie od 1,5-2V przy obrotach biegu jałowego do ok 4V przy ok 4000 RPM 2-zasilanie czujnika 5V 3-masa 4-ECM RELAY ~12V bieg jałowy - 1,90v 1000 - 2,30v 2000 - 2,65v 3000 - 3,60v 4000 - 3,80v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Przyrost jest liniowy, ale odbiega trochę od widełek, nawet trochę bardziej niż u Kolegi skresz. Nie wiem natomiast czy takie odchyłki mogą stanowić problem. Najlepiej jakbyś zamienił przepływkę z jakąś z innej almery i sprawdziłbyś w ten sposób czy to kwestia tego. U mnie odpięcie przepływki spowodowało że samochód dostał mocnego "kopa" szczególnie odczuwalne na 1 i 2 biegu w niskim i średnim zakresie obrotów tak do 3000. Nie chcę sugerować że jeżeli u Ciebie nie ma różnicy to jest wina przepływki ale podmiana na jakąś inną i test pozwoliłaby na wykluczenie tego przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.