Gość AlaidEN Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Mam problem chyba ze wskaźnikiem temperatury wody . Albo jest on zepsuty albo coś komputer źle pokazuje . Bo gdy zapale auto i stoję bez ruchu ok 30 minut silnik jest już zagrzany to temperatura wody nie podnosi się stoi w miejscu dopiero gdy ruszę zaczyna się podnosić . Czy to tak ma być czy jest coś z tym wskaźnikiem nie tak . Proszę o pomoc bo mam te auto ok 1,5 miesiąca i jeszcze dobrze go nie znam w obsłudze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Śniadek Sylwester Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam. Mam primere p12 2.0 benzyna 2002r wskaznik podnosi sie na postoju wraz z nagrzewaniem sie plynu. Jedyne co mnie meczy to to ze przy max temp tzn zalancza sie wentylator to wskaznik pokazuje ponizej poziomu czyli troche ponizej polowy skali, ale czy to normalne nie mam pojecia. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Mam problem chyba ze wskaźnikiem temperatury wody . Albo jest on zepsuty albo coś komputer źle pokazuje . Bo gdy zapale auto i stoję bez ruchu ok 30 minut silnik jest już zagrzany to temperatura wody nie podnosi się stoi w miejscu dopiero gdy ruszę zaczyna się podnosić . Czy to tak ma być czy jest coś z tym wskaźnikiem nie tak . Proszę o pomoc bo mam te auto ok 1,5 miesiąca i jeszcze dobrze go nie znam w obsłudze 30 minut na postoju z włączonym silnikem? Ciekaw jestem jakie masz spalanie średnie? Powiem tak odpal auto po nocy i przejedz się z 10 km po 3-4 km temperatura powinna już rosnąć, jak po 10 km wskaźnik temperatury będzie w połowie skali to wszystko jest ok :-) a jak nie to winny jest termostat Witam. Mam primere p12 2.0 benzyna 2002r wskaznik podnosi sie na postoju wraz z nagrzewaniem sie plynu. Jedyne co mnie meczy to to ze przy max temp tzn zalancza sie wentylator to wskaznik pokazuje ponizej poziomu czyli troche ponizej polowy skali, ale czy to normalne nie mam pojecia. Pozdrawiam. U mnie jest w połowie skali jak nagrzeje się, jak spalanie masz w normie to nie masz się czym martwić ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W moim jak są mrozy to temperatura na postoju jest niższa. Dopiero jak samochód przejedzie kawałek to wskazówka od temperatury idzie w górę. Grzanie silnika na postoju to może tyle trwać. Zależy wszystko od temperatury zewnętrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Śniadek Sylwester Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 30 minut na postoju z włączonym silnikem? Ciekaw jestem jakie masz spalanie średnie? Powiem tak odpal auto po nocy i przejedz się z 10 km po 3-4 km temperatura powinna już rosnąć, jak po 10 km wskaźnik temperatury będzie w połowie skali to wszystko jest ok :-) a jak nie to winny jest termostat U mnie jest w połowie skali jak nagrzeje się, jak spalanie masz w normie to nie masz się czym martwić ;-) No wlasnie z ta norma to jest nie ciekawie. Bo po miescie w korkach potrafi komp pokazac 18l/100km. Po trasie przy delikatnej jezdzie do 120km/h 9-10l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jak na 2.0 to uważam, że za dużo, mi teraz palił max 11,5 litra w mieście, w trasie też masz duże, tak jakby nie nagrzewał się do końca i na ssaniu jeżdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 No wlasnie z ta norma to jest nie ciekawie. Bo po miescie w korkach potrafi komp pokazac 18l/100km. Po trasie przy delikatnej jezdzie do 120km/h 9-10l/100. Nie ma co wzorować się wskazaniami kompa, najlepiej zalać do pełna przejechać 100km i zalać do pełna. Od razu wiadomo jakie jest średnie spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dendii Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 zgadzam sie z przedmówcą, ja zawsze leje po korek, az sie wylewa z baku, w miescie glownie i w minimalnej trasie 6,5 - 7 . a co do tego co kolega napisal na gorze to u mnie jeset to samo, wskaznik na postoju jak auto stoi nawet 20 minut nawet nie drgnie, dopiero jak przejade pare kilosow to wtedy sie podnosi, jak jest niska temperatura to podnosi sie dopiero po jakis 15 minutach w jezdzie jakies 7- 10 kilometrow, jak dla mnie to bardzo dlugo, bo w miśku wskazowka sie podnosi po kilometrze. jak jest plusowa temperatura to szybciej po jakis 3 kilosach zaczyna sie podnosic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 W benzynie nie mam takiego problemu, wskazówka podnosi mi się po przejechaniu ok. 3-4 km, na postoju nie grzeje nigdy auta 20 - 30 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.