Gość Filer Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 JESTEM POSIADACZEM NISSANA PRIMERA P 11. JEST TO SAMOCHÓD Z SILNIKIEM 1.6 I Z INSTALACJĄ LPG . OD NIEDAWNA MAM Z NIM PROBLEM BO SILNIK PRACUJE TYLKO NA 2 CYLINDRY NA BENZYNIE."NA GAZIE" WSZYSTKO JEST OK. CO MOŻE BYC POWODEM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 jak sekwencja to pewnie wtryski gazowe puszczają gaz w ukłąd i zalewa cylindry, ile masz przejechane na LPG i jaka instalacja, może już też czas na reduktor i wyłącz Caps Lock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 przecie,z napisał że na ganie jest ok na etylinie jest problem albo wtryski padły albo jeśli to sekwencja to w instalacji tkwi problem podpowiem Ci ze wtryskiwacze maja stały + a sterowane są masą sprawdź czy dochodzi + a jesli tak to mozesz zmostkować masę od wtrysku z sasiedniego sprawnego cylindra wtryski pracują klasycznie czyli wszystkie razem otwierają sie 2 razy na pełny cykl pracy silnika. jesli zbyt zawiłe co napisałem mozesz wykonać do mnie tel wytłumaczę o co biega 604 930 993 Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 przecie,z napisał że na ganie jest ok na etylinie jest problem no i?? to znaczy, że co??? że LPG nie ma nic do tego?? bo nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 to ma do rzeczy ze jest problem na paliwie a nie na gazie a skoro to sekwencja to żle pracował by również na gazie bo z tego co wiem to w sekwencji nie ma miksera. ale chyba nie ma prostszego sposobu jak tylko zakręcić butlę i sie przekonać tak na marginesie to gdyby wtrysk gazu puszczał to następowały by detonacje w kolektorze ssacym tak na mój gust a o tym kolega nie wspominał więc stad wnioskuję że z instalacja gazowa nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 1. to ma do rzeczy ze jest problem na paliwie a nie na gazie a skoro to sekwencja to żle pracował by również na gazie bo z tego co wiem to w sekwencji nie ma miksera. 2. ale chyba nie ma prostszego sposobu jak tylko zakręcić butlę i sie przekonać 3. tak na marginesie to gdyby wtrysk gazu puszczał to następowały by detonacje w kolektorze ssacym tak na mój gust a o tym kolega nie wspominał więc stad wnioskuję że z instalacja gazowa nie ma problemu. ad1., standardowy błąd rozumowania u większości mechaników. w pracy na PB dostaje PB i LPG w układ i go zalewa, na gazie jest gitt bo dostaje samo LPG ad2 najprostszy sposób i taki podałem ad3. nie występuje oczywiście nie twierdzę też, ze nei jest to wina układu PB, ale trzeba wyeliminować LPG aby dalej rozważać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ad2 najprostszy sposób i taki podałem no nie wiem w którym momencie to napisałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 heh no tak w tym temacie chyba nie, za dużo takich samych odpowiedzi napisanych, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filer Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Instalacja gazowa jest zwykła mieszalnikowa.Wczoraj zmieniłem listwę razem z wtryskami.Jest bez zmian.nadal pali tylko na dwa cylindry- 2i4 liczą od rozrządu. sprawdzałem kontrolką - prąd dochodzi do niepracujących wtrysków; na LPG przejechałem 30000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Instalacja gazowa jest zwykła mieszalnikowa.Wczoraj zmieniłem listwę razem z wtryskami.Jest bez zmian.nadal pali tylko na dwa cylindry- 2i4 liczą od rozrządu. sprawdzałem kontrolką - prąd dochodzi do niepracujących wtrysków; na LPG przejechałem 30000km. jaką listwę??? wtryskową PB?? sprawdź ciśnienie na cylindrach, może jakiś zawór się zawiesił albo skończył i nie ma ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 dino ale pisze że na gazie jest ok więc to nie wina ciśnienia w cylindrach wygląda na błędy w ecu mi bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 dino ale pisze że na gazie jest ok więc to nie wina ciśnienia w cylindrach wygląda na błędy w ecu mi bardziej widzisz binduś, tak to jest jak odpowiedź pojawia się po czasie i nie chce się czytać od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 mam czasem tak samo dino , ale do tematu . może go zresetować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 no qrde przecież pisałem że wtryski są sterowane masą i należy zmostkować na próbe masę z wtrysku obok -działającego poprawnie jeśli zagada tzn że instalacja jest pokopana jeli dobrze pamiętam to + do wtrysków idzie jeden i rozchodzi sie na każdy przy listwie a masa z ECU do kazdego jest osobna ale jak juz pisałem wtryski pracują wszystkie razem (to NIE jest sekwensja)wiec mozna tak przetestować. czytajcie dokładnie co sie tu pisze PROSZĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 zmostkuje te wtryski tylko po południu bo teraz nie mam jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 nic nie mostkuj miernikiem sprawsz obwód we wtyczce co się rozchodzi na wtryski ja mam na kolektosze ssącym jak masz analogicznie jak ja to biały kabel we wtyczce na wtrysku to + sprawdz czy masz napięcie na każdym podejrzewam że nie choć jak Ci zalewa to podejrzewam że się gdzieś zmostkowało ,, albo inaczej sciągnij wszystkie wtyczki z wtrysków i miernikiem posprawdzaj obwody czy kolorowe kable - z ecu sygnał nie łączy się gdzieś z innym potetej posprawdzaj co jest co we wtyczce i czy wszystko przewodzi jak trzeba ,,, prosta sprawa jak masz miernik mi tak autko zdechło jak padł kabel od zasilania wtrysków i też nie wiedziałem a jeszcze padło co innego .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Czajnik jesteś naprawde debeściak zmostkowałem i pali na 4 gary pierwszy wtrysk się pobudził i pracuje bez dodatkowego zasilenia 3 zmostkowałem z4 i narazie jest ok czy tymczasowo może tak zostac bo jest spory mróz a nie mam za bardzo warunków do grzebania?Jest możliwe że przy zakładaniu gazu coś pokopali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 a co mieli namieszać jak się we wtryski nie wpinają??? chyba, że coś ułamali na przewodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) trzeba było zrobić tak od razu jak mówiłem... prawdopodobnie gdzieś przewód sterujący jest przerwany albo przełamany potencjalne miejsca: duża wtyczka przy kompie wiązka na przelotce przechodzącej przez ścianę grodziową albo po prostu gazownik dał d*py montując instalację gazową i zamiast polutować kable to je poskręcał i coś sie poluzowało tak czy siak schemat w dłoń , multimetr i trzeba znaleźć przerwę jeśli potrzebujesz schematu to mam manuala do P11 mogę zerknac jakie kolory i piny masz posprawdzać Edytowane 16 Grudnia 2010 przez CZAJNIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 albo po prostu gazownik dał d*py montując instalację gazową i zamiast polutować kable to je poskręcał i coś sie poluzował k...wa zaczynam się już gubić, gość twierdzi, że ma zwykłą nie sekwencję, czyli raczej się nie wpinali we wtryski, choć historia zna różne przypadki, ale mogli coś ułamać przy podpinaniu gdziekolwiek ps. to mówisz, że wszystkie wtryski otwierają się jednocześnie?? to by wygladało na full-gup?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 tak dokladnie tak jak L-Getronic wszystkie razem dwa razy na pełny cykl pracy może sie wpinal chcąc zrobić odciencie paliwa przy włączaniu gazu. znam różne przypadki ale może poprosty kabelek sie przerwał i tyle miałem tak u siebie. nie ma co sie gubić po postu trzeba dokładnie czytać a zainteresowany powinien dokładnie opisywać obiawy nie pomijając niczego bo i tak mega trudno jest robić diagnostykę usterek na Forum dużo łatwiej było by móc do auta zerknąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filer Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 dzięki za schemat ale mam w książce pewnie i tak mi nie pomoże bo niespecjalnie potrafie je czytac ,przy pierwszej odwilży przejże instalacje jak znajde usterke to napisze najważniejsze że nie muszę rano lac parownika gorącą wodą.co do diagnostyki to byłem miesiąc temu u elektronika pomierzył coś miernikiem pocmokał powzdychał wziął 50zł i gu... zrobił drugi jak zobaczył że nissan to mówi że nie bo on to volkswageny.dziękuje wszystkim panom za zainteresowanie a szczególnie czajnikowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 nie ma sprawy trzeba sobie pomagać od tego jest miedzy innymi forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 zastanawia mnie cały czas ten wtrysk, w nissmo fullgrup a w kompie od LPG sekwencja ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 ale to kompletnie nie ma znaczenia to są alternatywne układy zasilania i tak to kiedy mieszanka wpada do cylindra decyduje rozrząd można dla przykładu porównać gażnik który leje cały czas i wtrysk działa impulsowo kwestia jest efektywności i osiągach ale to juz inny temat poza tym kolega miał mikser więc o sekwencji i laniu nie ma mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi