Thomas007 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam, wysiadł mi alternator w mojej Primerce i zamówiłem drugi ale niestety przyszedł troszeczkę inny niż mam u siebie (przypuszczam że po lifcie...) mam u siebie taki: kable zakręcane na dwie nakrętki zaś dostałem taki: na jeden zakręcany kabel + jakaś wtyczka... pytanie brzmi czy ten alternator da się podłączyć do mojego nissana i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) Edytowane 7 Grudnia 2010 przez wojt_mk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) tylko dwa kable "+" i "-" w tym drugim masz zacisk "+" zapewne masę bierze z obudowy a ta wtyczka to do regulatora nap. zapewne ale pewności nie mam jaki znowu plus i minus? Każdy altrnator z wbudowanym regulatorem napięcia da się podłaczyć do tej primerki, byleby mocowanie pasowało. CO do tych dwóch przyłączy- jedno-grubsze podłączasz do akumulatora (lub też ogólniej- do plusa w instalacji) a drugie do kontrolki na desce rozdzielczej- jest to tzw wzbudzenie. Ot tyle. W tym nowymaltku masz po prostu inną końcówkę. Edytowane 6 Grudnia 2010 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 jaki znowu plus i minus. JAk kolego nie masz pojęcia, to się lepiej nie wypowiadaj. Każdy altrnator z wbudowanym regulatorem napięcia da się podłaczyć do tej primerki, byleby mocowanie pasowało. CO do tych dwóch przyłączy- jedno-grubsze podłączasz do akumulatora (lub też ogólniej- do plusa w instalacji) a drugie do kontrolki na desce rozdzielczej- jest to tzw wzbudzenie. Ot tyle. W tym nowymaltku masz po prostu inną końcówkę. Kolego nie do końca Cie zrozumiałem... Rozumiem że do "1" mam podpiąć plus ale nie wiem co zrobić z drugim bo we wtyczce "2" mam dwa wyjścia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 tzn do '2' da się podłączyć dwa kabelki? są tam jakieś oznaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 tzn do '2' da się podłączyć dwa kabelki? są tam jakieś oznaczenia? nie ma oznaczeń wygląda to dokładnie tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) nie ma oznaczeń wygląda to dokładnie tak: w takim razie nie mam 100% pewności wiec nic nie będę sugerował. Poczekaj na kogoś mądrzejszego, a jak się nie zjawi, to chyba będziesz musiał jednak iść do elektryka po radę. Edytowane 6 Grudnia 2010 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ten drugi to wygląda jak do silnika 2.0 U siebie taki w wakacje zmieniałem. Do swojej P11 wstawiłem alternator z primery po lifcie, tyle że zamieniłem mitshubishi na mitsubishi, czyli tej samej firmy. Sprawdzałeś w ogóle koło pasowe? Czy ma tyle samo rowków co w drugim alternatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ten drugi to wygląda jak do silnika 2.0 U siebie taki w wakacje zmieniałem. Do swojej P11 wstawiłem alternator z primery po lifcie, tyle że zamieniłem mitshubishi na mitsubishi, czyli tej samej firmy. Sprawdzałeś w ogóle koło pasowe? Czy ma tyle samo rowków co w drugim alternatorze? ma tyle samo rowków. cały problem polega jedynie na tej wtyczce... ktoś wie za co ona odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Podaj mi nr OEM jednego i drugiego to Ci powiem który do czego jest i czy są zamienne ze sobą. Pozdrawiam. Bart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 najlepiej nie kombinować i zamówić alternator z takim samym łączeniem przewodów, używane altki do tej primery nie są drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 (edytowane) a czy to przypadkiem nie jest do diesla? u mnie jest właśnie jeden kabel na śrubę, a dwa we wtyczce sorry jednak nie jest to do diesla bo u mnie ta śruba jest z tyłu alternatora a nie z boku jak tutaj obok tej wtyczki Edytowane 14 Grudnia 2010 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WochuDR600 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 A czy można założyć alternator z silnika 1.6 do 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.