Gość dr0m Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 witam, kupilem tak: -- swiece z ASO NGK BKR 6EY -- palec i kopulka z JC -- kable zaplonowe rowniez z JC (ponoc nienajlepsze) Jakie macie doswiadczenia z kablami wysokiego napiecia z JC ?? Jakie inne kabelki mozna zamontowac, za wyjatkiem NGK Sportline? Jakies sugestie lepszej konfiguracji? dzieki i pozdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 proponuje najpierw dolot i wydech zrobic a pozniej bawic sie w takie pierdolki Chyba ze byla koniecznosc taka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 niestety koniecznosc, a nie tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 A czym byla spowodowana koniecznosc wymiany palca i kopulki? Bo tez sie kiedys nad tym zastanawialem ale w koncu nie znalazlem informacji na temat objawow ktore by wskazywaly na taka koniecznosc. Co do kabli to juz Ci pisalem .. NGK ale nie Sportline - koszt to okolo 290pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 A czym byla spowodowana koniecznosc wymiany palca i kopulki? Bo tez sie kiedys nad tym zastanawialem ale w koncu nie znalazlem informacji na temat objawow ktore by wskazywaly na taka koniecznosc. Co do kabli to juz Ci pisalem .. NGK ale nie Sportline - koszt to okolo 290pln. bylem u ADAMUSa i widzialem jak sypalo sie z kopulki przy wyciaganiu kabli kabelki JC sprobuje oddac, NGK troche drogie ale mysle, ze warto... ps. wsadzili mi ASO swiece NGK BKR 5E zamiast zimniejszych katalogowych BKR 6EY :> to tez bede musial reklamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 A czym byla spowodowana koniecznosc wymiany palca i kopulki? Bo tez sie kiedys nad tym zastanawialem ale w koncu nie znalazlem informacji na temat objawow ktore by wskazywaly na taka koniecznosc. Co do kabli to juz Ci pisalem .. NGK ale nie Sportline - koszt to okolo 290pln. Hej, faktycznie, roznica ogromna miedzy tym co mialem pt. JC a NGK - wystarczy juz wziac do reki i poczuc jakosc materialow... ale mam wrazenie, ze auto przyspiesza jakby spokojniej...byc moze, ze szybciej...w kazdym razie mniej nerwowo... slyszalem, ze od kata wychylenia 'palca' mozna zwiekszyc moc powyzej 6500 obr./min. slyszeliscie cos o tym? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Masz na myśli przyspieszenie zapłonu?? Można dać zamiast 15 st. nawet 17- gdzieś to jest opisane na forum. Większość chwaliła. Ja też mam przyspieszony, ale głównie ze względu na LPG (raczej nie mam okazji do wkręcania silnika na takie obroty więc nie zabieram głosu na temat POWERA), a moich katalogowych 150 kucyków (+ ileś zmienione kolektory i - ileś gazownia) i tak nie wykorzystuję w pełni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.