Gość Dawid Nipcoń Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 witam i proszę o pomoc,mam primerę wp11 2.0 td 2001 rok, kiedy jest ciepło wiosna,lato,jesień jest wszystko ok, nie ma żadnych problemów,gdy temperatura spada zaczynają się nerwy,gdy rano odpalam samochod odpala bez żadnych problemów lecz po chwili zapala się czek!!! i gasnie a pompa wtryskowa nie pobiera paliwa(założyłem przezroczysty wężyk;mechanik włóżył przewody do butelki i dało to ten sam efekt),po kilku kilkunastu próbach odpalenia pompa zaczyna pobierac paliwo i powoli primera zaczyna pracowac prawidłowo; zdarza!!!!! się jednak że odpala i jezdzi prawidłowo i nagle zapala się czek który po przygazowaniu gaśnie odczyt z kodów błyskowych to cyfry 21 i 18;gość od nastawników powiedział mi że jak pompa nie pobiera paliwa to nie wina nastawnika i że to wina pompy, gość od pomp powiedział że jeżeli pompa chodzi wiosną, latem i jesienią to powinna chodzic również zimą a temperatura nie ma tu znaczenia, wtryskiwacz sterujący psika podobno jak nowy filtr już drugi nowy pozdrawiam i jeszcze raz proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Możesz i milion filtrów założyć nowych, ale jak ci je za każdym razem zakituje parafiną to daleko nie zajedziesz. Jęsli kolego słyszałeś o depresatorach to zacznij je regularnie stosować, a twoje problemy się skończą. Możesz zamontować sobie także podgrzewacz filtra paliwa wykonany z maty do lusterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.