Gość Dynamit75 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam. Mam pytanie odnosie "gdczacego" rozrzadu w P12 2.2 common rail. Mianowicie po odpaleniu "gdacze " przez ilka skund poznie ewidentnie slychac chalas z rozrzadu. Mechanik (jedyny ktory ma jakies pojecie o japonczykach) zaproponowal mi wymiane calego rozrzadu, albo czekac na "zabicie" silnika i zakup nasepnego. Na sugestie ze byc moze to sam napinacz stwierdzil ze wie jak napinacz wyglada i nie ma sie co w nim zepsuc. Sam juz nie wiem co o tym myslc. czy wymieniac w ciemno caly rozrzad czy zachetac silnik i kupic drugi, obie opcje sa dosc kosztowne. postaram sie jeszcze dzis dolaczyc filmik z niedomaganiem. Prosze o jakies sugestie. Dodam ze ten mechanik jako jedyny przy awarii pompowtryskow nie proponowal wymiany pompy wtryskowej (ASO Płońsk), tylko sprawdzil tansza opcje (przerlywomierz) a pozniej wymienil wtryskiwacze. Wiec mam zaufanie tym bardziej ze sam jezdzi takim samym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malik12345 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 a skąd wiesz że kupiony następny silnik będzie lepszy i że nie będzie trzeba wymienic przy nim rozrządu? Moim zdaniem jeżeli jest pewny że rozrząd nalezy wymienic to lepiej to zrobic niż czekac na zajechanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dynamit75 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 a skąd wiesz że kupiony następny silnik będzie lepszy i że nie będzie trzeba wymienic przy nim rozrządu? No wlasnie w tym jest sęk. Moze sie ktos wypowiedziec jak to jest z tymi mapinaczami? Naprawde sa takie "niezniszczalne" w sumie to i lancuch tez powinien byc "wieczny". Fakt faktem ze autko ma juz prawie 300 000 , a w tym roku nakrecilem 80 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 No to nawet wskazane wymienic komplet rozrzadu jak ze 300 tys km.Może faktycznie jak ten znajomy mowił że to raczej napinacz. A tym bardziej że ma takie samo autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malik12345 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 napinacz i łańcuch są tylko "teoretycznie" niezniszczalne.Są przypadki że nawet po 80 tyś jest do wymiany.Mają na to wpływ rózne rzeczy.Ja osobiście wymieniałbym rozrząd a nie silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.