Gość Abarth22 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam Pracuje w firmie w której mammy 50 nissanów navar model od 98-2001 silnik super raz robiłem jednego w którym po przebiegu 350 000 km urwało sie gniazdo zaworowe ale i robiłem kapitalny ale ogólnie silnik super . Natomiast navara 01- 2.5 masakra robię już 5 silnik remont kapitalny teraz standardowo na 3 cyl. ,,wytarła'' się panewka i pękł korbowód naszczescie sie nie urwał tłoki i cyl ok. Może ktoś z kolegów ustalił przyczynę której skutkiem jest zawsze uszkodzony wał na 3 cyl. bo nie chce mi sie wierzyć że to przez wade tej własnie panewki!!??? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Może głupie pytanie, ale ważne - robisz remonty na oryginalnych częściach? W tych samych po remoncie leci 3 cyl. czy w innych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth22 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 W tym problem ze w kazdym leci 3 cyl. ale auta jeszcze nie robine jeszcze orginalne servisowany teraz po gwarancji wiekszosc uszkodzonych te co robiłem na bdb zamiennikach wszystkie narazie chodzą a pierwszą robiłem 3 lata temu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 prosze podaj jakie to zamienniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 To jest wada układu smarowania za slaba pompa zbyt małe kanały olejowe w wale korbowym zobacz czy nie będzie pasował wał z d40 bo to prawie identyczne silniki lecz ta wada nie występuje może pompa oleju jest zbyt luźno spasowana i nie daje odpowiedniego ciśnienia Wada panewek napewno odpada bo jest za duża powtażalność awarji 3go cylindra raczej bym stawiał na zbyt nały kanalik olejowy w wale korbowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 no wlasnie a jak sprawdzic czy wal od d40 by pasowal do d22 nienawidzę dzwonic do serwisu bo tam traktuja czlowieka jak intruza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 gdzieś czytałem na innym forum że ktoś już wkładał wał od d40 i wszystko pasowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jasiek22 jesli masz link na to forum to wklej zapodaj go na te forum chetnie poczytam . Jak wiesz bede remontowal silnik i zbieram wszelkie wiadomosci na ten temat Czy wkladal ktos wal z d40 do d22 ewentualnie ma sprawdzone informacje ze sa to takie same waly a ich zamiana rozwiazuje problem z zacierajacymi sie panewkami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Wysłałem na priv ponieważ nie wiem czy regulamin pozwala na wklejanie linków z innych forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 dziekuje juz biore sie za lekturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 kolego robisum 1 i jak pasuje wal z 40 do 22 czy problemy znikly czy jest to trodne do robienia a moze cos jeszcze radzisz zmienic zeby lylo ok , jestem przerazony poniewaz kupilem ostatnio d22 i szok ze takie sa awarie. Witam Pracuje w firmie w której mammy 50 nissanów navar model od 98-2001 silnik super raz robiłem jednego w którym po przebiegu 350 000 km urwało sie gniazdo zaworowe ale i robiłem kapitalny ale ogólnie silnik super .Natomiast navara 01- 2.5 masakra robię już 5 silnik remont kapitalny teraz standardowo na 3 cyl. ,,wytarła'' się panewka i pękł korbowód naszczescie sie nie urwał tłoki i cyl ok.Może ktoś z kolegów ustalił przyczynę której skutkiem jest zawsze uszkodzony wał na 3 cyl. bo nie chce mi sie wierzyć że to przez wade tej własnie panewki!!???POZDRAWIAM kolegonapisz mi czy jest to mozliwe wymiana walu z d 40 do d22 i jakies wskazowki jak to zrobic bo idzie zima i sie boje ze bedzie klops ze korbowod wyjdzie bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Wyjdzie prędzej czy później, tego nie unikniesz i lepiej się z tą myślą po prostu oswoić Przed samym wybuchem silnik traci moc, zaczyna się trząść i słychać głośne stuki w silniku. Czasami warto poczytać przed zakupem. Edytowane 21 Października 2013 przez Datex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Wyjdzie prędzej czy później, tego nie unikniesz i lepiej się z tą myślą po prostu oswoić Przed samym wybuchem silnik traci moc, zaczyna się trząść i słychać głośne stuki w silniku. Czasami warto poczytać przed zakupem. dziwne ze jest taki problem i nikt jeszcze nic nie wymyslil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 dziwne ze jest taki problem i nikt jeszcze nic nie wymyslil Wymyślił - jest to niestety przekładka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 to jaki olej 0 w czy 5 w moze na zime 0 jest zadki wiec szybciej sie rozplynie i czesciej wymieniac , a jak sprawdzic oryg stan licznika., przy jakim stanie najczesciej pada motor. ja mam 98kw to dobry motor czy zly jak one wszystkie a nr vin JN1CPUD22U0822195 ktos moze mi powiedziec co sie dzialo z moim navarka i jaki ma org przeb. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ja lałem 0w40 co 8 tyś i nic to nie dało. Silnik strzelił przy 150 tyś przebiegu (prawdziwego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 moja ma niby 165 000 kierownica ladna siedzenia nie wytarte ogulem zadbana bardzo ale juz jestem 4 wlascicielem dopiero dzis zobaczylem w karcie bo przy kupnie nie sprawdzalem silnik suchy 0 wyciekow, zalalem ja pierwszy raz 10w 40 gdyz nie wiedzialem i taki sam byl wczesniej i co radzicie co lac teraz , a tak poza tym l200 sa dobre czy tez lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Lej to samo. Prędzej czy później silnik padnie. Zrobisz przekładkę na 2.7TD z Terrano i problem będzie z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 juz chcem sprzeadac zeby uniknac kosztow dalem 29 tys a teraz bym oddal po 2 msc za 27 tylko zeby kto chcial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Wątpię żeby ją wziął za takie pieniądze Edytowane 28 Października 2013 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.