Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.5 uszkodzenie silnika i przyczyny usterki


Gość Abarth22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Pracuje w firmie w której mammy 50 nissanów navar model od 98-2001 silnik super raz robiłem jednego w którym po przebiegu 350 000 km urwało sie gniazdo zaworowe ale i robiłem kapitalny ale ogólnie silnik super .

Natomiast navara 01- 2.5 masakra robię już 5 silnik remont kapitalny teraz standardowo na 3 cyl. ,,wytarła'' się panewka i pękł korbowód naszczescie sie nie urwał tłoki i cyl ok.

 

Może ktoś z kolegów ustalił przyczynę której skutkiem jest zawsze uszkodzony wał na 3 cyl. bo nie chce mi sie wierzyć że to przez wade tej własnie panewki!!???

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym problem ze w kazdym leci 3 cyl. ale auta jeszcze nie robine jeszcze orginalne servisowany teraz po gwarancji wiekszosc uszkodzonych te co robiłem na bdb zamiennikach wszystkie narazie chodzą a pierwszą robiłem 3 lata temu!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To jest wada układu smarowania za slaba pompa zbyt małe kanały olejowe w wale korbowym zobacz czy nie będzie pasował wał z d40 bo to prawie identyczne silniki lecz ta wada nie występuje może pompa oleju jest zbyt luźno spasowana i nie daje odpowiedniego ciśnienia

Wada panewek napewno odpada bo jest za duża powtażalność awarji 3go cylindra raczej bym stawiał na zbyt nały kanalik olejowy w wale korbowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasiek22 jesli masz link na to forum to wklej zapodaj go na te forum chetnie poczytam .

Jak wiesz bede remontowal silnik i zbieram wszelkie wiadomosci na ten temat

 

Czy wkladal ktos wal z d40 do d22 ewentualnie ma sprawdzone informacje ze sa to takie same waly a ich zamiana rozwiazuje problem z zacierajacymi sie panewkami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

kolego robisum 1 i jak pasuje wal z 40 do 22 czy problemy znikly czy jest to trodne do robienia a moze cos jeszcze radzisz zmienic zeby lylo ok , jestem przerazony poniewaz kupilem ostatnio d22 i szok ze takie sa awarie.


Witam Pracuje w firmie w której mammy 50 nissanów navar model od 98-2001 silnik super raz robiłem jednego w którym po przebiegu 350 000 km urwało sie gniazdo zaworowe ale i robiłem kapitalny ale ogólnie silnik super .
Natomiast navara 01- 2.5 masakra robię już 5 silnik remont kapitalny teraz standardowo na 3 cyl. ,,wytarła'' się panewka i pękł korbowód naszczescie sie nie urwał tłoki i cyl ok.

Może ktoś z kolegów ustalił przyczynę której skutkiem jest zawsze uszkodzony wał na 3 cyl. bo nie chce mi sie wierzyć że to przez wade tej własnie panewki!!???

POZDRAWIAM

kolegonapisz mi czy jest to mozliwe wymiana walu z d 40 do d22 i jakies wskazowki jak to zrobic bo idzie zima i sie boje ze bedzie klops ze korbowod wyjdzie bokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdzie prędzej czy później, tego nie unikniesz i lepiej się z tą myślą po prostu oswoić :) Przed samym wybuchem silnik traci moc, zaczyna się trząść i słychać głośne stuki w silniku. Czasami warto poczytać przed zakupem.

Edytowane przez Datex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdzie prędzej czy później, tego nie unikniesz i lepiej się z tą myślą po prostu oswoić :) Przed samym wybuchem silnik traci moc, zaczyna się trząść i słychać głośne stuki w silniku. Czasami warto poczytać przed zakupem.

dziwne ze jest taki problem i nikt jeszcze nic nie wymyslil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jaki olej 0 w czy 5 w moze na zime 0 jest zadki wiec szybciej sie rozplynie i czesciej wymieniac , a jak sprawdzic oryg stan licznika., przy jakim stanie najczesciej pada motor.


ja mam 98kw to dobry motor czy zly jak one wszystkie a nr vin JN1CPUD22U0822195 ktos moze mi powiedziec co sie dzialo z moim navarka i jaki ma org przeb. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ma niby 165 000 kierownica ladna siedzenia nie wytarte ogulem zadbana bardzo ale juz jestem 4 wlascicielem dopiero dzis zobaczylem w karcie bo przy kupnie nie sprawdzalem silnik suchy 0 wyciekow,  zalalem ja pierwszy raz 10w 40 gdyz nie wiedzialem i taki sam byl wczesniej i co radzicie co lac teraz , a tak poza tym l200 sa dobre czy tez lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...