protech Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam, obejrzalem juz wszystkie tematy ze stukami jednak dalej nie znalazlem rozwiazania. Sprawa nastepujaca: na zwyklych nierownosciach slysze takie gluche stukanie/pukanie im wiecej drobych nierownosci tym czesciej slychac te stukania. Jak wycisze radio i maksymalnie skupie sie na wysluchiwaniu to zdaje sie jakby to bylo cos od stabilizatora... jednak ostatnio wymienilem dwa laczniki na TRW i nasmarowalem tego gumki pod stabilizatorem sa takie z dwoch stron - bo wczesniej mi piszczaly na progach zwalniajacych. Co jeszcze moze stukac? Moze te gumki sa wyrobione i tam stuka o nie? ale nie sadze bo sa dobrze dokrecone z gory tam i raczej tam luzu nie ma. Czy moglem zle zalozyc laczniki? W zasadzie inaczej sie chyba zalozyc nie da, jednak na koniec zwrocilem uwage ze ta podkladka oddzielajaca gumke od gornej czesci lacznika przy maksymalnym dokreceniu jest bardzo blisko i prawie styka sie z wachaczem.. - nie wiem czy tak powinno byc ale chyba inaczej nie idzie tego zamontowac. Sam nie wiem co robic, w sumie moge zdjac cale laczniki i zobaczyc czy to one czasem nie stukaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 wjedź na kanał diagnostyczny - taki co tak szarpie samochodem na nim, jak nic nie wyjdzie, to pokręć kierownicą przy wyłączonym silniku gwałtownie w prawo/lewo kilka razy. U mnie to głuche stukanie to jakaś plastykowa osłona maglownicy, która się wyrobiła. Regeneracja maglownicy to ok 1000 zł więc odpuściłem temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyzck Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Na naszych "cudownych" drogach szybko padają łączniki stabilizatorów i obstawiałbym to jeśli przez jakiś czas miałeś spokój. U mnie po wymianie był jakiś krótki czas ciszy a potem znów identyczne pukanie, wyrobiły się gumki w łącznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Proponuję sprawdzić sworzeń wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 21 grudnia koncza mi sie badania wiec i tak musze jechac na stacje diagnostyczna, poprosze przy okazji zeby mi tam sprawdzil to pod katem tego stukania, laczniki wymienialem pare dni temu wiec nie ma mowy zeby sie juz wyrobily, jak sprawdzalem tuleje i sworznie na wachaczu to tez wszystko wydawalo sie sztywne, zadnych luzow. Korci mnie zeby zdjac laczniki a najlepiej caly stabilizator i wtedy sie przejechac i zobaczyc czy nie ma pukania, ale to zrobie najwyzej po wizycie na stacji diagnostycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.