Gość pentional Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jak się dolewa olej do skrzyni biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 ja zawsze dolewałem przez "ślimak" od napędu licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Odkręcasz srubę od wlewu w skrzyni i szprycą do oleju aplikujesz aż nie zacznie sie przelewać.To by było na tyle:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Kanał bedzie potrzebny? Czy da sie jakos od gory nalac?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 przy mojej metodzie dostajesz się od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) Dojscie jest dobre.Wystarczy poodnieść maskę i w połowie wysokosci skrzyni widać otwór na klucz wpuszczany kwadrat chyba "12" Mozliwe ze bedziesz miał problem z odkreceniem wtedy mozna nalać przez odpowietrznik .Do tego potrzebna jest strzykawka i kawałek wężyka fi 4 lub 5 Edytowane 11 Grudnia 2010 przez sten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Mi w Tino jak sie rozsypala skrzynia w trasie (z powodu braku oleju) To wlewalem olej przez odme od skrzyni biegow, tylko to jest mozolna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jak się dolewa olej do skrzyni biegów? Cześć Skoro nie wiesz jak go dolać to skąd wiesz ze ci brakuje?No chyba ze gdzieś masz ostry wyciek i dlatego myślisz ze nie ma stanu. A co do dolewania to tak jak kolega Sten napisał masz od tego korek który znajduje się na skrzyni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 (edytowane) Cześć Skoro nie wiesz jak go dolać to skąd wiesz ze ci brakuje?No chyba ze gdzieś masz ostry wyciek i dlatego myślisz ze nie ma stanu. A co do dolewania to tak jak kolega Sten napisał masz od tego korek który znajduje się na skrzyni. Pozdrawiam Na zimnej skrzyni 2 warczy. Poza tym czasem wsteczny nie zalapuje pierwszym razem Edytowane 12 Grudnia 2010 przez pentional Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Na zimnej skrzyni 2 warczy. Poza tym czasem wsteczny nie zalapuje pierwszym razem ja mam podobnie pomimo tego ze mam zalany nowy olej o przebiegu 5000km.Mialem tak wcześniej i myślałem ze wymiana oleju pomoże jednak niczego to nie zmieniło.Tak wiec jak już chcesz to wymień cały olej bo dolewka raczej nie wyleczy ci tego problemu.Ja dalej tak jeżdżę i już nie wiem od czego i co zacząć sprawdzać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 a może poprostu masz wyrobiony 2-gi bieg (to najczęściej używany bieg), i wyrobione tuleje od dźwigni zmiany biegów i dlatego wsteczny słabo wchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 a może poprostu masz wyrobiony 2-gi bieg (to najczęściej używany bieg), i wyrobione tuleje od dźwigni zmiany biegów i dlatego wsteczny słabo wchodzi? Witam Kolego możesz mi trochę naświetlić temat tych tulei bo może warto się im przyjrzeć. Z góry dziękuję Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 coś koło tego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66918-wp11-jak-naprawic-luzy-gaki-biegw-przy-skrzyni-20-td/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 ja zawsze dolewałem przez "ślimak" od napędu licznika. A co to ten 'ślimak'? Gdzie to jest i jak przez to wlac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 ślimak to coś co napędza licznik. jest z tyłu skrzyni, wychodzi do góry i jest przykręcone na śrubkę "6" czyli na klucz "10". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 (edytowane) tzn mozna sie do niego dostac wyciagajac te skorzane cos w czym jest raczka od skrzyni biegow?? Edytowane 23 Grudnia 2010 przez pentional Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 tzn mozna sie do niego dostac wyciagajac te skorzane cos w czym jest raczka od skrzyni biegow?? ale skond przy przednio napędówce nie masz szans skrzynka jest malutka masz albo korek wlewu oleju albo przez naped linki prędkościomierza albo odmy napisali wszystkie opcje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.