Gość mój nissan Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam Wszystkich! Mam problem i może ktoś wie jak mi pomóc. Posiadam nissana n14 2l diesel.Silnik pracuje na trzech garach, wtryski dobre i wszystko wydaje się być w porządku a jednak nie chodzi jeden z tłoków i jaka może być tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 odpal i zobaczy czy gdzieś między blokiem a głowicą nie spierdziela powietrze z olejem/wodą, jeżeli nie no to możliwe że coś w pompie padło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz814 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 hmmm wtryski ? wątpie gdyby to były wtryski to raczej by ci szarpał... zobacz świece miałem to samo polecam boscha ok 150 zł... módl się żeby to się nie okazała kopułka albo palec bo osobno tego nie dostaniesz musisz kupić cały aparat zapłonowy a ceny są kosmiczene ) zacznij od kablów i napisz czy pomogło. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Kolega pyta o diesla, to silnik z zapłonem samoczynnym (a nie iskrowym jak benzyniak). Jeśli wtryski masz ok, to sprawdź kompresję, może jest zbyt mała by nastąpił samozapłon sprężanej mieszanki, może np. uszkodzone pierścienie albo coś nie tak z zaworami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 a jak dluzej pochodzi ? to to samo ? jezeli po nagrzaniu problem ustepuje to swiece, raczej polecal bym polskie iskry jezeli caly czas to moze pompa ? odkrecaj po kolei przewody metalowe ktore podaja paliwo na wtrysk jezeli leje normlanie to obstawil bym na zapieczone pierscienie ( jak nie to jezeli odkrecisz przewod na tym tloku ktory nie pracuje nie bedzie zadnej roznicy w pracy silka na kazdym innym powinien juz przygasac wtedy szukaj tam przyczyny) podsumowujac najpierw sprawdz te swiece czy kazda grzeje nastepnie sprawdz czy dobrze jest podawane paliwo na wtryski.Jak nie Mozesz kupic specyfik ktoy czysci uklady paliwowe i pomaga tez zastalym pierscienia tylko taki ktory zadziala nie znajdziesz w markecie za 20 zl jedz do motoryzacyjnego niech ci ktos poleci cos godnego. U kolegi byl podobny problem ze nie chodzil na jeden gar kopcil na siwo tak ze sie oddychac nie chcialo w firmie znalazlem taki niemiecki dodatek do paliwa po godziny pracy na postoju jak reka odjal. Co prawda byl to forde 1.8td ale warto spróbować pozdrawiam a i mozesz tez wymienic filtr paliwa byc moze jest tak ze ci sie wydaje ze nie pracuje na 1 garze i leci na wszystkie tylko nie ma odpoiedniej dawki ropuchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.