Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

regulacja sprzęgła


Gość opacinski

Rekomendowane odpowiedzi

Gość opacinski

Witam wielbicieli nissana pathfinder.

Mam wrażenie, że w moim występuje efekt poślizgu sprzęgła.

Czy ma ktoś wiedzę, jak wyregulować docisk?

W autach ze skrzynią manualną było to proste. Teraz mam się zmierzyć z automatem :unsure: .

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam poczytaj na ten temat gdzieś w moich postach opisałem tam to w miarę dokładnie regulujesz śrubą przy pedale nie zapomnij o czujniku przy pedale bo tempomat nie będzie działał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki, przeszukam forum.

B.

 

Niestety, Alkaspaw, nie natrafiłem na Twoje wcześniejsze posty.

Więc musiałem sam temat popchnąć.

Z pomocą manual zrobiłem co trzeba - sprawa banalnie prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wielbicieli nissana pathfinder.

Mam wrażenie, że w moim występuje efekt poślizgu sprzęgła.

Czy ma ktoś wiedzę, jak wyregulować docisk?

W autach ze skrzynią manualną było to proste. Teraz mam się zmierzyć z automatem :unsure: .

Pzdr.

czy ja tu czegoś nierozumiem?? w automacie wyregulować docisk?? oświećcie mnie proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja tu czegoś nierozumiem?? w automacie wyregulować docisk?? oświećcie mnie proszę.

no właśnie ja opisałem manual bo przecież padło pytanie o sprzęgło jeśli chodzi o automat to nic dziwnego że nie mogłeś znaleźć mojego posta bo automat niema sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może kawałek wkleję do treści:

SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE (ang.Converter) jest bardzo ważnym podzespołem automatycznej skrzyni biegów i ma zasadniczy wpływ na jej prawidłowe działanie i żywotność, dlatego każda naprawiana przez nas skrzynia biegów ma regenerowane sprzęgło hydrokinetyczne.

 

Początkowo stosowaliśmy sprzęgła importowane i regenerowane w innych firmach, lecz ich jakość pozostawała wiele do życzenia.

W 2004 roku uruchomiliśmy linię do regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych, dzięki temu otrzymaliśmy produkt o najwyższej jakości.

 

Regenerujemy sprzęgła do wszystkich modeli automatycznych skrzyń biegów. Naprawa odbywa się przy zastosowaniu maszyn i technologii amerykańskiej z wykorzystaniem najwyższej jakości części zamiennych.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może kawałek wkleję do treści:

SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE (ang.Converter) jest bardzo ważnym podzespołem automatycznej skrzyni biegów i ma zasadniczy wpływ na jej prawidłowe działanie i żywotność, dlatego każda naprawiana przez nas skrzynia biegów ma regenerowane sprzęgło hydrokinetyczne.

 

Początkowo stosowaliśmy sprzęgła importowane i regenerowane w innych firmach, lecz ich jakość pozostawała wiele do życzenia.

W 2004 roku uruchomiliśmy linię do regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych, dzięki temu otrzymaliśmy produkt o najwyższej jakości.

 

Regenerujemy sprzęgła do wszystkich modeli automatycznych skrzyń biegów. Naprawa odbywa się przy zastosowaniu maszyn i technologii amerykańskiej z wykorzystaniem najwyższej jakości części zamiennych.

Pzdr.

 

:oto jak w takim sprzęgle chciałeś regulować docisk :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pokazano w Manual pedał sprzęgło/ hamulec jest wspólny. Na popychaczu przenoszącym nacisk z pedała na siłownik hydrauliczny, w kabinie , jest możliwość skrócenia lub wydłużenia tego popychacza przez poluzowanie nakrętki kontrującej i wkręcanie/ wykręcanie popychacza kluczem lub szczypcami/ wałek jest okrągły/.

To cała sprawa.

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pokazano w Manual pedał sprzęgło/ hamulec jest wspólny. Na popychaczu przenoszącym nacisk z pedała na siłownik hydrauliczny, w kabinie , jest możliwość skrócenia lub wydłużenia tego popychacza przez poluzowanie nakrętki kontrującej i wkręcanie/ wykręcanie popychacza kluczem lub szczypcami/ wałek jest okrągły/.

To cała sprawa.

B.

 

to bardzo ciekawe co piszesz ale w ten sposób opisałeś sposób regulacji luzu na pedale hamulca musisz z tym uważać bo jak za mocno dokręcisz to po rozgrzaniu hamulec zacznie blokować

a tak na marginesie to sprzęgło które chcesz regulować sterowane jest ciśnieniem oleju im wyższe obroty silnika tym wyższe ciśnienie i tym wyższy moment obrotowy jest przekazywany na skrzynię

i nie chcę być złośliwy ale jeśli chcesz je regulować to załóż sobie zawór taki nap. z koparki będziesz miał płynną regulację

 

niema co dalej prowadzić dyskusji na ten temat bo jest bez sensu pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...