Gość opacinski Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam wielbicieli nissana pathfinder. Mam wrażenie, że w moim występuje efekt poślizgu sprzęgła. Czy ma ktoś wiedzę, jak wyregulować docisk? W autach ze skrzynią manualną było to proste. Teraz mam się zmierzyć z automatem . Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 witam poczytaj na ten temat gdzieś w moich postach opisałem tam to w miarę dokładnie regulujesz śrubą przy pedale nie zapomnij o czujniku przy pedale bo tempomat nie będzie działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dzięki, przeszukam forum. B. Niestety, Alkaspaw, nie natrafiłem na Twoje wcześniejsze posty. Więc musiałem sam temat popchnąć. Z pomocą manual zrobiłem co trzeba - sprawa banalnie prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba-1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam wielbicieli nissana pathfinder. Mam wrażenie, że w moim występuje efekt poślizgu sprzęgła. Czy ma ktoś wiedzę, jak wyregulować docisk? W autach ze skrzynią manualną było to proste. Teraz mam się zmierzyć z automatem . Pzdr. czy ja tu czegoś nierozumiem?? w automacie wyregulować docisk?? oświećcie mnie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 czy ja tu czegoś nierozumiem?? w automacie wyregulować docisk?? oświećcie mnie proszę. no właśnie ja opisałem manual bo przecież padło pytanie o sprzęgło jeśli chodzi o automat to nic dziwnego że nie mogłeś znaleźć mojego posta bo automat niema sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 To może kawałek wkleję do treści: SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE (ang.Converter) jest bardzo ważnym podzespołem automatycznej skrzyni biegów i ma zasadniczy wpływ na jej prawidłowe działanie i żywotność, dlatego każda naprawiana przez nas skrzynia biegów ma regenerowane sprzęgło hydrokinetyczne. Początkowo stosowaliśmy sprzęgła importowane i regenerowane w innych firmach, lecz ich jakość pozostawała wiele do życzenia. W 2004 roku uruchomiliśmy linię do regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych, dzięki temu otrzymaliśmy produkt o najwyższej jakości. Regenerujemy sprzęgła do wszystkich modeli automatycznych skrzyń biegów. Naprawa odbywa się przy zastosowaniu maszyn i technologii amerykańskiej z wykorzystaniem najwyższej jakości części zamiennych. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 To może kawałek wkleję do treści: SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE (ang.Converter) jest bardzo ważnym podzespołem automatycznej skrzyni biegów i ma zasadniczy wpływ na jej prawidłowe działanie i żywotność, dlatego każda naprawiana przez nas skrzynia biegów ma regenerowane sprzęgło hydrokinetyczne. Początkowo stosowaliśmy sprzęgła importowane i regenerowane w innych firmach, lecz ich jakość pozostawała wiele do życzenia. W 2004 roku uruchomiliśmy linię do regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych, dzięki temu otrzymaliśmy produkt o najwyższej jakości. Regenerujemy sprzęgła do wszystkich modeli automatycznych skrzyń biegów. Naprawa odbywa się przy zastosowaniu maszyn i technologii amerykańskiej z wykorzystaniem najwyższej jakości części zamiennych. Pzdr. :oto jak w takim sprzęgle chciałeś regulować docisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak pokazano w Manual pedał sprzęgło/ hamulec jest wspólny. Na popychaczu przenoszącym nacisk z pedała na siłownik hydrauliczny, w kabinie , jest możliwość skrócenia lub wydłużenia tego popychacza przez poluzowanie nakrętki kontrującej i wkręcanie/ wykręcanie popychacza kluczem lub szczypcami/ wałek jest okrągły/. To cała sprawa. B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak pokazano w Manual pedał sprzęgło/ hamulec jest wspólny. Na popychaczu przenoszącym nacisk z pedała na siłownik hydrauliczny, w kabinie , jest możliwość skrócenia lub wydłużenia tego popychacza przez poluzowanie nakrętki kontrującej i wkręcanie/ wykręcanie popychacza kluczem lub szczypcami/ wałek jest okrągły/. To cała sprawa. B. to bardzo ciekawe co piszesz ale w ten sposób opisałeś sposób regulacji luzu na pedale hamulca musisz z tym uważać bo jak za mocno dokręcisz to po rozgrzaniu hamulec zacznie blokować a tak na marginesie to sprzęgło które chcesz regulować sterowane jest ciśnieniem oleju im wyższe obroty silnika tym wyższe ciśnienie i tym wyższy moment obrotowy jest przekazywany na skrzynię i nie chcę być złośliwy ale jeśli chcesz je regulować to załóż sobie zawór taki nap. z koparki będziesz miał płynną regulację niema co dalej prowadzić dyskusji na ten temat bo jest bez sensu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.