Gość energy259 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 wstawiłem samochód ponownie do pomieszczenia w którym jest 20stp. aby sprawdzić czy będzie w jakimś stopniu poprawa tak jak powiedzieli mi w serwisie że pod wpływem zimna membrany w pompie wtryskowej sztywnieją przez co pompa staję się nie szczelna, myślę że 20stp. wystarczy jutro odpalę i zobaczę czy będzie poprawa. przebadałem ponownie dzisiaj pompkę na filtrze i wydaje mi się być sprawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) wstawiłem samochód ponownie do pomieszczenia w którym jest 20stp. aby sprawdzić czy będzie w jakimś stopniu poprawa tak jak powiedzieli mi w serwisie że pod wpływem zimna membrany w pompie wtryskowej sztywnieją przez co pompa staję się nie szczelna, myślę że 20stp. wystarczy jutro odpalę i zobaczę czy będzie poprawa. przebadałem ponownie dzisiaj pompkę na filtrze i wydaje mi się być sprawną. Jakie membrany chłopie do kogo ty jeździsz jeśli już to jedna i od turbiny ale jakby to było przyczyną twoich problemów to na pewno nie dymił by na niebiesko i nie kichał prychał byłby porostu słaby I jakby ten sewis miał rację to wszystkie samochody diesla z pompą wtryskową ZEXEL lub BOSCH (bo to,to samo) porostu byłyby unieruchomione Panowie przepraszam,ale w serwisie pracuje i jak słyszę takie pierdoły to takim fachowcom bym serwis zabrał odkręć korek wlewu paliwa może filterek przy zbiorniku się zatkał i tam mu brakuje powietrza Miałem coś takiego u kolegi i na darmo pompę wyciągałem. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez mir-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 hehe no mechanikiem nie jestem i za bardzo się na tym nie znam ale pan z serwisu miał na myśli uszczelki które są w pompie oczywiście ja o tym nie wiem bo nigdy nie widziałem takiej pompy rozebranej, korek wlewu paliwa odkręcałem . a co do fachowców w poszczególnych serwisach to chyba każdy wie jakich mamy fachowców naciągaczy ale co taki lajk jak ja może zrobić jak ktoś mu bzdury opowiada nie mając pojęcia bo ja np. nie wiem jak wygląda pompa w środku wiec owy mechanik może mi wcisnąć co chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Chociaz to nie jest pompa do nissana bo to jest pompa o obrotach prawych do VW a u nas jest pompa o obrotach lewych przynajmniej u mnie) ale budowa jest ta sama. Wobec tego poogladaj sobie jak wyglada pompa w srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam, Sprawdź czy jak odkręcasz korek wlewu nie ma podciśnienia wewnątrz. Jeżeli jest to możesz sprawdzić ten filterek a raczej zaworek przy zbiorniku o którym wspomina "mir-e". Zobaczysz go jak podejdziesz do tylnego prawego koła i spojrzysz ponad oponą w szczelinę pomiędzy ramą a nadwoziem. Wygląda jak filterek paliwa do malucha (trochę jednak mniejszy) i jest cały wykonany z nieprzeźroczystej obudowy, przynajmniej u mnie taki jest. Ale tak dla testu to nie musisz od razu do niego się dobierać, nie dokręcaj po prostu korka wlewu do końca i też będzie na razie dobrze, na czas testu. Tak generalnie to wydaje mi się, że musisz mechanika zmienić. Najlepszy byłby taki od traktorów i starych busów typu Mercedes. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 lekkie podsumowanie po wstawieniu auta do ciepłego garażu. postój w ciepłym garażu znacznie poprawił sprawność auta wcześniej wkręcał się do max 2tys. obr. a ostatnio to już do 1,5tys. obr. kopcił niesamowicie. dzisiaj odpalam lekko sobie kopci w normie na biegu jałowym nic nie przerywa brzęczenie dźwięk z pompy wtryskowej się nie pojawia wiec wyjeżdżamy, i tu moje zdziwienie wkręca się do 2,5tys. obr. i dopiero zaczyna szarpać i lekko kopci na niebiesko oraz pojawia się dźwiek z pompy wtryskowej. podczas gdy silnik osiągnął odpowiednią temperaturę jeździł jeszcze lepiej. problem oczywiście jest ale test z ciepłym garażem się sprawdził, wiec wychodzi na to że fachowiec coś na jakiś temat chyba wie mówiąc że coś tam w pompie sztywnieje pod wpływem zimna przez co staję się nieszczelność hmmm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 no fakt nie będę bronił pana z pseudo warsztatu od japończyków ale co waszym zdaniem jest przyczyną takich objaw. bo układ paliwowy od baku poprzez filtr wykluczam ze tak powiem (chyba na pewno wykluczam) a co dalej ? boje się że w następnym warsztacie powiedzą lubiane słowo "pewnie turbo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Ty masz silnik 2,7TD a zrobiles autodiagnostyke zeby zobaczyc jakie wyskocza ewentualnie bledy?Ja mam w p11.144 silnik 2.0 td ale bledy mamy te same. Naprawde duzo to moze powiedziec. Koledzy z Terrano powiedza Ci jak to zrobic w zaleznosci od posiadanego zlacza diagnostycznego. Jest to pare minut roboty . U Ciebie moze byc pompa do remontu. Ale rownie dobrze mogl przestawic sie zaplon. Jesli masz zawor EGR to on rowniez mogl sie zablokowac i silnik bedzie kulal. Jest to gdybanie jak sie samochodu nie widzi. Mozna tylko ewentualnie naprowadzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 hmm.. To może ktoś pomoże jak przeprowadzić diagnostykę czy udać się z tym do serwisu i czy w moim staruszku jest to możliwe bo to już 95r. 2.7 TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 (edytowane) ja pindole mam T1 95 ale bym od reki pompe wymienil.... po co ta piana ? ekhm calosci nie przeczytalem no to zaczalbym od pompy a jak na niebiesko to i uszczelke bym pomierzyl... Edytowane 9 Stycznia 2011 przez bigi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 I po krzyku przyczyną był przestawiony kąt wtrysku, ktoś wcześniej przy tym grzebał ale tylko pogorszył sytuacje, wszystko udało się zrobić przy żubrówce ze znajomym samochodziarzem teraz wchodzi na obroty aż przyciszam radio żeby słyszeć ten piękny dźwięk no i co najważniejsze znowu jest ekologiczny nie zostawia za sobą śladu w postaci gęstej mgły wydobywającej się z tłumika nareszcie mogę zająć się kosmetyką i dalszą modyfikacją. Oczywiście wielkie dzięki za wszystkie pomoce i za zainteresowanie tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi