Gość 0xff Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Ociec pojechał autem żeby mu żarówkę wymienili. Wiem że był odłączany aku i gościu na początku chciał rozkręcić "pół samochodu". Po tym zabiegu świeci się ABS i ciśnienie powietrza w kołach, na ekranie można ustawić tylko język i jasność. Pytanie czy mechanior rozłączył przypadkiem jakąś kostkę czy to może bezpiecznik, czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 raczej coś rozłączył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Sprawdź bezpieczniki bo jak rozbierał pól auta to spowodował skoki napięć i poleciały bezpieczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 0xff Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Odkopuje temat. Auto dojechało w końcu do serwisu na wymianę piasty i co się okazało. Uszkodzona jest elektronika licznika. Mechanik twierdzi że nie potrafią tego naprawić, proponuje nowe zegary za okrągłą sumkę lub kupno używanych. Na ogólnie znanym serwisie aukcyjnym są zegary do P12. Na co zwracać uwagę jeśli bym kupował? Do wszystkich diesli jest jeden rodzaj? Czy są rożne wersje w zależności od wyposażenia? Co z przebiegiem? Jestem całkiem zielony w temacie nissanów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.