Gość MarcinM89 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam Mam pewien problem z tylnym zaciskiem do Almery N15. Potrzebuje go wymienić ponieważ stary jest totalnie zapieczony i do niczego już się nie nada. Problem powstaje przy zakupie owego zacisku gdyż na allegro praktycznie ich nie ma, a cena 600zl jaką życzą sobie panowie z ASO jest lekkim przegięciem. Zorientowałem się również ze występują 2 rodzaje średnicy tłoczka 30 i 34mm. Czy istnieje możliwość sprawdzenia tej średnicy bez zdejmowania całego zacisku? Posiadam Almerę N15 96r 1.4 16v z ABSem. Kolejne pytanie to takie czy tylne zaciski są dedykowane konkretnie do Almery N15 czy może pasują także od Primery albo Sunny? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thk Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgodnie z danymi z katalogu TRW ("jeżdżę" na ich produktach) zacisk hamulca z ograniczeniami 34 mm jest dla aut w produkcji od 08/1997 więc do twojego powinna być wersja 30 mm a dokładniej modele BHP188E (lewy) i BHP189E (prawy), wzorując się dalej na katalogu te modele pasują tylko do Almerek N15 z różnymi wersjami silnikowymi – więcej info odsyłam do katalogu -> http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/pl/7986373429F12AEFBEA9C78649BBF5D6.ows_cs2.srv;jsessionid=7986373429F12AEFBEA9C78649BBF5D6.ows_cs2?view=VIndexFramesetJsp . Pozdrawiam. THK. P.S W sieci trafiłem też na takie oznaczenia: Ten sam produkt od innych producentów:sbs 13012122111 NISSAN 440110M800 BOSCH 986473092 QUINTON HAZELL QBS3021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarcinM89 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dzięki bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czemu mówisz, że tak totalnie zapieczony? Może po zdemontowaniu z auta uda się go zreanimować - wymienić uszczelki, nasmarować i będzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarcinM89 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czemu mówisz, że tak totalnie zapieczony? Może po zdemontowaniu z auta uda się go zreanimować - wymienić uszczelki, nasmarować i będzie działał. Zacisk już zdejmowałem ale ten duży tłoczek i jeden z tych małych które dociskają od drugiej strony nie są właściwie zapieczone tylko zespawane na równo z resztą zacisku . Próbowałem je jakoś rozruszać używając do tego różnych narzędzi ale na próżno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zacisk już zdejmowałem ale ten duży tłoczek i jeden z tych małych które dociskają od drugiej strony nie są właściwie zapieczone tylko zespawane na równo z resztą zacisku . Próbowałem je jakoś rozruszać używając do tego różnych narzędzi ale na próżno. ale zdajesz sobie sprawe ze tloczka nie wcisniesz za nic w swiecie, by najmniej moja alma tak ma ze tloczki sie wkreca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.