zabol57 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 witam ,prosze o rade ,podpowiec lub co kolwiek. Przyszly mrozy i mam problem z paleniem mojejej almerki i to inny niz sie spodziewalem. A wiec jak wsiadam do niej rano przekrecam stacyjke na ON grzeje swiece(2 razy tak nawszelki wypadek przy duzych mrozach) przekrecam rozrusznikiem ,zapala i jak puszczam zeby wrocil na ON to gasnie. Musze go trzymac na rozruszniku ,przegazowac i za ktoryms razem w koncu jak puszcze kluczyk i wroci na pozycje ON to chodzi normalnie. wi ktos o co tu moze chodzic ?????? mam zwalona stacyjke czy co??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 może to problem słabej jakości ropki?! nie polecałbym go tak trzymać, bo zajedziesz rozrusznik;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 może to problem słabej jakości ropki?! nie polecałbym go tak trzymać, bo zajedziesz rozrusznik;/ Podpompuj mu jutro rano ropy na maksa,az bedziesz mial opor na pompce na filtrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol57 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 niedziala mi pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 (edytowane) niedziala mi pompka mi też nie działa pompka i nie mam problemu z odpalaniem, 2x świece, 2-5 obr rozrusznika i mruczy. Także problemu szukałbym gdzie indziej. Benzyna czy diesel? Edytowane 15 Grudnia 2010 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Benzyna czy diesel? Raczej diesel skoro pisze o grzaniu swiec. Odpalenie przy dodaniu gazu by sugerowalo ze na przy przepustniucy ustawionej na bieg jalowy trafia za malo paliwa. Przerabialem podobna kwestie, mechanik stwierdzil ze to przewody paliwowe przed filtrem. po wymianie wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 koledzy zabol pisze że ma problem ze stacyjką i pewnie to jest wina tej kostki pod nią ,jeszcze jak by napisał kolega jaka to almera to bym mógł otagować temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol57 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 koledzy zabol pisze że ma problem ze stacyjką i pewnie to jest wina tej kostki pod nią ,jeszcze jak by napisał kolega jaka to almera to bym mógł otagować temat wlasnie tu chodzi o stacyjke chyba bo jak trzymam na rozruszniku to bez gazowania mruczy tylko jak puszcze zeby odbila to gasnie, a jak juz zalapie za jakims razem po puszczeniu kluczyka ze niegasnie to zaswieca mi sie kontrolka od ABS-u i gasnie ( doslownie tak tylko mignie) a mam almerke n16 2,2 Di z 2002r. i dzieje mi sie tak jak jest mroz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Żadna stacyjka Wiem o co chodzi, bo też to zaobserwowałem przy temp. ok. -20. Jak się trzyma na rozruszniku, to jakby pali i załapuje, ale nie do końca. Jak się puści kluczyk, to oczywiście zgaśnie. Za drugim, czy trzecim razem w końcu załapie. Wracając do ciężkiego palenia, które to to ja mam nawet przy plusowych temperaturach - znalazłem sposób, aby 100 razy lepiej palił. Może nie jest to idealne palenie, ale prawie normalne i już się nie męczę jak rok temu. Świece oczywiście grzeję 2 raz i długo (20, 30 s). Następnie przy wciśniętym do oporu gazie zapalam. Oczywiście z chwilą załapania gaz natychmiast puszczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SławekM. Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Mam niestety to samo. Nowy filtr paliwa, nowy akumulator, wczoraj zmieniłem na nowiutkie świece żarowe. I niestety dzisiaj rano chwila prawdy -6c i kręci załapuje i gaśnie. Muszę potraktować go samostartem i załapuje. Czy ktoś wie co to może być, dodam, że sterownik pompy jest po naprawie. czyżby dawkowanie paliwa czy coś takiego. Na ciepłym silniku pali dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol57 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 widze ze to jakies nie do wyjasnienia przyczyna. ja tak meczylem swoja almerke ze wkoncu mi sie check zaswiecil bylem u speca podobno najlepszego w mojej wsi i powiedzial ze to wina akumulatora ma za mala moc rozruchu bo jak jest zimno to spada ale jakos mam watpliwosci. bledy jakie sie wyswietlily to P1607 ECM2 i P1621 EBM15 podobno od mobilajzera i cos od sterowania silnikiem. przypomne ze moja almerka pali wsumie na dotyk i zapala ladnie tylko jak puszcze stacyjke zeby odbila to gasnie a jak trzymam na rozruszniku to pieknie chodzi, czy to moze byc naprawde wina akumulatora? bo ponad 300zl nie chce mi sie wywalac od tak a na tym kreci ladnie bez zamulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jak kręci dość szybko, to na pewno nie aq. Mechanik nie ma innego pomysłu, to gada, co mu ślina przyniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) ja bym sprawdził przekaźnik od świec może jest walnięty i nie daje prądu na świece i one nie grzeją. To jeśli chodzi o Sławka Edytowane 23 Lutego 2011 przez Telek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rozmaryn Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 to ja się podłączę do tematu, mianowicie mam n16 1.5 dci. Kiedyś robiłem kluczyk na ON i czekałem jak kontrolka check zgaśnie i odpalał bez problemu. Teraz jak tak chce zrobić to za 1-wszym przekręceniem kluczyka nie odpali. Muszę mu odpuścić i przekręcić 2-gi raz i odpala bez problemu (bez grzania ponownego świec), nie jest to zależne od temp. Czy ktoś wie co może być tego powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) Witam Koledzy Mam identycznie jak autor tematu ( zabol57 ). Ja osobiście spróbuje wymienić czujnik temperatury silnika. Kiedyś pisałem o tym na forum i ktoś mi tak podpowiedział, myślę że to może to być a kosztuje dwadzieścia kilka zł. Kupiłem, założyłem i nic. Jedynie co, to wskazówka od temp wody "dłużej się nagrzewa". Wcześniej po 5 km była w pionie a teraz po 11 km. Edytowane 3 Marca 2011 przez Gawędziarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol57 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ja rozwiazalem juz problem, tak jak myslalem stacyjka, kumpel mi wykrecil ta dupke plastikowa rozebralismi wyczyscil rozpuszczalnikiem bo byly tam blaszki troche okopcone. zlozylismy do kupy choc ciezko bo tam sa 2 blaszki i 2 sprezynki, ale jakos mu sie udalo i rano palil elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.