Gość ninorno1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam. mam takie pytanie kupiłem Nissana Patrola Y60 Long na standardowym zawieszeniu i chce teraz go podniesc o 4'cale i tu mam problem bo niewiem jaką firme wybrać ktore z dostępnych firm gwarantują niezawodnosc i stawiane przezemnie oczekiwania Patrol niebedzie dociążany niebędzie to wyprawowe auto. ale Chciałbym żeby te zawieszenie bylo komfortowe kiedy pojade na wakacje niechce się czuć jak na resorach ale zeby tez mozna bylo sobie skoczyć 4 kołami z jakiegoś wału czy jechac z prędkoscia 120km/h po szutrowych nierównych drogach albo torze krossowym .mam jednego znajomego ktory bardzo naciska na firme DOBINSON ale znowu inny znajomy mowi mi o OLD MAN EMU moze jest ktos na forum kto poprostu zna z doswiadczenia wady i zalety zawieszeń i co opłaca sie kupić względem ceny mam na amortyztory i sprężyny jakies 3500pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowos Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 wiesz, że do +4" musisz przerabiać masę innych rzeczy ?? do wyprawówki wystarczy Ci spokojnie +2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ninorno1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 wiem ze musze obnizyc skrzynie biegow popszedluzac kable od blokady, hamolcow itp jesli cos jeszcze to niewiem ale chetnie sie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowos Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) przedłużyć panhardy, zapodać mimośrody, dropboxy w wahacze, korektor siły hamowania zmodyfikować/wywalić, i masę innych pierdół a dla +2" wystarczy Ci zamiana sprężyn + amorów, i założenie mimośrodów Edytowane 17 Grudnia 2010 przez Wowos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ninorno1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 to teraz mnie troche zniecęciles do tego +4 bo to pewnie bedzie kosztowało astronomiczne ceny, a miało byc tak pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowos Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 generlnie, do wyprawówki longa wystarczy Ci +2" ew. możesz sobie dźwignąć +1" na budzie (+2" wymaga troszkę więcej przeróbek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ninorno1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 slyszalem juz o opcjach body liftu ale mi chodzi o skok zawieszenia, a mozesz mi powiedziec ile maxymalnie mozna podniesc patrola long na standardowych panhardach? , albo inaczej jak wysoko mozna go podniesc w kosztach dla normalnego smiertelnika do 4 tysiecy zloty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowos Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 oscylował bym w okolicach 2-3" cale, z naciskiem na 2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 to teraz mnie troche zniecęciles do tego +4 bo to pewnie bedzie kosztowało astronomiczne ceny, a miało byc tak pięknie + 4 cale Dobinsons ... wcale nie ma tyle roboty Panhardy , dropboxy , lekko przedłużasz mocowania przewodów hamulcowych ... mimośrodów nie zakładasz , sprawę załatwiają dropboxy Nawet o cm obniżają skrzynię Ome omijaj ... jest produkowane w Chinach Dobinsons jest oryginalny Australijski oscylował bym w okolicach 2-3" cale, z naciskiem na 2" Już jeżeli to 3 ... w Dobinsonsie występuje już grubszy drut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ninorno1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) ok wiem juz co trzeba wymienic konkretnie, a teraz ostatnie pytanie ile kosztuje taka impreza zeby podniesc auto o 3 lub 4 cale, bo na necie znalazlem jakies regulowane panhardy ktore sztuka kosztuje 1300złoty i pomyślałem ze cos jest nietak bo zestaw 4 panhardow jest droższy niz zestaw 4 sprężyn i amortyzatorów łącznie z robociznązeby to zamontować http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/48/5144.html i niejestem pewien czy to napewno to, Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Artorius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowos Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 panhardy masz dwa - jeden na przód, jeden na tył. Jak poszukasz na allegro, to znajdziesz taniej regulowane panhardy co do cen Dobi - www.dobinsons.pl - zadzwoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość foxik2004 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć co trzeba dokładnie przerobić żeby zrobić w krotkim patrolu gr z 96r. lift 4". Żeby to było dobrze zrobione i gdzie mogę kupić wszystkie części do tego liftu nie ukrywam ze chciałbym sam to zrobić. Jakie firmy polecacie i ile może kosztować taka przyjemność. I czy po tych przeróbka będe mógł normalnie jeździć po drogach czy z czymś może być problem... Czytałem różne posty ale nigdzie nie ma konkretów gdzie ktoś coś poleca podaje nazwy firm sklepy gdzie można to kupić i ceny. Hehe a może jest gdzieś link z fotami i opisem jak krok po kroku przerobić patrola o 4cale??? ;P Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.