Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Patrol Y60 Long


Gość ninorno1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam takie pytanie kupiłem Nissana Patrola Y60 Long na standardowym zawieszeniu i chce teraz go podniesc o 4'cale i tu mam problem bo niewiem jaką firme wybrać ktore z dostępnych firm gwarantują niezawodnosc i stawiane przezemnie oczekiwania Patrol niebedzie dociążany niebędzie to wyprawowe auto. ale Chciałbym żeby te zawieszenie bylo komfortowe kiedy pojade na wakacje niechce się czuć jak na resorach ale zeby tez mozna bylo sobie skoczyć 4 kołami z jakiegoś wału czy jechac z prędkoscia 120km/h po szutrowych nierównych drogach albo torze krossowym .mam jednego znajomego ktory bardzo naciska na firme DOBINSON ale znowu inny znajomy mowi mi o OLD MAN EMU moze jest ktos na forum kto poprostu zna z doswiadczenia wady i zalety zawieszeń i co opłaca sie kupić względem ceny mam na amortyztory i sprężyny jakies 3500pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedłużyć panhardy, zapodać mimośrody, dropboxy w wahacze, korektor siły hamowania zmodyfikować/wywalić, i masę innych pierdół ;)

 

a dla +2" wystarczy Ci zamiana sprężyn + amorów, i założenie mimośrodów

Edytowane przez Wowos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem juz o opcjach body liftu ale mi chodzi o skok zawieszenia, a mozesz mi powiedziec ile maxymalnie mozna podniesc patrola long na standardowych panhardach? , albo inaczej jak wysoko mozna go podniesc w kosztach dla normalnego smiertelnika do 4 tysiecy zloty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz mnie troche zniecęciles do tego +4 bo to pewnie bedzie kosztowało astronomiczne ceny, a miało byc tak pięknie

+ 4 cale Dobinsons ... wcale nie ma tyle roboty

Panhardy , dropboxy , lekko przedłużasz mocowania przewodów hamulcowych ... mimośrodów nie zakładasz , sprawę załatwiają dropboxy

Nawet o cm obniżają skrzynię

 

Ome omijaj ... jest produkowane w Chinach

Dobinsons jest oryginalny Australijski

 

oscylował bym w okolicach 2-3" cale, z naciskiem na 2"

Już jeżeli to 3 ... w Dobinsonsie występuje już grubszy drut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiem juz co trzeba wymienic konkretnie, a teraz ostatnie pytanie ile kosztuje taka impreza zeby podniesc auto o 3 lub 4 cale, bo na necie znalazlem jakies regulowane panhardy ktore sztuka kosztuje 1300złoty i pomyślałem ze cos jest nietak bo zestaw 4 panhardow jest droższy niz zestaw 4 sprężyn i amortyzatorów łącznie z robociznązeby to zamontować http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/48/5144.html i niejestem pewien czy to napewno to,

Edytowane przez Artorius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość foxik2004

Witam wszystkich.

 

 

Chciałbym się dowiedzieć co trzeba dokładnie przerobić żeby zrobić w krotkim patrolu gr z 96r. lift 4".

Żeby to było dobrze zrobione i gdzie mogę kupić wszystkie części do tego liftu nie ukrywam ze chciałbym sam to zrobić. Jakie firmy polecacie i ile może kosztować taka przyjemność. I czy po tych przeróbka będe mógł normalnie jeździć po drogach czy z czymś może być problem...

 

Czytałem różne posty ale nigdzie nie ma konkretów gdzie ktoś coś poleca podaje nazwy firm sklepy gdzie można to kupić i ceny.

 

Hehe a może jest gdzieś link z fotami i opisem jak krok po kroku przerobić patrola o 4cale??? ;P

 

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...