Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] PB + LPG przegrzewający sie układ wydechowy


Gość Migaz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! (P12, silnik QR20DE, automat) szukam kogoś kto mialby podobny problem. Mowię od razu, że trochę się łapę w tych tematach, jednak nie mam czasu na praktykowanie, a naprawy powierzam warsztatom (kazdy musi z czegoś żyć)

Sprowadziłem Primere z Italii, przy stanie licznika 40000km. Od samego poczatku autko (jeździło i paliło bezbłędnie) miało jedną dziwną przypadłość.

Otóż po wyłączeniu silnika układ wydechowy wydawał z siebie - niespotykane w innych samochodach i modelach - szczelające dzwięki stygnącej i odkształcającej się blachy. Było to tak specyficzne że nawet przypadkowi ludzie pytali co tak trzeszczy pod autem. WIzyta w serwisie nic nie dala bo wszystkie testowalne parametry były OK. Miałem wrażenie że kolektor wydechowy i rura osiąga większą niż przewidziana temperaturę. Co według mnie może byc spowodowane zbyt wysoką temp. spalin, lub niedrożnym układem wydechowym. Objawy te wystepują latem i zimą przy jexdzie na gazie i benzynie. CZy ktos z forumowiczów miał podobny przypadek?

dzieki za wyjasnienia.

Pzdr! Migaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! (P12, silnik QR20DE, automat) szukam kogoś kto mialby podobny problem. Mowię od razu, że trochę się łapę w tych tematach, jednak nie mam czasu na praktykowanie, a naprawy powierzam warsztatom (kazdy musi z czegoś żyć)

Sprowadziłem Primere z Italii, przy stanie licznika 40000km. Od samego poczatku autko (jeździło i paliło bezbłędnie) miało jedną dziwną przypadłość.

Otóż po wyłączeniu silnika układ wydechowy wydawał z siebie - niespotykane w innych samochodach i modelach - szczelające dzwięki stygnącej i odkształcającej się blachy. Było to tak specyficzne że nawet przypadkowi ludzie pytali co tak trzeszczy pod autem. WIzyta w serwisie nic nie dala bo wszystkie testowalne parametry były OK. Miałem wrażenie że kolektor wydechowy i rura osiąga większą niż przewidziana temperaturę. Co według mnie może byc spowodowane zbyt wysoką temp. spalin, lub niedrożnym układem wydechowym. Objawy te wystepują latem i zimą przy jexdzie na gazie i benzynie. CZy ktos z forumowiczów miał podobny przypadek?

dzieki za wyjasnienia.

Pzdr! Migaz

kolego, masz wszystko w porządku

u mnie tak samo jest, co prawda autko kupiłem we wrześniu, ale już po pierwszej jeździe zasłyszałem te dźwięki, znajomi co mają almery i primerki mają tak samo, więc nei ma się co przejmować, tylko cieszyć się z jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotr-mkp

Hej! (P12, silnik QR20DE, automat) szukam kogoś kto mialby podobny problem. Mowię od razu, że trochę się łapę w tych tematach, jednak nie mam czasu na praktykowanie, a naprawy powierzam warsztatom (kazdy musi z czegoś żyć)

Sprowadziłem Primere z Italii, przy stanie licznika 40000km. Od samego poczatku autko (jeździło i paliło bezbłędnie) miało jedną dziwną przypadłość.

Otóż po wyłączeniu silnika układ wydechowy wydawał z siebie - niespotykane w innych samochodach i modelach - szczelające dzwięki stygnącej i odkształcającej się blachy. Było to tak specyficzne że nawet przypadkowi ludzie pytali co tak trzeszczy pod autem. WIzyta w serwisie nic nie dala bo wszystkie testowalne parametry były OK. Miałem wrażenie że kolektor wydechowy i rura osiąga większą niż przewidziana temperaturę. Co według mnie może byc spowodowane zbyt wysoką temp. spalin, lub niedrożnym układem wydechowym. Objawy te wystepują latem i zimą przy jexdzie na gazie i benzynie. CZy ktos z forumowiczów miał podobny przypadek?

dzieki za wyjasnienia.

Pzdr! Migaz

 

Kolego ja mam X-traila z takim silnikiem mam ten sam objaw, więc chyba spoko jest tylko ja napewno nie mam katalizatora bo się wytopił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...