Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11 JAK PAROWNIK NAJLEPSZY


markusjk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak widać tommaseto alaska to lipa w mojej primerze , chciał bym zmienić parownik i nie popełnić tego samego błędu co ostatnio , więc jak by ktoś chciał pomódz to proszę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od funduszy, wersja jakość do ceny to MAGIC III, jak chcesz wydać więcej to IG1 LAndi ale to 2-3 razy więcej niż za magica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... zastanawiałem się jeszcze nad zeta zawoli N i S , co o tym myślicie , w tej alasce mam jeszcze jeden filterek na reduktorze .Natomiast zawoli i Magic ich nie mają co ma raczej wpływ na czystość wtrysków ,tak mi się wydaje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... zastanawiałem się jeszcze nad zeta zawoli N i S , co o tym myślicie , w tej alasce mam jeszcze jeden filterek na reduktorze .Natomiast zawoli i Magic ich nie mają co ma raczej wpływ na czystość wtrysków ,tak mi się wydaje .

 

też dobre tylko mi klęknął ale ja mam więcej kucyków, montujesz dodatkowy zawór z filtrem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... z tego co pamiętam to DINO miałeś zeta zawoli s chyba mniej palił

 

miałem i niestety nie dawał rady przy moich konikach, klękał przy bucie w dywanie, teraz jest MAGIC III i mogę polecić z czystym sumieniem, a jeżdżę dużo,

 

Czyli może mi więcej palić na MAGICU III , teraz wychodzi mi 10,8 do 12,5 .

 

to jest kwestia regulacji a nie reduktora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten elektrozawór , to nie jest taki sam jak w alasce , zbyt dobrze nie pamiętam ? Jakie może być spalanie przy jeżdżie 100-110 ... tak z ciekawości , oraz średnice dysz wtrysków bo co nie którzy rozwiercają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten elektrozawór , to nie jest taki sam jak w alasce , zbyt dobrze nie pamiętam ? Jakie może być spalanie przy jeżdżie 100-110 ... tak z ciekawości , oraz średnice dysz wtrysków bo co nie którzy rozwiercają ?

 

mi przy takiej prędkości teraz w zimie spala jakieś 10L, jak był max ekonom, bo ślisko to i poniżej 9L;

średnice dysz rozwierca się do strojenia i nie co niektórzy, tylko każdy kto chce dobrze wystroić auto, pokaż co tam masz i jakie ustawienia

 

a odnośnie elektrozaworu to dokłądasz dodatkowy jak zmieniasz reduktor i miałeś zespolony,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kyniu1985

Ja u siebie mam juz drugi Zavoli rzecz jasna,moge polecic z czystym sumieniem,chociaz pierwszy kleknol po 80 tys.km.:)Na trasie wychodzi okolo 10 l.

Edytowane przez kyniu_1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80kkm na naszym gazie to rewelacyjny przebieg, ja wybrałem MAGIC-a III bo ma większy zakres regulacji, czyli zejdziesz do 1bara gdzie w ZAVOLI S to chyba udąło mi się zejść do 1.12bara, do tego budowa sympatyczniejsza i łatwiej go zmieścić gdziekolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino ma chyba inny z lepszym przelotem odnośnie tego jest ok bo by zmienić filterek wystarczy jeden imbus i już w starszych trzeba było targać rury nie wiem czy przelot wewnętrzny czegoś nie zamula ale już chyba to poprawili ,,,zobacz na valteki ,,,

 

 

np ten rozbierał Extradd i sprawdzał i nic nie rozwiercił ,,, http://allegro.pl/elektrozawor-gazowy-z-filtrem-valtek-akcesoria-i1374182249.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam właśnie takiego valteka, a kupiony dlatego, że poprzednia cewka też była 11W i 12V,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do reduktora M3 to podobno zaczeli sprzedawać nowe oringi a jakkegoś tam materiału co ma poprawić pierdzenie w wode ,,choć nie naprawi spadków ,,,chetnie bym ogladnoł M3 w środku bo np mój jest strasznie prosty mmm w porównaniu z zavolakiem,..a no i nowe M3 mają już podobno poprawione te oringi ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jakieś dwa dni gaziarz będzie mi wstawiał M3 i jeszcze pytanie jaka ma być średnica dysz we wtryskach , bo fabrycznie jest 1,5 mm . Po drugie listwa wtryskowa jest pod przepustnicą a wtryski najzwyczajniej sobie leżą ,w związku z tym co z nimi ??? :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi rozwiercić a na ile to wyjdzie podczas strojenia ale pewnie ze 2mm musi być na poczatek, wtryski do pionu, można je tak zamontować beż żadnego problemu, masz jakieś zdjęcia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozmniejszaj zdjęcia bo nic nie widać, phororesizer, załatwia sprawę, średnica dysz nie ma nic do palenia, mi się wydale, czy masz źle wpięty reduktopr w ukłąd chłodzenia??? jak będziesz zmieniał to odrazu zmień filtr na FL-03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w węże co idą do nagrzewnicy, ale tu słąbo widać, musisz sam zobaczyć,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcia mogę dać, ale czy gazmen weźmie je pod uwagę to nie wiem, bo jest trochę kombinowania z tym i do tego późniejsza regulacja też ma wiele do życzenia, ale jak się robi dla siebie to to nie przeszkadza ;)

P1020690.JPG

P1020689.JPG

P1020688.JPG

P1020687.JPG

P1020570.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...