Gość maacieq Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Słuchajcie mam problem, temperatura silnika ok (raz padł termostat to troszkę skoczyła:) ) ale czuć z pod maski że cholernie się wszystko grzeje, jak pada deszcz od razu widać na masce jak szybko odparowuje... kable WN oczywiście przegrzane (wszystkie się uwaliły przy demontażu) do tego biały nalot na świecach i zaworach po demontażu głowy===> padła uszczelka pod głowicą. Auto ma realnie nalatane 190kkm i niestety widać że przede mną ktoś już robił uszczelkę a instalacja sekwencyjna KME ma dopiero pół roku==> ja jeżdzę od 2-mcy. Wnioskuję z nalotu że była za uboga mieszanka. Boję się że wywali ją po raz 3. Z miejsca wlatują zimniejsze od stopień świece zamiast BKR5E Y11 BKR6E Y 11. Co robić jechać na regulację na "bogatszą" mieszankę...??? Ponoć po wymianie uszczelki przez 1000 km nie woilno jeździć na gazie żeby się ułożyła????? w sumie to już w ogólę boję się lpg... Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 wyregulować gaz i będzie gitt, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jak pisał kolega jak najszybciej gaz reguluj na bogatsza mieszankę. Taka temperatura może powypalać Ci gniazda zaworowe i szkoda sr20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 na nowej uszczelce latałem od razu na LPG i to było jakieś 4 tysiące temu i jest ok ,,, ale mi się widzi ze KME winne jaki masz reduktor bo KMe nie ma korekty po ciśnieniu ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.