vulture30 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zell napisał/a:Źle mówicie, sedan miał 13" tylko w roku 96, w następnych latach był już na 14". A wersja z ABS'em 1.4 ma 247 tarcze mam 97, oryginalnie były felgi 13 A auto PL czy z innego rynku. PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 To pewnie gościu chciał mi powiedzieć, że po lifcie weszły i mu się roczniki pomyliły. Mój był seryjnie na 14" bo taką mam naklejkę w drzwiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal.zal Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Panowie przd wymianą tarcz hamulcowych polecam je zmierzyć dokładnie żeby uniknąć problemu. Ja byłem przekonany, że mam tylne w rozmiarze 234mm a okazało się, że maja 258mm, sugerowane przednie miały mieć 247mm a po zmierzeniu okazało się, że mają 252mm. Na przód mogą być 232mm(podobno tylko do 1,4 bez ABS ale z opinii forumowiczów widać, że nie tylko), 247mm(podobno tylko z ABS ale również, są odstępsta) oraz 252(podobno w modelach od 98 z ABS ale głowy nie dam ). Na tył mogą być 234mm lub 258mm(podobno tylko od 98r). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Dodam jeszcze jedną uwagę dla montujących NIPPARTS. Mój mechanik zwrócił mi uwagę, że są dostępne 2 rodzaje produktów oznaczone tą marką, różniące się napisem na pudełku "made in..." - i te "made in Turkey" są podobno tyle warte co produkt kowala NO-NAME. Więc ostrożnie przy kupowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dodam jeszcze jedną uwagę dla montujących NIPPARTS. Mój mechanik zwrócił mi uwagę, że są dostępne 2 rodzaje produktów oznaczone tą marką, różniące się napisem na pudełku "made in..." - i te "made in Turkey" są podobno tyle warte co produkt kowala NO-NAME. Więc ostrożnie przy kupowaniu. To prawda, o czym przekonalem sie osobiscie. Cale szczescie NIPPARTSY wylatuja w sobote do kosza, ustepujac miejsca Ferodo Premier. Upiorne wycie od momentu zalozenia, klocki nieasamowice twarde, rysujace powierzchnie tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal.zal Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Co do wymiany tarcz tylnych w Almerze N15 to mam pytanie czy któryś z forumowiczów, nie wymieniał ich ostatnio bo interesuje mnie rozmiar śrub mocujących jarzmo. Chciałbym kupić mocny klucz bo zapewne będą te śruby zapieczone a moje klucze kończą się na 14 ;] więc napewno bedą za małe. Nie chcę kupować na oko bo zawsze można o ten mm się pomylić i klucz będzie niedobry. Proszę więc o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jeżeli masz klucze do 14 to kup sobie 15,17,19. To podstawowe rozmiary które na pewno się przydadzą , nie teraz to później. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 witam mam almerkę 1.6 16V 98r przed liftem z ABS i chcę wymienić tylne tarcze i klocki o jakie rozmiary mam pytać bo jest tyle rodzai że za bardzo nie mam pojęcia pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja wymieniałem tarcze, ale śruby wcale nie były bardzo zapieczone. WD-40 albo coś na ten gust, spryskaj obficie i będzie ok. Co do kluczy to niestety nie pamiętam jaki tam był ale w 15 i 17 trzeba się zaopatrzyć bo jak nie tutaj, to gdzie indziej na pewno Ci się przyda. Nawet dziecku do roweru w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 wie ktoś może jakiej firmy były zakładane fabrycznie klocki i tarcze na tył do almery 98r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 kabuz, w primerze mam oryginaly nissan lucas. Podejrzewam ze w almerze jest podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 wie ktoś może jakiej firmy były zakładane fabrycznie klocki i tarcze na tył do almery 98r Hmmm dlaczego musisz miec orginal?Nie mozesz miec jakiejs dobrej renomowanej firmy?Żadkościa jest wymiana tylnych tarcz, jeszcze w almerze sa bardzo słabo eksploatowane ze wzgledu na małą siłe hamowania tyłu, można powiedzieć że wręcz jej nie ma.Szkoda ze nie ma w N15 tych korektorów siły hamowania bo wtedy można by zwiekszyć tą siłę hamowanai z tyłu. Ale namieszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jak dobrze pamiętam (w GTI) z przodu jest system Lukasa a z tyłu Akebono. Nie wiem czy w 1.4 jest tak samo. Jeżeli chodzi o klocki Akebono to ma koleś na allegro. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 dzisiaj kupiłem tarcze i klocki na tył JC premium tarcza ma 7mm grubości a szerokość okładzin ciernych przy klockach 10mm wkręciłem cylinderek do środka tak że jeden klocek się całkowicie schował założyłem drugi i zoonk bo tarcza ani myśli wejść nie wiem co jest tego przyczyną niby wszystko się zgadza poradźcie coś bo jeżeli sam nie dam rady to muszę .do mechanika :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 kabuz, zobacz tutaj http://www.conti-online.com/generator/www/...e/index_en.html web catalogue , pisza ze na tyl byly 2 rodzaje klockow dla 1,6 z absem. Width: 105,3 mm, Height: 47 mm, Thickness/Strength: 16,5 mm oraz Width: 99,3 mm, Height: 40 mm, Thickness/Strength: 14,8 mm. Byc moze dali Ci zle klocki w sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ulisses sprawdziłem te które kupiłem to są te mniejsze Width: 99,3 mm, Height: 40 mm, Thickness/Strength: 14,8 mm, Wear Warning czyli powinny pasować bo te drugie to jeszcze szersze są to na pewno nie będą wchodziły [ Dodano: Pon 27 Kwi, 2009 23:07 ] już założyłem wszystko gra przyznaję mój błąd za mało dokręciłem tłoczek muszę jeszcze wymienić tę gumkę na tłoczku nie wiecie gdzie taką można dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piramida Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 wejdź tutaj:http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2008/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.