Gość malakala Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam jestem nowy na tym forum , dopiero problemy zmusiły mnie do szukania pomocy w internecie. Samochód stoi na warsztacie a fachowcy stwierdzili, ze nie można skomunikować się z komputerem w samochodzie ponieważ podobno złącze jest jakieś nietypowe, jak to jest? Maxima QX 1995 2,0 A32. Proszę o pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Złącze jest typowe. Zmień warsztat. Sam po kodach migowych dojdziesz co się dzieje, albo opisz dokładnie objawy spróbujemy pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malakala Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam i dziękuję za zainteresowanie, sprawa wygląda tak że od dłuższego czasu przy dojeżdżaniu do świateł zdarza się że obroty gwałtownie spadają i autko gaśnie, jeżeli w ostatniej chwili gwałtownymi ruchami pedału gazu nie uda się podnieść obrotów. To że zgaśnie to tylko połowa biedy wygląda na to że w tym momencie zalewają się świece i trzeba odczekać ok. pięciu minut żeby auto odpalić, co na skrzyżowaniu nie jest miłe. Bywa też tak że w trakcie jazdy auto szarpnie tak jakby zgasło i pod wpływem jazdy odpaliło się ponownie i w tym momencie jest pewność że przy najbliższych światłach będą problemy.Świece wymienione filtr paliwa również, a mechanik mówi że nie może połączyć się z komputerem. Maxima QX 2,0 l 1995 r A32. Pozdrawiam i proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Z prostego oglądu wtryski, pompa (choć mało prawdopodobne), ustawienie zapłonu. Prześlę Ci diagnostykę po angielskiemu. Jeśli masz cierpliwość to pojutrze po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malakala Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Cierpliwość to teraz mój obowiązek, będę czekał na polski i z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Witam, muszę cię zmartwić Kolego bo nie zawsze uda się to odczytać kodami błyskowymi, wtedy ratuje zakup interfejsu i ściągnięcie oprogramowania, nazywa się to Nissan Conzult, pocieszeniem jest to, że dziś już łatwo to zdobyć i za małe pieniądze. Problem wynika z tego, że w tych latach nie wszystkie samochody miały typowe już dziś złącze OBD, ja też mam ten problem ale nigdy nie musiałem się podłączać. A ten mechanik widać średnio się zna na diagnostyce komputerowej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Czy się udało - czy chcesz zgrubne tłumaczenie diagnostyki? Edytowane 27 Grudnia 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malakala Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Na razie nic nie potrafią zrobić tak że gdyby była możliwość to bardzo proszę o tą diagnostykę . Pozdrawiam. K.P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 (edytowane) Czy masz dostęp do komputera w swoim samochodzie. Jeśli tak to najpierw prosta diagnostyka po kodach migowych. Rozumiem, że Twoja maxima to produkt z nadwoziem A32 model QX z silnikiem 2.0 lub 30. Jeśli tak to: • Komputer jest z prawej strony pedału gazu, znajduje się pod plastikową zaślepką. • Samochód musi być wyłączony. • Musisz pociągnąć za plastikowe zaciski. • Po ściągnięciu plastikowej płytki dotrzesz do komputera. • Z lewej strony komputera jest śrubka, którą należy odbezpieczyć, powinna być zabezpieczona naklejką (z napisem Caution Self diagnosis mode lub coś podobnego) po przekręceniu której można odczytać kody. • Zdejmij naklejkę lub wyczuj palcem śrubkę i zdejmij tej fragment naklejki. • Przekręć kluczyk do pozycji ON. Kontrolki powinny się włączyć. • Bardzo delikatnie śrubokrętem przekręć śrubkę w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż wyczujesz, ze śrubka się zatrzymała. • Po 2 sekundach, bardzo delikatnie przekręć śrubkę w drugą stronę - do pierwotnej pozycji, aż śrubka się zatrzyma. • Teraz sprawdź kontrolkę Check Engine będzie migać. Zobaczysz serie długich i krótkich impulsów. • Jeżeli będzie więcej różnych serii oznacza to, że jest kilka błędów. • Kody migowe są na forum, jeśli nie znajdziesz to napisz, jaka jest sekwencja migania to podam Ci kod błędu. Jeśli masz jakieś pytania to je zadawaj. Życzę powodzenia. Edytowane 28 Grudnia 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malakala Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dzięki wszystkim za pomoc w końcu trafiłem na mechanika- młody chłopak , który bez problemu połączył się z komputerem ( po prostu miał komplet przejściówek)i wykasował błędy, między innymi błąd czujnika temperatury, błąd przepustnicy. Przepustnicę wyczyścił, skasował 100 zł.I odpukać .... autko na razie radzi sobie nieźle. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za rady. Pozdrawiam K.P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Podaj adres magika z komputerem na Forum warsztatowym , może komuś się przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima32 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam podepne sie pod temat z moim pytaniem mianowicie w ktorym miejscu dokladnie jest kontrolka check engine? czy po przekreceniu kluczyka powinna sie zapalic wraz z innymi kontrolkami? chcialem sprawdzic kody migowe komputera ale po przekreceniu srubki nic nie mruga czyzby przepalona zarowka? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.