Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] 1.6 + LPG - nie odpala


Gość wladis_20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wladis_20

Witam

 

Mam problem z moim autem dwa dni temu wymieniłem akumulator z Centry 45Ah 360A na Tornado 50Ah 400A. Auto paliło elegancko i nagle dzisiaj rano zonk tzn. Akumulator kręci rozrusznikiem ale nie pali. Wymieniłem świece zapłonowe na nowe NGK. Iskra jest na świecy po sprawdzaniu na silniku. Po odkręceniu świecy jest cała mokra od paliwa. Auto kręci ale silnik nie chce załapać.

 

 

Proszę o pomoc co może się dziac????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otagowałem temat, pamietaj następnym razem,

 

wogóle nie odpala czy ciężko pali, może go zalewa PB i LPG naraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

otagowałem temat, pamietaj następnym razem,

 

wogóle nie odpala czy ciężko pali, może go zalewa PB i LPG naraz

 

 

 

Rozrusznik kręci ale silnik nie chce załapać, nawet nie próbuje. Możliwe że zalewa świece i iskra nie może "się przebić". Co można z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek rozłącz instalację LPG i 0zakręć zawór na butli od LPG i wtedy próbuj odpalić, jaka to instalacja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

na początek rozłącz instalację LPG i 0zakręć zawór na butli od LPG i wtedy próbuj odpalić, jaka to instalacja??

 

 

 

Instalacja to BRC.

 

Auto nie odpala na benzynie i na samym gazie.

 

 

Ale tak nagle to by się stało? Wczoraj auto śmigało bez problemu odpalałem kilka razy zalałem paliwa i gazu i nagle dzisiaj rano ZONK.

Edytowane przez wladis_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC sekwencja?? czy zwykła??

jak reduktor klęknął to podaje cały czas gaz do układu i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

BRC sekwencja?? czy zwykła??

jak reduktor klęknął to podaje cały czas gaz do układu i tyle

 

 

Mam zwykłą instalację brc. Jak sprawdzić czy reduktor padł.???

Edytowane przez wladis_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij wąż z mieszalnika, nie powinien lecieć gaz nawet po przekręceniu kluczyka, jak leci to reduktor klęknął, a ile masz przejechane na LPG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

zdejmij wąż z mieszalnika, nie powinien lecieć gaz nawet po przekręceniu kluczyka, jak leci to reduktor klęknął, a ile masz przejechane na LPG??

 

 

Ok. 100 000. Postaram się jutro posprawdzać wszystko i jak to to będę pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

100kkm bez remontu?? reduktora??? bdb wynik, czyli chyba już na niego czas,

 

 

 

Nigdy nie narzekałem na LPG. Ale chyba jakby dostawał za dużą mieszankę to chociaż by coś próbował zagadać a tak tylko rozrusznik kreci.

 

 

 

Tak jak pisałem jutro posprawdzam wszystko i jak coś to będę pisał.

Edytowane przez wladis_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie twierdzę, że to akurat problem w gazie, choć przebieg może na to wskazywać, ale chodzi o to, aby wyeliminować jeden z czynników, bo inaczej można dumać i nic nie wydumać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

ja nie twierdzę, że to akurat problem w gazie, choć przebieg może na to wskazywać, ale chodzi o to, aby wyeliminować jeden z czynników, bo inaczej można dumać i nic nie wydumać

 

 

Kwestia gazu została wyeliminowana, rano zrobiłem tak jak pisałeś i gaz nie leci z węża od reduktora do przepustnicy. Spróbuję jeszcze pociagnąc auto na lince, bo cos mi się wydaje że jest zalane paliwem i może przepali w cylindrze nadmair .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladis_20

a odpalasz autko z otwartą przepustnicą ,,??? bo jak go zalałeś to musisz wdepnąć na maxa gaz i kręcić ,... choć przy ssanu to bardzo dużo tego paliwa daje ,,

 

 

Nie. Odpalam auto bez wciskania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mialem podobnie w P11.144. auto nie odpalało. rozrusznik krecił. paliwo było. po 2 dniach szukania okazało sie ze padł czujnik temperatury paliwa. jak auto było zimne nie odpalało. jak tylko go odpaliłem raz to odpalał od strzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ten czujnik się znajduje w p10, bo możliwe że to jest to. Od dwóch dni rano auto nie chce palić jak jest zimne a po odpaleniu na "pych" chodzi już normalnie. Postaram się dzisiaj umówić z mechanikiem niech zobaczy. Może to filtr paliwa.

 

Może to wina tego czujnika, bo kable i świece mam praktycznie nowe.

Edytowane przez wladis_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...