Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam Mam problem z moim autem dwa dni temu wymieniłem akumulator z Centry 45Ah 360A na Tornado 50Ah 400A. Auto paliło elegancko i nagle dzisiaj rano zonk tzn. Akumulator kręci rozrusznikiem ale nie pali. Wymieniłem świece zapłonowe na nowe NGK. Iskra jest na świecy po sprawdzaniu na silniku. Po odkręceniu świecy jest cała mokra od paliwa. Auto kręci ale silnik nie chce załapać. Proszę o pomoc co może się dziac???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 otagowałem temat, pamietaj następnym razem, wogóle nie odpala czy ciężko pali, może go zalewa PB i LPG naraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 otagowałem temat, pamietaj następnym razem, wogóle nie odpala czy ciężko pali, może go zalewa PB i LPG naraz Rozrusznik kręci ale silnik nie chce załapać, nawet nie próbuje. Możliwe że zalewa świece i iskra nie może "się przebić". Co można z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 na początek rozłącz instalację LPG i 0zakręć zawór na butli od LPG i wtedy próbuj odpalić, jaka to instalacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 (edytowane) na początek rozłącz instalację LPG i 0zakręć zawór na butli od LPG i wtedy próbuj odpalić, jaka to instalacja?? Instalacja to BRC. Auto nie odpala na benzynie i na samym gazie. Ale tak nagle to by się stało? Wczoraj auto śmigało bez problemu odpalałem kilka razy zalałem paliwa i gazu i nagle dzisiaj rano ZONK. Edytowane 22 Grudnia 2010 przez wladis_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 BRC sekwencja?? czy zwykła?? jak reduktor klęknął to podaje cały czas gaz do układu i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 (edytowane) BRC sekwencja?? czy zwykła?? jak reduktor klęknął to podaje cały czas gaz do układu i tyle Mam zwykłą instalację brc. Jak sprawdzić czy reduktor padł.??? Edytowane 22 Grudnia 2010 przez wladis_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 zdejmij wąż z mieszalnika, nie powinien lecieć gaz nawet po przekręceniu kluczyka, jak leci to reduktor klęknął, a ile masz przejechane na LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 zdejmij wąż z mieszalnika, nie powinien lecieć gaz nawet po przekręceniu kluczyka, jak leci to reduktor klęknął, a ile masz przejechane na LPG?? Ok. 100 000. Postaram się jutro posprawdzać wszystko i jak to to będę pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 100kkm bez remontu?? reduktora??? bdb wynik, czyli chyba już na niego czas, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 (edytowane) 100kkm bez remontu?? reduktora??? bdb wynik, czyli chyba już na niego czas, Nigdy nie narzekałem na LPG. Ale chyba jakby dostawał za dużą mieszankę to chociaż by coś próbował zagadać a tak tylko rozrusznik kreci. Tak jak pisałem jutro posprawdzam wszystko i jak coś to będę pisał. Edytowane 22 Grudnia 2010 przez wladis_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 ja nie twierdzę, że to akurat problem w gazie, choć przebieg może na to wskazywać, ale chodzi o to, aby wyeliminować jeden z czynników, bo inaczej można dumać i nic nie wydumać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 ja nie twierdzę, że to akurat problem w gazie, choć przebieg może na to wskazywać, ale chodzi o to, aby wyeliminować jeden z czynników, bo inaczej można dumać i nic nie wydumać Kwestia gazu została wyeliminowana, rano zrobiłem tak jak pisałeś i gaz nie leci z węża od reduktora do przepustnicy. Spróbuję jeszcze pociagnąc auto na lince, bo cos mi się wydaje że jest zalane paliwem i może przepali w cylindrze nadmair . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 a odpalasz autko z otwartą przepustnicą ,,??? bo jak go zalałeś to musisz wdepnąć na maxa gaz i kręcić ,... choć przy ssanu to bardzo dużo tego paliwa daje ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 a odpalasz autko z otwartą przepustnicą ,,??? bo jak go zalałeś to musisz wdepnąć na maxa gaz i kręcić ,... choć przy ssanu to bardzo dużo tego paliwa daje ,, Nie. Odpalam auto bez wciskania gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 to go wdepnij lepiej przedmuchasz cylindry ,,z wachy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 to go wdepnij lepiej przedmuchasz cylindry ,,z wachy ... Auto zapaliło na pych. Pewnie był zalany ale ciekawe jak to się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 to teraz zregeneruj reduktor i będzie wszystko gitt, bo to jego wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myrol Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 ja mialem podobnie w P11.144. auto nie odpalało. rozrusznik krecił. paliwo było. po 2 dniach szukania okazało sie ze padł czujnik temperatury paliwa. jak auto było zimne nie odpalało. jak tylko go odpaliłem raz to odpalał od strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladis_20 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 (edytowane) A gdzie ten czujnik się znajduje w p10, bo możliwe że to jest to. Od dwóch dni rano auto nie chce palić jak jest zimne a po odpaleniu na "pych" chodzi już normalnie. Postaram się dzisiaj umówić z mechanikiem niech zobaczy. Może to filtr paliwa. Może to wina tego czujnika, bo kable i świece mam praktycznie nowe. Edytowane 11 Stycznia 2011 przez wladis_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myrol Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 u mnie jest na "lewej ścianie" silnika że tak to określe. kolor określe na jasno niebieski. w zamienniku koszt ok40zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.