Gość from_hell Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam Dziś po zamontowaniu nowego radia i skręceniu wszystkiego do kupy zauważyłem, że żadna ze wskazówek (prędkościomierz, obrotomierz, temp. silnika i poziom paliwa) i kontrolek diagnostycznych (olej, check engine, abs, poduszki, otwarcie drzwi) deski rozdzielczej nie działają. Podświetlanie zegarów również padło. Kontrolki migaczy, długich świateł, halogenów przód / tył działają prawidłowo Rozmontowałem środkową konsolę tak jak do demontażu radia i nie zauważyłem bym coś rozpiął za radiem, bo nie ma tam kabli innych niż te potrzebne do podpięcia radia. Z racji iż miałem kłopot z masą to zrobiłem delikatną operację na kostce ISO - nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie. Zanim zacznę w cokolwiek ingerować wolę się zapytać na co mogę zwrócić uwagę, bo może ktoś już miał podobny problem Dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Bezpieczniki trzeba sprawdzić na sam początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość from_hell Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 bezpieczniki sprawdzone - są ok jest za to nowy objaw... na postoju kiedy włączyłem wszystko co elektryczne (klima, wycieraczki, radio, długie, krótkie, awaryjne i przeciwmgielne światła samochód po chwili zaczął się dusić, światła powoli zaczęły przygasać i samochód zdechł. próby odpalenia nie powiodły się - raz zakręci rozrusznik i dalej nic. w tym czasie zegar się resetuje i centralny zamek otwiera drzwi po odczekaniu 20 minut samochód odpalił normalnie, ale nie odważyłem się już na włączenie całej tej elektryki tak jak wcześniej pisałem - nie mam sprawnych zegarów i kontrolek patrzyłem na napięcie paska klinowego i jest ok czyżby alternator wysiadł, bo akumulator ma rok i jeszcze 2 tyg. temu przy -23 palił na dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Kolego mierzyłeś napięcia w instalacji przy wyłączonym i załączonym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość from_hell Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 jakbyś jeszcze napisał jak się to robi to zrobię, bo miernik gdzieś jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Może być na zaciskach akumulatora. Przy wyłączonym silniku zmierz napięcie woltomierzem a potem przy uruchomionym silniku jeszcze raz i podaj wartości napięć. Napisz skąd Jesteś, może ktoś z forumowiczów by pomógł w razie czego. I jaka jest wersja silnika bo są delikatne różnice w instalacji, chociaż to nie powinno mieć wpływu. Aaaa sprawdź sobie czy korozja się nie panoszy na klemach, to utrudnia rozruch. Masę możesz na próbę wziąć z jakiejś śruby z karoserii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość from_hell Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 sprawa już się trochę rozwiązała, alternator nie ładuje jestem już umówiony na wizytę u elektromechanika i poinformuję co poszło? alternator, czujnik czy elektryka;) sprawa całkowicie rozwiązana. złe podpięcie radia poskutkowało zwarciem i przepaleniem przekaźnika deski rozdzielczej oraz komputera w następstwie czego alternator mimo iż sprawny nie dawał napięcia na akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.