Gość michalkaflowski Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Witam Polecam sprawdzić stan korozji belki/wzmocnienia pod chłodnica w komorze silnika. W moim iXie była koszmarnie skorodowana i Nissan wymienił ją na gwarancji. Kolejna sprawa to korozja połączenia przewodów hamulcowych przednie lewe kolo - tu sprawa jeszcze w toku zależy jak Nissan to zakwalifikuje. Siłowniki tylnej klapy do wymiany na gwarancji również ale to chyba sprawa jednostkowa bo ściągają je aż z Japonii Pozdrowienia Świąteczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam Polecam sprawdzić stan korozji belki/wzmocnienia pod chłodnica w komorze silnika. W moim iXie była koszmarnie skorodowana i Nissan wymienił ją na gwarancji. Kolejna sprawa to korozja połączenia przewodów hamulcowych przednie lewe kolo - tu sprawa jeszcze w toku zależy jak Nissan to zakwalifikuje. Siłowniki tylnej klapy do wymiany na gwarancji również ale to chyba sprawa jednostkowa bo ściągają je aż z Japonii Pozdrowienia Świąteczne Najbardziej kolego to się wycinają piasty przednie pod łożyskiem. Sprawdzić można tylko jak się rozbierze. Wada fabryczna X-Traila, ale trudna do wykrycia w czasie gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalkaflowski Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Najbardziej kolego to się wycinają piasty przednie pod łożyskiem. Sprawdzić można tylko jak się rozbierze. Wada fabryczna X-Traila, ale trudna do wykrycia w czasie gwarancji. Czyli trzeba czekać jak się rozpadną? Czy są jakieś objawy zapowiadające katastrofę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czyli trzeba czekać jak się rozpadną? Czy są jakieś objawy zapowiadające katastrofę? Pozdrawiam Zazwyczaj lekko zaczyna drgać kierownica przy hamowaniu. Stopniowo z czasem zaczynają się popiskywania na tarczy hamulcowej. Bardziej zużywają się opony pomimo ustawionej geometri kół. Luzu na kołach się nie wykryje na podstawowej diagnostyce. Dlatego na gwarancji jest to trudne do reklamowania, a tuż po tym można wyłożyć sporo pieniędzy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.