kajot04 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam. To nie jest moje pierwsze spotkanie na forum - ale nie było mnie tu ze dwa/trzy lata - i nie pamiętam starego loginu . Mam problem z ksenonem i proszę o przypomnienie - co to należy zdemontować i jak się dostać do przetwornicy. Dwa lata temu padła mi w prawej lampie i teraz znowu. Mam obawy, że z powodu złego montażu (uszczelnienia) i dlatego teraz zrezygnowałem z poprzedniego warsztatu. Kupiłem nową przetwornicę i zamontuje w starej sprawdzonej firmie, ale "mechanicznej/silnikowej" nie elektrycznej i choć twierdzą, że dadzą rade i nie ma problemu - to wolę wiedzieć co im powiedzieć aby nie było niespodzianek. Pamiętam, że chyba nadkole i grill należy zdemontować aby dostać sie do lampy i przetwornicy - ale jeśli ktoś opisałby to dokładnie - będę wdzięczny. PS. stwierdziłem teraz wieczorem, że ta lampa jest lekko zaparowana od wewnątrz - tu pewnie leży przyczyna awarii. Jak uszczelnić połączenie przetwornicy i lampy ? Macie jakieś patenty ?, to umieszczenie przetwornicy jest tu wybitnie nieudane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wszytko zależy z której to ma być strony. Jeżeli chodzi o lewą stronę to ja musiałem wyjąć prawie wszystko z silnika aby dostać się do lampy i trzyma się na trzech śrubach. Jedna na górze,a dwie nakrętki w błotniku i są ciężko dostępne. Prawą stronę można dostać się od spodu beż demontażu niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot04 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dzięki. Po stronie pasażera - czyli wg mnie - po prawej,a wg Ciebie - tej łatwiejszej. To dobrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.