Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak dealer Nissana , Polmotor, sprzedaje mi Qashqai'a


Jerzy Fiuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Choć piszecie pesymistycznie to wtrące troszę optymizmu i u mnie w IMPWAR było wszystko na cacy. Auto do odbioru wcześniej, w konfiguracji zamówionych dodatków + szampan, z wyjazdem pracownika salonu po mnie na oddalony przystanek abym nie musiał dreptać w upalny dzień ... i w miłej atmosferze która trwa do dziś. Cały czas mam przeświadczenie że u Sprzedawcy który sprzedał mi auto mam wsparcie kiedy potrzebuję w ASO coś załatwić.

Witam,tak się składa że w Impwarze(w Legnicy,a wiem że też mają salon we Wrocławiu) też kupiłem auto i mam mieszane uczucia:

1-cena była bezkonkurencyja w stosunku do innych salonów.

2-kontakt dobry (auto zamawiane w ciemno przez internet)

3-niestety termin nie dotrzymany (3 tygodnie po terminie)

4-dzień przed planowym odbiorem info że auta jeszcze nie ma,ale w przeprosinach blokada skrzyni lub czujniki parkowania od firmy gratis

5-w końcu odbiór auta i stwierdziłem że przegląd przedsprzedażny to była fikcja!!!auto wizualnie o.k.ale auto nie chciało palić.odpalalo na zimno za 2-4razem.Na ciepło o.k.Pani o pięknym greckim nazwisku odpowiedziała że w dieslach to trzeba kilka razy podgrzać świece(a że to był mój pierwszy diesel uwierzyłem,bo i czemu mialem nie wierzyć).Miało też mieć halogeny a tu patrzę i 2 czrne zaślepki.Pani na to wielkie oczy i w zamioan opony zimowe bo na miejscu nie miel halogenów.

6-po kilku dniach już w Szczecinie dowaliły mrozy i zapalanie stało się udręką.Pojechałem do Polmotoru i zostawiłem auto do sprawdzenia dojechałem do domu a oni dzwonią że auto już sprawne(okazało się że wtyczka od świec żarowych była całkowicie wypięta!!!a w Impwarze nikt tego nawet nie zauważył)poprawili też tylny zderzak (źle spasowany po montarzu czujników)

reasumując-elastyczni ,mili,ale nie do końca solidni.Na usprawiedliwienie mają to że to był wariacki okres (auta zwaliły się w jednym terminie i mieli pełno roboty)

P.S.Też po mnie wyjechano na dworzec:)

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja odbieram samochód to raczej zwykle nastawiam się, że nie będzie go wtedy kiedy ma być i nie ma potem rozczarowania.

 

dobrze by było gdyby i dealerzy wprowadzili taką niepisaną zasadę. Jak sprzedają samochód to raczej niech nastawiają się, że kasa nie będzie wtedy kiedy ma być i nie ma potem rozczarowania. Klient zadowolony, dealer nie rozczarowany - każdy jest zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Ja kupowalem swojego Qashqai'a w Osielsku pod Bydgoszcza w Yama. Otrzymałem go na poczatku listopada, choc pierwotny termin odbioru był na 20 listopada. A wiec juz był plus. Jeżeli chodzi o rejestracje to niektóre urzędy chcą dokumentu opłaty akcyzy i tu mógł wystapic problem,bo dokumenty dotarły następnego dnia. W salonie jednak zaraz powiedziano mi, że jeżeli niebędą chcieli zarejestrować to dadzą mi zastępczy samochód do momentu aż przyjdą dokumenty. Moja przygoda z Nissanem rozpoczeła sie więc z samymi plusami...

pozdrawiam

Edytowane przez swojak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...