Gość NiKLoVsKY Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam wszystkich... mam ze swoim słoneczkiem 2 problemy. 1. zerwała mi się linka prędkościomierza niestety w mojej okolicy nigdzie nie mogę jej dostać(co mnie bardzo dziwi bo nigdy nie miałem problemów z dostaniem części do mojego nissana). pytanie jest taki czy do słoneczka pasuje linka od jakiegoś innego modelu ?? oglądałem linke od micry k11 i wydaje się być podobna ale nie chce na darmo wydawać pieniędzy...poradzicie coś ?? 2. Jeśli chodzi o licznik...jakiś czas temu zalożyłem licznik od nissana 100NX ze względu na to że jest w nim obrotomierz. jednak nie wiem dlaczego po odpaleniu wskazówka od obrotomierza wariuje...tzn waha sie miedzy 2 a 3tys obrotów...dopiero jak zaczynam jechac lub po prostu dodawać gazu to normalnie zaczyna pokazywać obroty...jednak jak wrzucę na luz to zaczyna z powrotem wariowac...please help jakby coś to podaje parametry mojego słoneczka: N14 5d, 1995r, 1.4 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysiek89 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Co do licznika to mozliwe jest ze gdzies podaje tam gdzie nie potrzeba jakies napiecie i licznik wariuje lub jest przebicie i dlatego wariuje. lub nie zgadza sie index liczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NiKLoVsKY Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 a skąd powinien iść sygnał na obrotomierz ?? bo u mnie jest puszczony z cewki WN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 To jaki Ty masz silnik? W 1wszym poście napisałeś że masz auto z 1995r - a tam były GA1xDE. Jeżeli ciągnąłeś sygnał z cewki to masz DS. W każdym bądź razie - jeżeli ciągnąłeś sygnał z cewki przepuściłeś go poprzez odpowiedni rezystor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NiKLoVsKY Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 nie znam dokłądnie oznaczenia silnika...jest to 1.4 16V na gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jeżeli masz na gaźniku to sygnał ciągniesz z cewki zapłonowej. Jeżeli masz złe wskazania - to albo nieodpowiednia oporność puszczona z cewki, albo zimne luty w obrotomierzu (trzeba rozebrać i posprawdzać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.