Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akumulator do Tino 2.2


przemas28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu gdy temperatura zbliża się do -15 mój akumulator ma duze problemy z kręceniem (to już chyba jego koniec).

Dzisiaj zaczął nawet niepokojąco zwalniać i w ostatniej chwili silnik zaskoczył ,jeszcze dwie sekundy kręcenia i bym nie odpalił wcale.Mam pytanie jaki wpływ na immobilizer ma odłączenie akumulatora na noc, bo słyszałem ze coś może się rozkodować i rano kaplica laweta i do elektryka. Ma ktoś może doświadczenie z odłączaniem aku i wpływem tego na immo.

I drugie pytanie: Czy uzywał ktoś akumulatorów Dublet albo Autocraft? Jest ich dość dużo na rynku i mają niskie ceny. Za aku 74Ah około 200-220pln,co przy cenie Bosha, Centry czy Zap 350pln jest warte zainteresowania.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BorderGuard

Niestety, ale tych które wymieniłeś (tańsze) nie używałem, ale mogę polecić ze swoje strony akumulatory firmy Kager. Są robione w fabrykach Boscha i są generalnie cenowo przyjemnie. Mam taki w Golfie MK3 GT i śmiga jak szalony B)

 

Cena będzie mniej po środku tego zakresu który podałeś :)

 

Zerknij.: Allegro - Kager

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekzet2

polecam centre bezobsługową z gwarancją 3 lata + Pakiet Centra Assistance ( w razie nieodpalenia dzwonisz pod nr tel , ktoś śmiga do Ciebie do 30 min i uruchamia autko!!!!)

jak na razie zero problemu z odpalaniem - 2 rok użytkowania

cena około 350 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy to napewno aku, moj tino ma nowiutki aku i kreci jakkby akumulator zdychal zaczyna sie to od (-10)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj zabrałem akumulator na noc do domu i dzisiaj rano odpaliłem bez problemu, kręcił bardzo ładnie więc na pewno jest to wina aku. Z immo nic się nie stało na szczęśćie tylko zegar sie skasował i kilometry. Teraz nie będe wiedział ile zrobilem na zbiorniku hihi.

A co do samego aku to w domu zobaczyłem ze jest z 28.03.2003 czyli 7,5 roku to raczej kwalifikuje go do wymiany i to jak najszybciej.

Sam akumulator ma 68Ah i 620(EN)czyli jest mniejszy niz przewiduje instrukcja a i tak wytrzymał długo. Jest sens wkładać 74Ah? Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

ja też szykuję sie do wymiany aku. mój jeszcze dycha ale to bedzie jego ostatni sezon. I kupię zdecydownie tańszy.Mam nie miłe doświadczenia z boschem w firmowym aucie wytrzymał 2 lata (okres gwarancji)i nie mam zamiaru wydawać dwa razy tyle za naklejkę.

A co do odłączenia całkowitego bateri, to miałem w tym temacie doświadczenie , po rozładowaniu aku z mojej winy wyciągnołem go do podłączenia po prostownik, rano wsadziłem i wszystko było ok,będąc u kolegi elektronika samochodowego podłączyliśmy tinkę pod kompa i okazało się że jest bład na imobilajzerze, w niczym mi nie przeszkadzał auto zamykało się normalnie,żadna kontrolka się nie świeciła, ale błąd był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...