SlawekS25 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Siemanko. Czy to normalne że wycieraczka od strony kierowcy przy pracy dochodzi aż do słupka uderzając go przy tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbychmg Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Prawdopodobnie przestawiła się wyciraczka na wieloklinie, albo jest problem w cięgnie, które idzie od silnika i lewej wycieraczki. Dejmij osłone i zobaczysz co jest grane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 (edytowane) Prawdopodobnie przestawiła się wyciraczka na wieloklinie, albo jest problem w cięgnie, które idzie od silnika i lewej wycieraczki. Dejmij osłone i zobaczysz co jest grane... Żebym jeszcze mógł zdjąć ramię zapiekło się na amen, bez ściągacza się nie obejdzie... to samo z drugim. Coś jest nie tak bo jak otwieram maskę to ramię obciera o klapę. Edytowane 29 Grudnia 2010 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Temat stary jak Primera. Szukaj a znajdziesz. I nie żadne tam przestawienie na wieloklinie. Wyrobienie teflonowej tulei przez którą przechodzi sworzeń na którym osadzone jest ramie.. Temat rozpracowany na forum od A do Z. A żeby zdjąć ramię trzeba dynamicznie (impulsowo) ale z wyczuciem puknąć kilka razy z góry w miejscu gdzie ramie się odgina. Żadnym ściągaczem tam nie podejdziesz. ...albo jest problem w cięgnie, które idzie od silnika i lewej wycieraczki. Tam nie ma żadnego CIĘGNA!!! To są POPYCHACZE!!! Cięgno przenosi tylko siły wzdłużne rozciągające (np. lina) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Żadnym ściągaczem tam nie podejdziesz. >>>>>>>>>>> Kupnym może i nie ale podszedłem ściągaczem własnej roboty Faktycznie te białe plastiki po wyjęciu są wyje...ne (wyrobione) strasznie..... Może da się zrobić coś z nimi albo zostanie tylko zakup nowych elementów.. Dam znać co i jak Edit: Dało się zreanimować na szczęście Edytowane 8 Stycznia 2011 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandos el brodos Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Z pewną taką nieśmiałością ale sie podłączę Wycieraczki działają w nysce na raty. Na 1 biegu dochodzą do pionu, pauza i po chwili jadą na dół, tak jakby tylko pół cyklu wykonywały i czekaja do następnego Na sprykiwaniu podobnie Biegi 2,3 już ok. Czy to wyłacznik, czy może jakiaś elektronika ? Pomożecie obywatele ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Z pewną taką nieśmiałością ale sie podłączę Wycieraczki działają w nysce na raty. Na 1 biegu dochodzą do pionu, pauza i po chwili jadą na dół, tak jakby tylko pół cyklu wykonywały i czekaja do następnego Na sprykiwaniu podobnie Biegi 2,3 już ok. Czy to wyłacznik, czy może jakiaś elektronika ? Pomożecie obywatele ? Witam Kolego miałem identycznie ale akurat nie w Nysce.Winny był silnik lub jakaś jego cześć bo po wsadzeniu nowego silnika wszystko wróciło do normy. Może jest to do naprawy ale ja akurat ci nie pomogę w tym gdyż wymieniłem po prostu silnik na inny. Może ktoś z kolegów poradzi ci coś mądrego na temat naprawy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam Kolego miałem identycznie ale akurat nie w Nysce.Winny był silnik lub jakaś jego cześć bo po wsadzeniu nowego silnika wszystko wróciło do normy. Może jest to do naprawy ale ja akurat ci nie pomogę w tym gdyż wymieniłem po prostu silnik na inny. Może ktoś z kolegów poradzi ci coś mądrego na temat naprawy. Pozdrawiam Proszzzz na forum jest w dziale "zrób to sam" : Naprawa silniczka wycieraczek jeśli oczywiście lubisz sam podłubać w aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Proszzzz na forum jest w dziale "zrób to sam" : Naprawa silniczka wycieraczek jeśli oczywiście lubisz sam podłubać w aucie... a o co dokładnie prosisz,bo jeżeli to aluzja to zostaw ja dla siebie gdyż ja tylko staram się pomoc i jak przeczytasz to napisałem ze może ktoś z kolegów powie coś mądrego na ten temat i tu znalazłeś się ty.Pozatym jak napisales posta to nikt ci nie odpisywal Proszzzz To dobrze ze jest opisana taka naprawa w dziale zrób to sam bo zawsze można z niej korzystać.Ja akurat gdy miałem taka awarie(Honda)kilka lat temu nie miałem szczęścia znaleźć odpowiedzi na forum. Poza tym skoro wiesz ze jest ona w dziale Zrób To Sam to podesłał byś koledze zewnętrzny link jak już pokusiłeś się odpisać na posta. http://www.nissanklub.pl/attachments/067_NissanPrimeraP11-naprawa_silniczka_wycieraczek.pdf Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 (edytowane) Żadna aluzja, znalazłem koledze tzw. gotowca i podałem linka.. no fakt, mogłem dać bezpośrednio do pdf. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 (edytowane) a o co dokładnie prosisz,bo jeżeli to aluzja to zostaw ja dla siebie gdyż ja tylko staram się pomoc i jak przeczytasz to napisałem ze może ktoś z kolegów powie coś mądrego na ten temat i tu znalazłeś się ty.Pozatym jak napisales posta to nikt ci nie odpisywal Proszzzz To dobrze ze jest opisana taka naprawa w dziale zrób to sam bo zawsze można z niej korzystać.Ja akurat gdy miałem taka awarie(Honda)kilka lat temu nie miałem szczęścia znaleźć odpowiedzi na forum. Poza tym skoro wiesz ze jest ona w dziale Zrób To Sam to podesłał byś koledze zewnętrzny link jak już pokusiłeś się odpisać na posta. http://www.nissanklu...wycieraczek.pdf Pozdrawiam Zwykle jak coś komuś dajemy, to mówimy proszę lub proszę bardzo więc nie bardzo rozumiem tej złośliwości. SlawekS25 napisal kulturalnie Proszę, dał link do dyskusji i jeszcze się mu oberwało. Trochę rozsądku Dani. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez jurgenik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zwykle jak coś komuś dajemy, to mówimy proszę lub proszę bardzo więc nie bardzo rozumiem tej złośliwości. SlawekS25 napisal kulturalnie Proszę, dał link do dyskusji i jeszcze się mu oberwało. Trochę rozsądku Dani. Witam Nie oberwało mu się i nie chciałem napisać nic złośliwego wiec nie przesadzaj. Napisałem ze ktoś napisze coś mądrego i to był akurat on,a wina z mojej strony jest taka ze nie zauważyłem iż podał link to dej naprawy.To Proszzzz podziałało na mnie jak aluzja a nie powinno wiec Jurgencik przyznaje ci racje ze przesadziłem. Tak wiec SlawekS25 przykro mi ze twoja odpowiedz odebrałem jako aluzja,SORRY a zarazem dzięki za Link. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Spoko spoko, nie obraziłem się Pozdrawiam również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandos el brodos Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Dzięki za pomoc, obstawiałem przełącznik Okazało się,że mam ten plik już dawno na twardym Forum - bezcenne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam Panowie a co odpowiada za przerywana prace na 1 biegu wycieraczek.Chodzi o to ze czasami jak włączę na 1 bieg to idą do przodu wracają i już stoją w miejscu,jednak przy każdym włączeniu na 1 bieg robią jeden pełen cykl a później ani drga.Reszta działa dobrze,tzn drugi i trzeci bieg.Dodam ze mam jeszcze regulacje szybkości 1 biegu czy jak to się tam nazywa,jest ona na prawym, pokrętle od wycieraczek i może tam jest coś nie tak. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam Panowie a co odpowiada za przerywana prace na 1 biegu wycieraczek.Chodzi o to ze czasami jak włączę na 1 bieg to idą do przodu wracają i już stoją w miejscu,jednak przy każdym włączeniu na 1 bieg robią jeden pełen cykl a później ani drga.Reszta działa dobrze,tzn drugi i trzeci bieg.Dodam ze mam jeszcze regulacje szybkości 1 biegu czy jak to się tam nazywa,jest ona na prawym, pokrętle od wycieraczek i może tam jest coś nie tak. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Przeczytaj cały ten temat to odpowiedź znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) Przeczytaj cały ten temat to odpowiedź znajdziesz. Witam Przeczytałem temat i nie bardzo wiem co jest odpowiedzią.Mam na myśli czy jest to problem silnika czy może włącznika wycieraczek. Przeczytałem jeszcze raz temat i w opisie naprawy silnika znalazłem to Przyczyna: do silniczka wycieraczek przyłączona jest przekładnia ślimakowa. Na kole zębatym przekładni znajduje się odpowiednio wycięta metalowa płytka, która współpracuje ze stykami na pokrywie przekładni. W ten sposób silniczek informuje układ sterowania wycieraczek o ich położeniu. Smar znajdujący się na przekładni dostaje się na płytkę koła zębatego oraz styki, izolując je i powodując wadliwe wskazania położenia wycieraczek. Z tego wnioskuje ze wina leży po stronie silniczka ale nie mam co do tego pewności ponieważ zawsze jak włączę na 1 bieg wycieraczek to robią one jeden pełny cykl bez żadnego stawania przycinania się itd a później już ani drgną.Dlatego zastanawiam się czy nie jest to wina przełącznika lub jakiegoś stycznika która odpowiada za czas przerwy pomiędzy praca wycieraczek gdyż tak jak wspominałem ma taka regulacje. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Dani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dobrze przeczytałeś . Rozwierca się stare nity na silniczku i potem skręca się go na śrubki (koszt 3zł )Styki podginasz i juz na 1 biegu nie będą się zatrzymywać w dowolnym miejscu wycieraczki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dobrze przeczytałeś . Rozwierca się stare nity na silniczku i potem skręca się go na śrubki (koszt 3zł )Styki podginasz i juz na 1 biegu nie będą się zatrzymywać w dowolnym miejscu wycieraczki . Dzięki za szybka odpowiedz i objaśnienie tematu.Problem tylko w tym ze u mnie one nie zatrzymują się w dowolnym miejscu ani nie zacinają itp.Po włączeniu na 1 czasowy bieg robią one pełny cykl bez stawania.Za każdym razem jak włączę na czasówkę to robią tylko jeden pełny cykl pracy a później już cały czas stoją w bezruchu co nie pasuje zbytnio do objawów jakie są podane w instrukcji naprawy silniczka. Zastanawiałem się jeszcze tak jak pisałem wcześniej czy to nie włącznik a dokładnie regulacja czasowa ustalająca czas pomiędzy ruchami wycieraczek na 1 biegu. Może jest jakiś przekaźnik który odpowiada za regulacje czasowa przerw i coś z nim jest nie tak.Jezeli jestes jednak pewny ze to wina tylko i wyłącznie silniczka to trzeba będzie go wyciągnąć i sprawdzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Miałem dokładnie takie same objawy że wycieraczki zatrzymywały się w dowolnym miejscu na biegu czasowym. Po naprawie silniczka wszystko działa ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Miałem dokładnie takie same objawy że wycieraczki zatrzymywały się w dowolnym miejscu na biegu czasowym. Po naprawie silniczka wszystko działa ok . Witam Nice nie rozumiemy sie Ja własnie nie mam takich objawów ze zatrzymują się w dowolnym miejscu.Jak włączę na czasówkę to zawsze robią jeden pełny cykl pracy co oznacza ze idą w gore i wracają od razu w swoja pozycje wyjściową płynnie bez stawania czyli wszystko ok.Ich praca jest płynna na pierwszym czasowym biegu.Problem w tym ze robia to tylko raz a pozniej juz stoja i całkowicie przestaja dzialac na 1 biegu i obojętnie ile będziesz czekał to się nie ruszają pomimo ze są włączone. Dalej wiec obstawiasz silnik? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam Nice nie rozumiemy sie Ja własnie nie mam takich objawów ze zatrzymują się w dowolnym miejscu.Jak włączę na czasówkę to zawsze robią jeden pełny cykl pracy co oznacza ze idą w gore i wracają od razu w swoja pozycje wyjściową płynnie bez stawania czyli wszystko ok.Ich praca jest płynna na pierwszym czasowym biegu.Problem w tym ze robia to tylko raz a pozniej juz stoja i całkowicie przestaja dzialac na 1 biegu i obojętnie ile będziesz czekał to się nie ruszają pomimo ze są włączone. Dalej wiec obstawiasz silnik? Pozdrawiam u mnie objawy były nieco inne, wycieraczki na każdym biegu działały na okrągło, nie dało się ich wcale wyłączyć. Musiałem wymienić cały przełącznik zespolony (używany z przyciskiem pod komputer kosztował mnie 60 zł). Wymiana trwa 10 minut.Nowy w serwisie 550 zł (masakra). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 u mnie objawy były nieco inne, wycieraczki na każdym biegu działały na okrągło, nie dało się ich wcale wyłączyć. Musiałem wymienić cały przełącznik zespolony (używany z przyciskiem pod komputer kosztował mnie 60 zł). Wymiana trwa 10 minut.Nowy w serwisie 550 zł (masakra). Witam Właśnie o tym samym myślę czy czasami nie jest to wina przełącznika?Dziwi mi ze za każdym razem jak włączę 1 bieg wycieraczek to robią bez zająknienia jeden pełny cykl.Nie staja,nie przerywają i nie zacinają się. Myślę ze jeżeli wina leżała by w silniku to tak jak czytałem w objawach zacinały by się itp.Cieszy mnie w tym wszystkim tyko to ze jeżeli to przełącznik to wymiana tak jak napisałeś nie będzie trudna. Koledzy a skąd silnik wie na czasówce co ile ma włączyć wycieraczki,co jest za to odpowiedzialne? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.