Gość Tofu Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Problemy z Gazem sekwencyjnym 1) Dużo pali ---sprawdzić szczelność ----sprawdzić sondę lambda bo i pb będzie tyle palił ----- sprawdzić resztę komponentów odpowiedzialnych za dobór mieszanki np. czuj Temp przepływomierz 2) Szarpie podczas przyspieszania i muli się ----przyczyn może być wiele ----od żle dobranego reduktora ----źle dobrany wydatek wtryskiwaczy (dysze) ----potrzebna poprawna regulacja --- sprawdzić układ zapłonowy świece kable .. 3) Gaśnie zaraz po przełączeniu --- zbyt niska temp przełączania marznący reduktor --- posklejane wtryskiwacze rada czyszczenie / wymiana --- uszkodzona któraś cewka elektrozaworu /brudny sworzeń elektrozaworu nie otwiera się czyszczenie ---nie odpowiednia dawka gazu regulacja --- puste węże gazowe nieszczelność .. 4) Problem z odpaleniem po postoju ----Puszczanie malej dawki LPG do kolektora ssącego przez instalację LPG Np. przez wtryskiwacze lub np. przez obieg podciśnienia kme 5) Duże znikanie PB śmigając na LPG ----próg przełączania się z LPG na PB po obrotach ustawiony 4000 rpm powyżej ssanie PB -----zima dłuższy czas pracy na PB jak i na ssaniu pożera spore ilości -----duże spadki ciśnienia na reduktorze centralka przełącza część wtryskiwaczy na PB bez piszczenia i innych oznak ,,, 6) Po montażu LPG problemy nie wchodzi na obroty przerywa szarpie itp ... --- Sprawdzić układ zapłonowy --- świece które jeszcze żyją na pb na LPG mogą na ciepłym silniku już nie dawać iskry takiej jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.