MacGayver Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 "Jedynie obraz za oknem przypomina o świecie w którym żyjesz" Silnik: 3.0 V6 czyli VQ30DE Skrzynia biegów: manualna Wyposażenie: full wypas bez grzanej tylnej kanapy co powinno być w standardzie Silnik zasilany jakże coraz droższym paliwem do kochanych zapalniczek i nie tylko, jak również niezwykle popularnych kuchenek nieelektrycznych widywanych w niemal każdych domach Z ciekawszych rzeczy to posiadam własną filharmonie. Moja orkiestra została zauważona przez sepleniącego przedstawiciela branży akustycznej tudzież rozrywkowej i gdy usłyszał dźwięk wydobywający się z tej przestrzeni zdołał wypowiedzieć tylko jedno słowo: "Boże". Jednakże z racji jego wady wymowy usłyszano "Bose", od tej pory jest to jedna z wiodących marek dostarczających dźwięk dla niepoprawnych melomanów p.s. szukam lewego halogenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Fajne auto: klasa, komfort, silnik 3.0 manual, stożek i ten ryk... hmmm bezcenne Brakuje tylko modów i wykresu a na nim >200 KM i >250 NM Też muszę opisać auto na NKP Mam filmik z pierwszej fotki: Maxima vs Primera. Daj znać to Ci podeślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 jak ta bestia zajeb...ryczy masakra plus ten stożek fujity super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 No ładna ,ładna jakieś znajome felgi Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Małą aktualizacja, kolejna paczka dotarła :-P Mała modyfikacja dolotu. Usunąłem tłumik szmerów. Mogłem kupić zestaw z allegro do modyfikacji dolotu ale tam nie było wszystkich króćców, a przede wszystkim nie było miejsca na czujnik temperatury którego w europie nie ma. Odczucia są takie że tego opisać się nie da :-P tak jak do tej pory był przyjemny dźwięk z dolotu tak teraz na górnych partiach przy wciśniętym gazie do oporu można od tego przyjemnego dźwięku ogłuchnąć :mrgreen: Co do poprawy osiągów to raczej jestem sceptyczny, na pewno reakcja na gaz się poprawiła :-D Zaadoptowałem do swojej Maximy 4-tłoczkowe hamulce Brembo od 350Z, tudzież Subaru Impreza WRX. Było kilka problemów gdyż PNP nie pasują ale to drobiazgi. Temat również w dziale "Performance Garage" No to zaczynamy od początku :mrgreen: 1. Oemowe zaciski na feldze "18 2. Hamulce bez felgi 3. Porównanie Ori zacisków z Maxi USA i 350Z 4. Porównanie Ori tarcz z Maxi USA i 350Z (tarcze należy stoczyć z 324mm do średnicy 318mm 5. Oryginalne otwory na jarzma w Maximie A32 mają 12mm, potrzebujemy 14mm więc rozwiercamy je na odpowiedni rozmiar 6. przewody hamulcowe pasują bez problemów, jedynie śruby musimy skrócić o 4mm 7. Zamontowany komplet W aucie coś tam się cały czas dzieje a w temacie nie ma nawet czasu napisać :-D Trzeba więc zrobić małą aktualizację :-D Od łącznika elastycznego do końca zrobiony wydech fi 2.5 cala na końcowym przelotowym z dużą puszką. gotowe flansze do połączenia elementów Następnie zabrałem się za podłączenie zegarów ciśnienie, temp oleju i woltomierza od Audi. Potrzeba było zrobić redukcję na czujnik by jednocześnie ominąć półoś i podstawę miski olejowej. Aktualnie prace nad tym elementem pozostają zawieszone bo nie mogę dorwać schematu elektrycznego od oryginalnego czujnika i zegarów od Audi. Jakieś błędne parametry pokazują zegary (czujnik nowy, zegary pewne) Zakupiłem nowe serwo sprzęgła gdyż moje przepuszcza i czasami są kłopoty ze sprzęgłem Kolejnym etapem był montaż środkowego tłumika/rozprężnika za namową Szalonego bo bez niego Maxi słabnie. Najpierw zakupiłem środkowy tłumik ale miał fi60 i niechętnie chciałem go wkładać. Przez przypadek zauważyłem u znajomego który rozbiera angliki wydech ze Toyoty Corolli 190KM. Zakupiłem go :-P Plan miałem taki by wyciągnąć ze środka perforowaną rurę (fi55) i wstawić perforowaną rurę fi65 tak by zgrywała się z całym wydechem. Musiałem to zrobić bo nigdzie nie mogłem znaleźć środkowego tłumika na taką średnicę, wszędzie były mniejsze. Wiertło 3.5mm i wywiercone dokładnie 775 otwory :shock: Czas na montaż rury we właściwym miejscu I już na aucie Tego samego dnia odebrałem przesyłkę z nowymi tarczami na tył, nacinane i nawiercane. Zakupione wcześniej klocki TRW i przystąpiłem do montażu odebrałem kolektor MEVI i inne graty od mojego znajomka czarodzieja co robi wszystko na "nówkę" :mrgreen: Oczywiście wszystko pójdzie w lakier, ale to jeszcze do tego dojdzie kilka elementów :-D Tak wygląda auto teraz 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 nadszedł czas... Dzisiaj zakończony jeden z wielu kolejnych etapów. Tym razem pierwszy kolektor wydechowy od strony chłodnicy, efekt finalny EDIT drugi kolektor już prawie gotowy :mrgreen: Już nie mogę się doczekać tego gardłowego dźwięku :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Gratuluję. Piękna maszyna. Pewnie ładnie mruczy na nowyn wydechu. Ale przydałoby sie zrobiś konserwacje podłogi bo rdza już ostro buszuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.