Motyl22 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam Niedawno zakupiłem Almerkę w wersji 3d 2.2 di i nie pokazuje mi temperatury na wyświetlaczu tylko mrygaly kreski i stopnie C, czytałem o resetowaniu komputera i pojawił się na lcd kluczyk, zrobiłem z tego co pamiętam reset jeszcze raz i teraz nie mam wogole nic jesli chodzi o temperaturę - nie ma tej opcji, sprawdzałem pod maską między chłodnicą a zderzakiem i jest tylko jedna wtyczka i mam pytanie skąd można kupić taki czujnik i co trzeba wtedy zrobić? po tych zabiegach i wyłączonym silniku przez 1 s 2 razy mignęły kierunki nie wiem czy jakiś błąd czy ja za bardzo się bawiłem elementami w aucie:) ogólnie świetnie się sprawuje tylko nieszczęsny czujnik pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Czujnik to kosztuje z 30 zyla a w aso z 80 Termistor 1,1 kOhma (jak dobrze pamiętam) to 20 groszy i masz czujnik temperatury To błyśnięcie 2 razy to wynik albo wciśnięcia pilota, albo przekręciłeś może kluczem 6 razy w przeciągu 10 sekund w stacyjce i komp wszedł w tryb programowania pilota od centralnego Taka sugestia Nie masz czujnika czy nie działa, bo jak nie działa to na 90% był kręcony licznik przez kowala który spalił pamięć w zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Czujnik to kosztuje z 30 zyla a w aso z 80 Termistor 1,1 kOhma (jak dobrze pamiętam) to 20 groszy i masz czujnik temperatury To błyśnięcie 2 razy to wynik albo wciśnięcia pilota, albo przekręciłeś może kluczem 6 razy w przeciągu 10 sekund w stacyjce i komp wszedł w tryb programowania pilota od centralnego Taka sugestia Nie masz czujnika czy nie działa, bo jak nie działa to na 90% był kręcony licznik przez kowala który spalił pamięć w zegarach and_pec dzięki za info, nie mam tego czujnika sprawdzałem między chłodnicą a zderzakiem jest tylko goła wtyczka, u mnie koleżanka w robocie ma primere i widziałem ten czujnik u niej ja natomiast musiałbym dostawić a pokaż jak możesz jakiś np na allegro jak to wygląda wtedy sobie zakupie. co do licznika raczej nie kręcony mam książkę serwisową i były tam robione przeglądy mam okolo 190 tys 1 rejestracja w 2001 roku- możliwy, silnik bez zarzutu, blacharka sprawdzana czujnikiem również bez zarzutu nawet pas przedni oryginał. a ktoś się orientuje z: po kupnie auta jak przyjechałem znajomi oglądali auto- osoba siedząca z tyłu chciała wysiąść i pociągając nieumiejętnie za tą klamrę w siedzeniu linka puściła i pytanie jak ja z powrotem zamocować ponieważ linka poszła w głąb siedzenia wiec do tylu można wsiadać przez fotel kierowcy 2 sprawa to jak u was jest z wycieraczkami chodzi mi o to ze dźwignią ruszymy do góry i te wycieraczki powinny przetrzeć szybę i wrócić czy trzeba trzymać ta wajchę żeby przetrzeć bo mi się wydaje raczej że powinno automatycznie przetrzeć i wrócić co za to odpowiada jeśli u mnie to nie działa są jakieś bezpieczniki? Jestem w almerkach trochę zielony wcześniej posiadałem rovera a tu jest inna zasada choć muszę przyznać że almerki zacne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Nie wiem jak się naprawia te opuszczanie oparcia w wersjach 3D ale zapewne linka spadła z jakiegoś zaczepu albo pękł uchwyt Co do wycieraczek to powinny działać bez trzymania. Od razu spytam czy pracują (wracają ) normalnie na biegu czasowym. W Primerze jak nie hula to jest to zatarty mechanizm i/lub czyszczenie styków silniczka. W Almie zapewne jest to tak samo. Na Stronie głównej klubu masz "zrób to sam" i tam w tematach Primery 11 http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam opis demontażu mechanizmu oraz czyszczenia silniczka Ściągnij sobie serwisówkę do N16 (bez silnika K9K -1.5 dci) http://www.nissanclub.cz/manuals.php?lang=cze&ddlb_year=2004&ddlb_model=7&ddlb_category=7&cb_ok=+OK+ Możesz też pobrać książkę sam naprawiam do N15 z instrukcja.pl-. Trochę rzeczy jest tam podobnie wykonanych w końcu to nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Nie wiem jak się naprawia te opuszczanie oparcia w wersjach 3D ale zapewne linka spadła z jakiegoś zaczepu albo pękł uchwyt Co do wycieraczek to powinny działać bez trzymania. Od razu spytam czy pracują (wracają ) normalnie na biegu czasowym. W Primerze jak nie hula to jest to zatarty mechanizm i/lub czyszczenie styków silniczka. W Almie zapewne jest to tak samo. Na Stronie głównej klubu masz "zrób to sam" i tam w tematach Primery 11 http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam opis demontażu mechanizmu oraz czyszczenia silniczka Ściągnij sobie serwisówkę do N16 (bez silnika K9K -1.5 dci) http://www.nissanclub.cz/manuals.php?lang=cze&ddlb_year=2004&ddlb_model=7&ddlb_category=7&cb_ok=+OK+ Możesz też pobrać książkę sam naprawiam do N15 z instrukcja.pl-. Trochę rzeczy jest tam podobnie wykonanych w końcu to nissan Właśnie jeździłem autkiem i powiem co zauważyłem z tymi wycieraczkami: 1.nie działają automatycznie gdy dźwignie bierzemy do góry trzeba przytrzymać żeby pracowały wycieraczki 2.nie działają zawsze na 1 biegu czasowym 3.gdy przyciągamy dźwignię aby spryskać zdarza się ze wycieraczki zatrzymają się na szybie kilka sekund stoją i porusza się kawałek dalej. tylna chodzi dobrze. Co mogło by to być? A tak poza tym dzięki za instrukcje i inna lekture:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak mechanizm nie piszczy (mechanizm nie wycieraczki !!!!) To trzeba zabrać się za silniczek. Ja w swoim w Primie miałem tak przygrzane że aż w końcu wypaliło mi dziurę w plastiku na końcu bieżni. Rozwierciłem ją i zabiłem plastikiem z ....... śruby od deski z kibla . Podgiąłem styki i skręciłem na śrubki w te same miejsca co były nity. Wszystko działa już ponad rok bez problemu Cała elektronika jest wewnątrz silniczka.. Do wycieraczek masz przekaźnik tył i przód, ale jakby były walnięte toby wcale nie działały.wycieraczki. Jedynie w SEDANIE nie widzę aby były w układzie przekaźniki. Jak masz już manuala to w pliku el zakładka FRONT WIPER AND WASCHER masz całą elektrykę oraz wygląd mechanizmu do wycieraczek ( jest on inny niż w Primerze, lepszy dostęp do silniczka) KONIEC Off Topic bo to temat o czujniku a schodzimy na wycieraczki i inne usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzycho01 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jak będziesz robił z tym czujnikiem temperatury to kup termistor ALE 2,7 lub 2,9 kohm NTC ,ja zakupiłem u tego gościa 2,7 i działa ok http://tele-rad.pl/product/12-Termistor-2,7-Kohm-NTC-110,3758 (ma brak na stanie ,ale możesz zawsze zapytać na kiedy będzie miał)... Z tymi wycieraczkami jak mechanizm masz ok to na 99% do wymiany przełącznik zespolony,na aledrogo idzie wyrwać za 50zł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witajcie! Przeszedłem procedure uruchomienia wyświetlania temperatury (nie działała wogóle)i teraz działa ale pokazuje o 20 stopni za duzo,czy można to jakoś skalibrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 bossmen może odczekaj kilka dni, może być tak że się sam skalibruje, ja u znajomego zamówiłem termistor o oporności 2,7 i 3,3 zobaczę, który z nich będzie najbardziej wiarygodnie wskazywał temperaturę. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 No już 4 dni jeżdże i nic sie nie zmienia tzn.temperatura zmienia sie do 25 do 28 stopni zależnie od temperatury powietrza,ale gdzieś około 22 stopnie za duzo pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slivka Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 u mnie tez przestalo pokazywac temperature... najpierw byly objawy ze mialem -24*C przy rzeczywistej +5*C pozniej pokazywal wlasciwe +5*C na zmiane z --*C a teraz juz tylko --*C czy tam wogole ma sie co zepsuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W tych almerach to jakieś gówniane rozwiązanie z tymi czujnikami! w VW czy audi wpinasz czujnik i działa jak należy a tu jakieś cuda wyświetlają sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 nie gówniane tylko albo komp ma błąd albo coś zle robisz niejedna osoba wpiela na forum i dzialal moze byc cos z czujnikiem ja kupilem rezystor o opornosci 3,3 i pokazuje ale to kwestia zcasu kiedy sie skalibruje, a ty co masz za czujnik kupiles uzywke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 (edytowane) nie gówniane tylko albo komp ma błąd albo coś zle robisz niejedna osoba wpiela na forum i dzialal moze byc cos z czujnikiem ja kupilem rezystor o opornosci 3,3 i pokazuje ale to kwestia zcasu kiedy sie skalibruje, a ty co masz za czujnik kupiles uzywke? A co można tu źle zrobić? skoro uruchomiłem wyświetlanie bo nie działało to nie można tu chyba nic źle zrobić? Czujnik oryginalny i źle wskazuje! Piszesz że nie jedna osoba wpieła i im działa ale jednak chyba jest więcej osób które wpieło i im nie działa jak należy! Edytowane 11 Stycznia 2011 przez bossmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 bossmen wcisnij te 2 przyciski i przekręć zapłon w momencie kiedy przekręcisz i zapalą ci się kontrolki puść przyciski pokaże ci się cała opcja wyświetlacza i wtedy odrazu przyciśnij jeszcze raz 2 te przyciski przytrzymując je z 4 sekundy pojawi ci się temperatura. ty masz oryginalny czujnik ja mam termistor za 3 zł i pokazało tym sposobem. spróbuj. a tak na amrginesie temperatura z termometra na 2 pietrze 2 stopnie niecałe a w aucie -1 chyba za duza opornosć. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziu588 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 termistor musi być 2,9 a takiego w sklepach nie ma. można to zrobić z 2,7 i rezystorem w szeregu, ale idealnie sie nie trafi. ja miałem tak i była róznica w temp. 3st, po pół roku mnie to wkurzyło i kupiłem za 30zł z alledrogo oryginalny z Tino. Wsadziłem i działa dobrze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 (edytowane) Zdobyłem czujnik od nissana murano za free (bo tamten pokazywał jakąś masakre) i po zamontowaniu nadal jest nie najlepiej bo pokazuje o około 7 stopni za duzo,musze jeszcze termistor kupić i zobacze co bedzie pokazywał,tylko że w tym za***nym Wałbrzychu nie ma sklepu w którym bym mógł je kupić,a już przed świętami zamówiłem u znajomego elektronika ale tez coś długą droge mają! Edytowane 14 Stycznia 2011 przez bossmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.