Gość chiquito Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 witam. mam jedno pytanko czy po zamienieniu tłumika fabrycznego na uniwersalnego "ulter"-ka jest możliwość, że samochód straci na mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 niby w jakims tescie zalozyli dedykowanego ultera do lanosa i spadla moc minimalnie ale ten lanos to byl totalny rzech, brakowalo mu chyba ze 20 koni do danych z katalogu. a co gorzej jest? Monia ma ultera, jej spytaj w razie czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chiquito Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 wiesz kwestia jest taka ze ja mam wlasnie ulterka uniwersalnego bo do sedanow nie robili dedykowanego i zauwazylem ze samochod inaczej troszke na nim pracuje, choc moze tylko mi sie wydaje... stad zapytuje bo w razie czego wloze fabryczny tlumiczek z jakas ladne koncowka a kiedys pomysle o jakim dedykowanym i co zauwazylem ze na ulterku minimalnie wzroslo zuzycie paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 witam.mam jedno pytanko czy po zamienieniu tłumika fabrycznego na uniwersalnego "ulter"-ka jest możliwość, że samochód straci na mocy?? Owszem jest taka możliwość. Tłumik powinien być odpowiednio dobierany do danego układu wydechowego. Jeśli kupi się tzw. "uniwersalny" to można to okupić utratą mocy i zwiększeniem zużycia paliwa. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monia Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 jak na razie to zgadza sie jedna sprawa.....otóż na bank mam Ultera.....juz trochę czasu minęło od montażu (chyba ze trzy lata, albo więcej).....i teraz nie pamiętam czy on był uniwersalny czy typowo pod Klamerkę.....wydaje misie jednak (ale to może byc tylko mój wymysł), że autko mi więcej pali, to znaczy końcówka rury jest ciągle strasznie okopcona, tak jakby było coś nie tak ze spalaniem właśnie, albo mieszanka nie taka....jak byłam kiedyś na serwisie, to podpięli ją pod kompa i niby pali w normie....nio sama nie wiem.....jeszcze jedno jest pewne, tłumik ten mam juz do wymiany, bo się rozpadł w środku i już nie raz nim przywaliłam i był spawany kilkakrotnie, miał prawo się rozsypać......zamawiam niedługo nowy, ale podejrzewam, że to też będzie Ulter! ;-) z końcóweczką nic się nie stało, nie zżółkła, świci się cały czas jak...ten tego ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chiquito Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 podejrzewam monia ze mozesz miec dedykowanego bo do hatchbackow takie sa, najprosciej poznac po tym ze dedykowany jest identyczny jak fabryczny i nic nie trzeba przerabiac, rozmiar puszki tez jest identyczny. no u mnie sie gosc musial troche pogimnastykowac zeby wsadzic ten tlumik a puszka jest w sumie 2 x mniejsza od fabrycznego, moze tu lezy caly problem. ja na benzynce tez mialem delikatnie okopcona koncowke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monia Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 kształtem oba tłumik się nie różniły, rurka też wychodziła dokładnie z tego samego miejsca puszki w stronę tłumika środkowego, brakowało tylko uchwytów do wieszaków, musieliśmy je przyspawać....nio i tyle....ciekawe jaki teraz przyjdzie.....mogło się w sumie coś zmienić w produkcji ;-) oby na lepsze ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chiquito Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 jak zamawialem 2 lata temu dedykowanego do innego samochodu to juz byl z uchwytami no to juz powoli wiem ze niekoniecznie sie wtrafilem z tym tlumikiem i chyba go sobie zamienie z powrotem na fabryczny a jak mi padnie to wtedy sie pokusze o nowego - ulterka oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monia Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 nio, to może tak zrób..... teraz wrzuć samą końcówę....a jak padnie, to wtedy sportóweczka ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scorpion Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Ja sobie zamontowałem Ulterka 2x75mm, dobierali mi go goście pod względem pojemności silnika. Trzeba było tylko wieszaki dorobić. Działa u mnie juz dwa lata i jest OK, pali tyle samo co przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Jak autko zareaguje na zmiane tlumika to chyba dosc indywidualna sprawa. Najlepiej shamowac sie przed i po .. i wszystko bedzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.