Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jakiej firmy Pasek wieloklinowy?


tedzikooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

pomóżcie wybrać pasek wieloklinowy do almery 1,8 2001 r. dokładnie jaką firmę wybrać aby po jakimś czasie znowu nie piszczał...Zastanawiałem się nad Gates i CONTITECH, ten drugi ma trochę negatywnych opini. W IC własnie jest dostepny tylko ten Conti 6PK1095 i nie wiem czy mam kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

pomóżcie wybrać pasek wieloklinowy do almery 1,8 2001 r. dokładnie jaką firmę wybrać aby po jakimś czasie znowu nie piszczał...Zastanawiałem się nad Gates i CONTITECH, ten drugi ma trochę negatywnych opini. W IC własnie jest dostepny tylko ten Conti 6PK1095 i nie wiem czy mam kupić ?

 

Mitsuboshi zdecydowanie. W lecie wymieniałem wszystkie paski tylko jeden założyłem Conitecha i żałuję bardzo. Głośno pracuje, tzn. nie piszszczy przy zmianie obrotów, ale jak silnik się nagrzeje, to wydaje taki świszczący dzwięk. Zeby to stwierdzić zdjąłem wszystkie pozostałe paski oprócz tego właśnie (obsługuje klime). Jak sie tylko cieplej zrobi zaraz go wywalam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też myslę wymienić pasek osprzętu w mojej Alinie 1.8 bo już od nowości lata... pytałem w sklepie z częściami do japonczyków i gość mi polecił właśnie Mitsuboshi bo japoński i nawet tańszy od contitecha czy boscha.... a czy ktoś z was wymieniał tą rolke napinacza paska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam pasek firmy CONTITECH. Jakiś czas temu postanowiłem zmienić paski w swojej Almie tak "na wszelki wypadek". Mój wybór padł na contitecha i teraz przy maksymalnym skręcie piszczy mi pasek od wspomagania, poza tym jak silnik pracuje na wolnych obrotach to głośno pracuje (lekko popiskuje) ten od alternatora. Dodam, że wcześniej na starych paskach tego nie było:(!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde chciałem dziś wymienic u mechaniora paski a ten mi mówi że są one w porządku jak nowe, dobrze naciągnięte, może coś tam rolka zbytnio nie pasowała...W końcu wymyślił że trzeba wymienić olej w skrzyni (synchranizatory itd.) bo pisk może byc od tego. i teraz nie wiem co mam robić? Napiszcie mi kiedy tak naprawdę piszczą paski:

-wtedy jak się uruchomi silnik?

-czy wtedy jak wrzuci się jedynkę bądź wsteczny i po puszczaniu sprzęgła zapiszczy?

bo u mnie jest jak w drugim przypadku. Dodam że ten pisk też nie zawsze występuję jakieś 1-2x w tygodniu.

Przychodzi mi jeszcze do głowy że to może być łożysko w sprzęgle...

Edytowane przez tedzikooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

paski piszczą po uruchomieniu i jeszcze kawałek ;) zazwyczaj naciągnięcie pomaga, u ciebie jak coś piszczy po puszczeniu sprzęgła to wygląda na łożysko, najłatwiej sprawdzić w ten sposób, że wciskasz sprzęgło - nie słychać, puszczasz sprzęgło - słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie ma to jak GATES i juz nie kombinujcie z innymi to są sprawdzone paski i nikt ich nie reklamuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dayco w mojej N15 już od roku się kręcą. Od klimy, od wspomagania i od alternatora (chyba nic nie pomyliłem, bo nie pamiętam czy czasami pompa wody nie była też napędzana). Polecam, na razie problemów brak, nie piszczą. Dayco z tego co pamiętam, to idą na pierwszy montaż do Volkswagena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...