Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

co to jest? - duże spalanie


zakula81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wg instrukcji obsługi (mam takową w języku niemieckim) jest to jakieś pokrętło przepustnicy. Dźwignia znajduje się pod kierownicą. Wpisywałem tekst do translatora ale cuda wychodziły. Konkretnie wiecie koledzy za co to odpowiada?

Może to mieć wpływ na duże spalanie tj 18l ON / 100km bez załączania napędów? Trochę dużo:) dodam, że wymienione wszystkie filtry, pali od kopa nawet w największe mrozy, nie kopci nie dusi się. Jeśli to nie to, to macie jakiś pomysł na to spalanie?

post-39107-061294600 1293975618_thumb.jpg

Edytowane przez zakula81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wg instrukcji obsługi (mam takową w języku niemieckim) jest to jakieś pokrętło przepustnicy. Dźwignia znajduje się pod kierownicą. Wpisywałem tekst do translatora ale cuda wychodziły. Konkretnie wiecie koledzy za co to odpowiada?

Może to mieć wpływ na duże spalanie tj 18l ON / 100km bez załączania napędów? Trochę dużo:) dodam, że wymienione wszystkie filtry, pali od kopa nawet w największe mrozy, nie kopci nie dusi się. Jeśli to nie to, to macie jakiś pomysł na to spalanie?

Witam. To tak jakby reczny gaz przy wyjezdzaniu z trudnego terenu regulujesz w zaleznosci od potrzeby(na reduktorze)i podkladasz pod kola materjaly ulatwiajace wydostanie sie np z grzezawiska jak jestes w pojedynke nie masz wyciagarki. Do normalnej jazdy dzwignia powinna byc wcisnieta na maxa

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To tak jakby reczny gaz przy wyjezdzaniu z trudnego terenu regulujesz w zaleznosci od potrzeby(na reduktorze)i podkladasz pod kola materjaly ulatwiajace wydostanie sie np z grzezawiska jak jestes w pojedynke nie masz wyciagarki. Do normalnej jazdy dzwignia powinna byc wcisnieta na maxa

Pozdrawiam

 

 

a kolego z tym spalaniem masz jakis pomysł od czego zacząć szukać? Czytałem wcześniej, że wtryski mogą lać no ale nie kopci. Chyba, że to teraz norma to spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolego z tym spalaniem masz jakis pomysł od czego zacząć szukać? Czytałem wcześniej, że wtryski mogą lać no ale nie kopci. Chyba, że to teraz norma to spalanie.

[/quote

Trudno tu jednoznacznie cos na 100 % powiedziec wtryskiwacze mozesz sprawdzic w jakims serwisie czy sa wporzadku. Ja mam spalanie w cyklu mieszanym od 10 do 12. Spróbuj moze V powera na schellu zatankowac i zobacz czy sytuacja sie zmieni.

Edytowane przez Gramek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalewać nie powinne bo nie kopci. Autko dobrze się zwija, nie szarpie. Nie ma problemu z odpalaniem. Moze jakaś nieszczelnosc w układzie bo tez wyczytalem u jednego kolegi na forum, że gdzieś przy zbiorniku z wężyka na "lewo" mu uciekało. Zazdroszczę Twojego spalania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość terazrano

Witam

Wg instrukcji obsługi (mam takową w języku niemieckim) jest to jakieś pokrętło przepustnicy. Dźwignia znajduje się pod kierownicą. Wpisywałem tekst do translatora ale cuda wychodziły. Konkretnie wiecie koledzy za co to odpowiada?

Może to mieć wpływ na duże spalanie tj 18l ON / 100km bez załączania napędów? Trochę dużo:) dodam, że wymienione wszystkie filtry, pali od kopa nawet w największe mrozy, nie kopci nie dusi się. Jeśli to nie to, to macie jakiś pomysł na to spalanie?

Witam!!!

Ja miałem podobne spalanie,ba w mrozy i w terenie dochodiło do 25 l/100km.Zaczeło mnie to niepokoić bo na forum czytałem,że 2,7 TD palą od 10nrmalna jazda) do 16l(w terenie)!No i któregoś dnia po powrocie z terenu a było -14 st.C patrzę a z pod pompy wtryskowej dosyc szybko kapie ON .Dodam,że auto nie kopci,nie szarpie,pali na "tyk".CHydraulika pompy wtryskowej padła i wałek w pompie(ponoć bo bestii jeszcze nie odebrałem z wrsztatu)

pzdr Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Ja miałem podobne spalanie,ba w mrozy i w terenie dochodiło do 25 l/100km.Zaczeło mnie to niepokoić bo na forum czytałem,że 2,7 TD palą od 10nrmalna jazda) do 16l(w terenie)!No i któregoś dnia po powrocie z terenu a było -14 st.C patrzę a z pod pompy wtryskowej dosyc szybko kapie ON .Dodam,że auto nie kopci,nie szarpie,pali na "tyk".CHydraulika pompy wtryskowej padła i wałek w pompie(ponoć bo bestii jeszcze nie odebrałem z wrsztatu)

pzdr Krzysiek

 

 

Muszę się położyć po tyrka:) Orientujesz się jaki koszt będzie naprawy u Ciebie tej pompy? Jak odbierzesz auto to proszę o info jak to wszystko wyglądało bo nie wiem do jakiego mechanika się udać, a dobrze wiedzieć co może się dziać z pompą żeby jakiś magik mi kitu nie wciskał.

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To tak jakby reczny gaz przy wyjezdzaniu z trudnego terenu regulujesz w zaleznosci od potrzeby(na reduktorze)i podkladasz pod kola materjaly ulatwiajace wydostanie sie np z grzezawiska jak jestes w pojedynke nie masz wyciagarki. Do normalnej jazdy dzwignia powinna byc wcisnieta na maxa

Pozdrawiam

 

Większej pierdoły nie słyszałem :D Kolego jest to zwykłe mechaniczne ssanie, dużo starych diesli to ma.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w Fiacie 125p, była dźwigienka od przepustnicy i od regulacji mieszanki.

 

A w Terrano jest tylko od przepustnicy. Głównie tak jak poprzednik mówił, do odpalania służy, co nie znaczy, że nie można tego jako np. tempomat zastosować jak już prawa noga zaczyna boleć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większej pierdoły nie słyszałem :D Kolego jest to zwykłe mechaniczne ssanie, dużo starych diesli to ma.

Pozdrawiam

Witam. Tak zgadza sie to reczne ssanie ale rowniez widzialem jak kozysta sie z tego wlasnie w opisany przez mnie sposob. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się położyć po tyrka:) Orientujesz się jaki koszt będzie naprawy u Ciebie tej pompy? Jak odbierzesz auto to proszę o info jak to wszystko wyglądało bo nie wiem do jakiego mechanika się udać, a dobrze wiedzieć co może się dziać z pompą żeby jakiś magik mi kitu nie wciskał.

Pozdrawiam

Krzysiek

No i odebrałem teranka.Koszt regeneracji pompy wtryskowej + nowy wałek w pompie(stary miał faktycznie uszczerbek i lada chwila mógł się całkowicie zerwać) z roczną gwarancją na pompę wtryskową to 1000zł.Ponoć to tanio z demontażem i montażem.No na allegro można kupić taką pompę za 600-700zł dodaj wymianę,no i nie wiadomo w jakim stanie kupimy używkę...decyduj sam.Aha paliwo wyciekało tylko przy włączonym silniku.

pozdr Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i odebrałem teranka.Koszt regeneracji pompy wtryskowej + nowy wałek w pompie(stary miał faktycznie uszczerbek i lada chwila mógł się całkowicie zerwać) z roczną gwarancją na pompę wtryskową to 1000zł.Ponoć to tanio z demontażem i montażem.No na allegro można kupić taką pompę za 600-700zł dodaj wymianę,no i nie wiadomo w jakim stanie kupimy używkę...decyduj sam.Aha paliwo wyciekało tylko przy włączonym silniku.

pozdr Krzysiek

 

 

Dzięki kolego za informację. Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...