Gość sebsky123 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Witam, niedawno kupiłem Primerkę z uszkodzonym silnikiem SR20De (mechanik twierdził, że 'góra' silnika nie pracuje, jakiś problem z rozrządem). Naprawiać go nie zamierzam, zdecydowałem się na zmianę silnika. Szukałem w moich okolicach silnika identycznego do mojego lecz nie znalazłem lub był drogi, a akurat trafił mi się SR20DEH (czarna pokrywa) i teraz pytanie do was czy w związku z przekładką takiego silnika wiążą się jakieś dodatkowe komplikacje? Czy osprzęt jest taki sam, wystarczy przełożyć, podpiąć i będzie ok? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam, niedawno kupiłem Primerkę z uszkodzonym silnikiem SR20De (mechanik twierdził, że 'góra' silnika nie pracuje, jakiś problem z rozrządem). Naprawiać go nie zamierzam, zdecydowałem się na zmianę silnika. Szukałem w moich okolicach silnika identycznego do mojego lecz nie znalazłem lub był drogi, a akurat trafił mi się SR20DEH (czarna pokrywa) i teraz pytanie do was czy w związku z przekładką takiego silnika wiążą się jakieś dodatkowe komplikacje? Czy osprzęt jest taki sam, wystarczy przełożyć, podpiąć i będzie ok? Z góry dzięki za odpowiedzi. Powinno nie być problemu. Silnik z GT (czarna pokrywa), i silnik z cywilnej wersji (131 km) to te same jednostki. Różnica w mocy wiąże się z innymi wałkami, nastawami komputera itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.