Gość radwen5 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam to mój pierwszy post.Jestem od roku posiadaczem K160 silnik3.3TD.Problemem jest nadmierne kopcenie(czarny dym) podczas przyspieszania lub wciskania pedału przyspieszenia na postoju.Do tej pory chcąc temu zaradzić wymieniłem filtr paliwa powietrza końcówki wtryskiwaczy komplet nowe.Ale niestety auto dalej kopci.Ktos podpowiedział mi że przyczyną może być zbyt duża dawka paliwa ustawiona przez poprzedniego właściciela na pompie.PYtanie moje brzmi-gdzie szukać regulacji i czy to możliwe że właśnie ta dawka nadmierna jest przyczyną?Jeśli ktoś umie pomóc to proszę napisać co zrobić by nie kopcił lub jak ustawić dawkę ,gdzie jest regulacja na pompie?POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kopcenie na czarno oznacza, że nie spala w całości paliwa. Przyczyną może być za duża dawka, niewłaściwy początek wtrysku lub lejące wtryskiwacze (to nie tylko kwestia końcówek ale też ciśnienia otwarcia). Wydaje mi się, że lepiej nie grzebać samemu tylko pojechać do pompiarza żeby sprawdził wtryski i ustawienia pompy na przyrządach. Nie polecam pachciarzy rzeźbiących w stodole i optuję za Bosch Diesel Serwis (adresy do znalezienia w necie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radwen5 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 dziekuję . Wiem że istnieje ryzyko podczas grzebania w stodole samemu-ale uważam że sprawy nie pogorzszę bo przecież i tak jest źle i dymi!Uważam że warto znaleźć tę regulację przed wizytą u fachowca. Tylko gdzie ona jest??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 dziekuję . Wiem że istnieje ryzyko podczas grzebania w stodole samemu-ale uważam że sprawy nie pogorzszę bo przecież i tak jest źle i dymi!Uważam że warto znaleźć tę regulację przed wizytą u fachowca. Tylko gdzie ona jest??? Może inaczej, czy przed wymianą wtrysków też dymił ? Jeśli tak to za dużo dostaje z pompy. Jeśli nie dymił wcześniej tylko po wymianie to znaczy ze "wymieniacz" coś zwalił, albo wtryski kupiłeś "lejące", jesli to używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nowe też mogą być do d.. Kiedyś kupiłem końcówki Boscha do Mercedesa i na stole okazało się, że 3 z 5 są do niczego. Teraz produkują to w Chinach po 10 centów sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nowe też mogą być do d.. Kiedyś kupiłem końcówki Boscha do Mercedesa i na stole okazało się, że 3 z 5 są do niczego. Teraz produkują to w Chinach po 10 centów sztuka. Bywa i tak, tu przynajmniej jest szansa zareklamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radwen5 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 kopcił również przed wymianą końcówek wtrysków a je zakupiłem nowe produkcji Węgierskiej.Każdy był sprawdzany przez mechanika w mojej obecności przed wymianą.Ja tylko pytam czy ktoś wie gdzie ustawia się dawkę w silniku3.3TD?I czy ktoś może już to robił by mógł podpowiedzieć?Wszystko jest nowe -silnik pracuje równo od tej pory jedynie mocno kopci -czarny dym gdy gazu dodam .Podkreślam chodzi o zmniejszenie dawki na pompie.Proszę o wskazówkę jak i gdzie? kopcił również przed wymianą końcówek wtrysków a je zakupiłem nowe produkcji Węgierskiej.Każdy był sprawdzany przez mechanika w mojej obecności przed wymianą.Ja tylko pytam czy ktoś wie gdzie ustawia się dawkę w silniku3.3TD?I czy ktoś może już to robił by mógł podpowiedzieć?Wszystko jest nowe -silnik pracuje równo od tej pory jedynie mocno kopci -czarny dym gdy gazu dodam .Podkreślam chodzi o zmniejszenie dawki na pompie.Proszę o wskazówkę jak i gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper292 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam czy moze mi ktos powiedziec gdzie zjajde śrobe do regulacj dawki paliwa w patrolu silnik 2.8 model K260 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.