Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Potrzebna adaptacja pompy... ?


gwaltek

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Mam pytanie odnośnie adaptacji "nowej" pompy vp44 do sterownika silnika...

Czy orientuje się ktoś czy po przełożeniu pompy z innego silnika potrzebna jest adaptacja do nowego... ?

Jak tak to macie jakieś godne polecenia serwisy diesla zajmujące się takimi sprawami w okolicy Pruszkowa-Ursusa itp. ?

 

bo przekładałem sam takową... samochód jeździ...

ale chyba nie tak jak powinien - nie mam porównania ...

w baku wir... nie bardzo się zbiera... chyba muszę spróbować z 2gą przepływką...

po podpięciu do kompa przez OBD II na obrotach jałowych spalanie wynosi ok 6.5 L na godzinę...

ma ktoś 2.2di w okolicy WPR i chwilę czasu żeby podpiąć się i porównać ... ?

 

dzięki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A jaki masz przebieg w samochodzie?

 

teraz ma koło 195tyś

pompa wzięta z silnika z przebiegiem kolo 125tyś

 

06.01.2011

 

dziś ogarnąłem trochę temat odnośnie średniego spalania almy na jałowych obrotach...

jeszcze na nie rozgrzanym silniku znajomek ma 2.5L na godzinę...

a u mnie na dobrze rozgrzanym 6.5l na godzinę...

więc albo padnięta przepływka... albo adaptacja pompy ...

bo żadne inne pomysły mi nie przychodzą do głowy ...

a Wy macie jakieś pomysły ... ??

 

pozdrawiam

 

07-01-2011

 

wymieniłem przepływkę na 2gą(nie wiem czy sprawną)...

wskazanie odnośnie spalania spadło do ok 4.7L na godzinę na ciepłym silniku...

jakieś postępy ... ;)

 

pozdroo

 

30-03-2011

 

sprawdzałem wtryski ... wszystkie ok...

 

 

pozdroo

 

01-04-2011

 

założona nowa przepływka...

 

odczucia:

lepiej się zbiera... :D

 

w weekend zrobię jakieś 500km

zobaczymy ile chla...

 

pozdrawiam

 

witam

 

04-04-2011

 

wygląda na to że problem rozwiązany ... test pełnego baku wykazał że

po przejechaniu ok 550km spalanie na 100km wyszło 6.3L :)

wydaje mi się że to dobry wynik... średnia prędkość 120-130km/h... dużo wyprzedzania itp...

 

podsumujmy:

interfejs OBD 2 NIE nadaję się do niczego innego niż do kasowania błędów...

(lapcok pokazał że po 250 km samochód shajcował 50L ;/ )

Adaptacja pompy nie jest konieczna po wymianie na używkę...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...