Gość mariks99 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam . W mojej N16 1.8 +lpg przy przyspieszaniu od około 2000 obr./min auto szarpie ,oznaka jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa;taka jakby dziura gazowa.Dodam dodam że na benzynie i na gazie jest to samo. Jeśli jadę dynamicznie powyżej 3000 obr. problemu nie ma. Wymieniłem już świece i czyściłem przepustnice i nic. Komputer też nic nie pokazuje. Czytałem już podobne forum ale nikt niestety nie podał najbardziej prawdopodobnej przyczyny . Proszę pomóżcie .Pozdrawiam marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 może przepływomierz trzeba pomierzyć jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 dino ma racje brudna przepływka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariks99 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dino, dzięki wielkie, ale jak przemierzyć przepływomierz ? Wiem tylko że chyba była tam jakaś wtyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 dla qg1.8; 1.0V-1.7V na wolnych, i 1.5V-2.1V przy 2500obr/min, silnik nagrzany do pracy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariks99 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dino,Dzięki Wielkie, tylko jak to zrobić na wyłączonej wtyczce mierzysz gniazdo w przepływce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 tu mas opis do primy ale wtyczka się nie różni także dasz radę, wtyczka musi być włożona, jak wyjmiesz i odpalisz auto to wyskoczy bład i trzeb abędzi ego kasować, bo sam nie znika a samochodem nie da rady podjechać nawet pod małą górkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 ja kupiłem spray i prysnełem jak ręką odją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariks99 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 tu mas opis do primy ale wtyczka się nie różni także dasz radę, wtyczka musi być włożona, jak wyjmiesz i odpalisz auto to wyskoczy bład i trzeb abędzi ego kasować, bo sam nie znika a samochodem nie da rady podjechać nawet pod małą górkę Witaj Dino.Pomierzyłem przepływomierz , wygląda na to że jest dobry . Napięcie z akumulatora przychodzi odpowiednie , pin nr4 ma ok. 5 V , a na ostatnim pinie po nagrzaniu auta na wolnych 1.3 V a przy 2500 obr. 1.7 V . Przy pomiarze oporności wychodziły cuda ( 7-9 kOhma ) zupełnie nie zgodne z podanymi przez Ciebie ,ale to wina będzie badziewnego miernika. Teraz to już nie wiem , może pojadę do serwisu . Dzięki Wielkie . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 kolego wystarczy go pewnie potraktować sprayem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 1.7V przy 2500 to tak na styk wychodzi, zrób tak jak binladen pisał, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.