Gość topli Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam wszystkich forumowiczów!! Mam problem z moją Micrą 1.0 94r. Auto nie odpala jak jest wilgoć w powietrzu. I tylko wtedy, jak jest sucho lub mróz to pali bez problemu. Wymieniłem kable i świece jakieś 0,5 roku temu jak pojawił się ten problem. Niestety wszystko wróciło. Rozrusznik kręci bez problemu, akumulator super, zmieniłem też świeżo olej i filtr powietrza.Dzisiaj rano założyłem nowe kable (myślałem że tamte są jakieś trefne) ale i to nie pomogło już dziś nie odpalił. Czyli to chyba nie to. Ale jak go np wezmę na hol i odpali to potem za dnia pali bez problemu. Horror zaczyna się następnego dnia. Jak go holuję to zapala z wielkim bólem tak jakby było coś zapchane. ale zawsze odpala na hol i potem już pali do wieczora. Nie wiem gdzie szukać przyczyny tego problemu. Myślę, że może to cewka? ale co w takim razie zrobić żeby to sprawdzić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 spróbuj odpalić wieczorem jak jest ciemno i zobaczysz gdzie latają bengale i wtedy to trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Wymień kopółke aparatu bo tam pewnie gromadzi się wilgoć i ona może być twoim problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość topli Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Odpaliłem go ale z wielkim bólem, to chyba aparat zapłonowy, świece wyczyściłem, były mokre od paliwa, więc pompa chyba działa. Jeszcze zastanawiam się czy może to filtr paliwa powodować? jak go odpalałem to najpierw tylko kręcił rozrusznik potem wyczyściłem świece i było lepiej jakby chciał zapalić ale nie mógł. Jakby się dusił. W końcu zaskoczył i już nie miałem problemu. Odpalał cały dzień od razu. A jeśli to aparat to jak można go sprawdzić? W poniedziałek wymienię jeszcze kopułkę może to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweet_satan Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Filtr paliwa wymień, olej ta kopułkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Filtr paliwa wymień, olej ta kopułkę. cóż za błyskotliwa odpowiedź tym bardziej, że napisane jest w pierwszym poście " Auto nie odpala jak jest wilgoć w powietrzu. I tylko wtedy, jak jest sucho lub mróz to pali bez problemu." ciekawe jaki to ma związek z filtrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweet_satan Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 cóż za błyskotliwa odpowiedź tym bardziej, że napisane jest w pierwszym poście " Auto nie odpala jak jest wilgoć w powietrzu. I tylko wtedy, jak jest sucho lub mróz to pali bez problemu." ciekawe jaki to ma związek z filtrem Błyskotliwa czy nie, po prostu staram się pomóc. Może macie racje i z kopułką też jest problem, ale: 1) zimą powietrze zawsze jest wilgotne, chyba ze wstawisz grzejnik do garażu 2) miałem identyczny problem, za wyjątkiem tych odczuć związanych z wilgotnością powietrza 3) w książce serwisowej micry w podrozdziale 'diagnostyka systemu wtryskowo-zapłonowego' czytamy o warunkach wstępnych: "filtr paliwa powinien być czysty i właściwie zamontowany". Kolega Topli chyba nie ma pewności co do filtra. Radze mu go wymienić zanim znowu kupi nowe kable albo inne niepotrzebne rzeczy. Przyznaje się, to nie ma żadnego związku z wilgotnością powietrza. Powinienem napisać: zanim wymienisz kopułkę, wymień filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość topli Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 dzięki za wszystkie rady filtr wymienię, koszt nie duży a nie wiem kiedy był ruszany. Poza tym martwi mnie to "duszenie" się auta przy odpalaniu. Może to ma jakiś wpływ. A dalej zobaczę. następny etap to aparat zapłonowy, który tani nie jest więc może wystarczy tylko część wymienić. Dlatego pomysł z kopułką. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 . Powinienem napisać: zanim wymienisz kopułkę, wymień filtr paliwa. no, i czy to nie brzmi o wiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jakiej firmy świece zostały zamontowane w Twoim mikronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiktores Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Tez mialem taki problem ze swoja micra k11 2 razy. Gdy bylo wilgotno nie chciala zapalic silnik kreci jak szalony sprawidzilem iskre ok ... kupilem samostart smierdzi jak paliwo lotnicze.Sprawdzilem filtr paliwa leci jak przez LEJEK czyli wszystko super!!!! a tu nic nie odpala. Dopiero jak ja szarpnalem pomocne bylo volvo v40 odpalila od 4 metra i ok chodzi odpala bez problemu. Do tej pory nie zdiagnozowalem problemu. Ale widze ze objawy sa takie same ja obstawiam kopulke i palec bo juz sam wszystko sprawdzilem. W moim aucie znaki na niebie i ziemo wskazuja ze musi odpalic dobrze ze mieszkam w gorzystym rejonie staram sie stawiac auto na gorce ale nie wiem kedy mnie to moze spotkac .... POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal387 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Sam mam podobny problem i mysle ze to wina kopułki.Gdy moja micra nie chce odpalić po nocy pod chmurką to wystarczy , ze lekko podgrzeje aparat zaplonowy np suszarką. Po takim zabiegu pali od razu . Dlatego mysle ze to wina nie szczelnej kopułki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Koledzy, zamiast 'myśleć' zróbcie coś - konkretnie to wymieńcie kopułkę i palec rozdzielacza. Koszt niewielki, na pewno się opłaci. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertb Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Koledzy, zamiast 'myśleć' zróbcie coś - konkretnie to wymieńcie kopułkę i palec rozdzielacza. Koszt niewielki, na pewno się opłaci. Pozdrawiam. Stawiam na aparat zapłonowy, jest to oczątek jego końca. Miałem tak samo, po wymianie aparatu (używki)samochód zapalił, jeździłem 1,5 roku i dziś stało się to samo po nocy nie zapalił. Dawno temu na forum koledzy opisywali tą usterkę jest to feler K11 po określonym przebiegu padają aparaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) MAM 450 tysiecy przebiegu w K11 z oryginalnym aparatem zapłonowym. Mi z kolei jak jest wilgoć auto gdy jest odpalane z rana na benzynie drga obroty faluja a na gazie wogole nie chce jechać. Gdy tak postoję z 15 minut i pochodzi na benzynce.. to wilgoć odparowuje i na gazie i na benzynie wtedy chodzi normalnie...nie drga nic itd. Czy to może być sprawka tego aparatu ? dodam iż na benzynie normalnie można jechać poza drganiami wlasnie po odpaleniu. w dni suche jest totalny spokój... Edytowane 25 Stycznia 2011 przez Pawcior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Pawcior, chyba powinieneś sprawdzić sobie aparacik (zwróć uwagę na uszczelkę kopułki, stan jej styków i palec rozdzielacza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiktores Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 dzisaj mialem ten sam problem z micra w tym momencie obstawiam paliwo normalnie tankuje super unleaded a ostatnio zalalem pelny zbiornik 98 shell v power racing to prawie jak paliwo ltnicze smierdzi i mialem problem ze startem fakt ze bylo bardzo wilgotno iskre sprawdzilem elegancka. to juz teraz obstawiam aparat kopulka i palec lub paliwo. Jak odpalam zgorki na pych odpala z 3- 4 metra. Zauwazylem ze ta micra to kaprysne auto jak kobieta Panowie wymienilem dzisaj kopulke i palec rozdzielacza wydatek rzedu 20 funtow okolo 100zl a jestem pewien ze bedzie okej stara kopulka byla mocno skorodowana na stykach a palec nadpalony troche wilgoci i juz kaplica dziwne bo na pych odpalal. niechcialem wierzyc ale to bylo to KOPULKA I PALEC.dzieki koledzy za komentarze pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 You welcome.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.